Alla fyra är ovärdiga vinnare i mina ögon. Två av dem kom in senare än de andra, därför går de bort. Annki och Andreas är kanske de två mesigaste deltagarna någonsin. Fega och konflikträdda. Men jag ska ändå kolla på finalen...
De kom väl in typ 4 dagar efter övriga? Kan tycka att det är lite väl fånigt att grina över 4 dagar