2021-05-30, 06:00
  #7477
Medlem
Det skulle vara kul om Maxie har fel, för då vet vi att han är ett troll.
2021-05-30, 08:53
  #7478
Bannlyst
Via sociala medier vet vi nu att denna vann.


Klicka inte om ni inte vill veta.
2021-05-30, 11:24
  #7479
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Verkar som de tänker hålla på finalen och inte släppa något på play förrän avsnittet sänts på ordinarie TV-tid.....eller....klockan är kvart över två nu

Då kan man lika gärna se det någon annan dag utan reklam och på snabbspolning. Dom kommer att sega något så fantastiskt.

Innan dess så ska jag läsa här vem som vinner.

Märkligt förövrigt att det inte läkt ut vem som vinner. Måste ju vara massor som vet hur det gick. Halva Haparanda borde ju veta det. Alla som arbetar på hotellet kan ju inte undgått det? Man måste ju ha hyrt in massor med lokal arbetskraft. Det skulle ha varit så där 200 personer inblandade i produktionen.
__________________
Senast redigerad av OlleViero 2021-05-30 kl. 11:27.
2021-05-30, 12:50
  #7480
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Verkar som de tänker hålla på finalen och inte släppa något på play förrän avsnittet sänts på ordinarie TV-tid.....eller....klockan är kvart över två nu

Mm vad fan är det för fasoner. Låt oss bara få det överstökat med finalen.
2021-05-30, 12:53
  #7481
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Mm vad fan är det för fasoner. Låt oss bara få det överstökat.

Trist - men de har gjort så de senaste åren tror jag att just Finalavsnittet släpps inte förrän det går/eller har gått på TV4. Så har TV4 även gjort med flera andra dokusåpor!
2021-05-30, 14:45
  #7482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Trist - men de har gjort så de senaste åren tror jag att just Finalavsnittet släpps inte förrän det går/eller har gått på TV4. Så har TV4 även gjort med flera andra dokusåpor!

Ingen Robinsson vinnare klar. omröstning i direktsändning i Tv4 i kväll.
Det kostar pengar att rösta fram vinnaren genom att ringa.
2021-05-30, 14:56
  #7483
Medlem
Buttson69s avatar
Nu är det upp till bevis.
Är man eller inte.

En Robinsonfjolla så kollar man inte klart Tre kronor-Slovakien. Utan ser finalen i direktsändning.

Hur jag vet är den ställda frågan i ett tidigare inlägg.

-Jo jag lever i hjärtat av Sápmi och har delvis samisk härkomst, liksom det stora flertalet här har. Så självklart vet jag att de renägande samerna bara är riktigt bra på att skrika och särskilt på fyllan.
2021-05-30, 15:05
  #7484
Medlem
peterZiipens avatar
Gjort en liten sammanfattning av det mest intressanta från en poddintervju med Andreas som kom idag. Inte så mycket nytt egentligen. (Det är ej ordagrant transkriberat):

Om du fick välja någon annan än dig själv som ’värdig vinnare’ av Robinson, vem skulle det då vara?
Det skulle väl vara Dennis: snäll, omtänksam, duktig på vildmarkslivet, möjligen lite för tillbakadragen.

Hur går ni på toa?
En hink med lock i skogen.

Hur gick det med snusabstinensen?
Johanna berättade om ett snussubstitut första dagen - en ört vid namnet renfana. Sen dess blev vi bästa kompisar.

Hur tänker du kring hur programmet är klippt?
Smått chockad. De försöker förvärra och det vinklas för att skapa drama. Det försöker få det att bli ett hett ämne i sociala medier. Det är en business. Ju mer diskussion i medier genererar tittare. Filmteamet är där från 7 på morgonen till 7 på kvällen och sedan klipps det ner till 22minuter.

Vad hade du för strategi när du klev in i Robinson?
Min plan var att ha en passiv roll och lyssna mer än prata. Många har istället uppfattat det som att jag är feg.

Vad var tanken att säga att ni skulle rösta på Wrenkler men röstade på Alex istället?
Det var enbart för vi hade på känn att produktionen skulle försöka lägga sig i, om de visste att vi skulle rösta på Alex. Så vi försökte få produktionen att tro att vi skulle rösta på Wrenkler.

Andreas fortsatte genom att berätta att både han och Anki flera dagar innan örådet gått till produktionen och sagt att Wrenkler borde då bli hemskickat för han mår inte bra. Produktionen hade då sagt ”man kan bara bli hemskickad genom öråd eller om läkarna anser att det finns hälsorisk”.


Varför tog du med dig öronproppar?
Man får ge några olika förslag på saker man vill ta med sig, så väljer produktionen sen vilken personlig sak det blir.
2021-05-30, 15:08
  #7485
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasseko
Ingen Robinsson vinnare klar. omröstning i direktsändning i Tv4 i kväll.
Det kostar pengar att rösta fram vinnaren genom att ringa.

Dagens Finalavsnitt är inte ngn röstning Live. Det är inspelat förra året - gäller även röstningen som gamla deltagare står för i avsnittet. Vi tittare har aldrig fått rösta Live i vad gäller Robinson. Inte heller i Farmen ... för att ta ett annat exempel. Det är alltså INTE direktsändning ikväll ...
__________________
Senast redigerad av CS128 2021-05-30 kl. 15:24.
2021-05-30, 16:06
  #7486
Medlem
Dr.Katis avatar
Länka då!
2021-05-30, 18:38
  #7487
Medlem
Jag hade gett upp det här eländet men ville ändå se vem som vann. Till min stora förvåning så har inte finalavsnittet släppts i förväg, men vissa verkar tycka att det är helt naturligt. Jag antar att ingen av dem kan förklara varför det är helt naturligt, utan bara att det "brukar vara så.

Litet kommentarer om användarna, för man kommer ändå att sakna tråden. Jag tror att sista kommentaren i tråden kommer från ola-värdelös-på-att-vara-ironisk, då han ännu en gång idiotförklarar mig. Troligen innan han läst allt.

Citat:
Ursprungligen postat av lasseko
Ingen Robinsson vinnare klar. omröstning i direktsändning i Tv4 i kväll.
Det kostar pengar att rösta fram vinnaren genom att ringa.
Du är en idiot, som inte borde få ha ett konto. Jag förutsätter att ingen tar dig på allvar, men jag vill ändå förklara för dig att du är ett ointressant troll.
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Nu är det upp till bevis.
Är man eller inte.

En Robinsonfjolla så kollar man inte klart Tre kronor-Slovakien. Utan ser finalen i direktsändning.

Hur jag vet är den ställda frågan i ett tidigare inlägg.

-Jo jag lever i hjärtat av Sápmi och har delvis samisk härkomst, liksom det stora flertalet här har. Så självklart vet jag att de renägande samerna bara är riktigt bra på att skrika och särskilt på fyllan.
Innan du avslöjar dig själv som same, har jag aldrig haft negativa åsikter om samer, men nu kom de. Jag tyckte Rickard var riktigt vettig och han växte ännu mer med sin slutkommentar. Men du sänkte honom igen.

Heymid är äntligen avstängd. Han var mest dum och aldrig insatt i någonting av handlingen. Innan han spårade ur och avslöjade sig som MENA under wikipedianatten.

Adonis struntar jag helt i. Världen vore bättre utan honom. Liksom alla 14-åriga tjejer klarar sig bättre utan honom. Hoppas på det bästa.

CS128 kommer jag med glädje avstå från att läsa, även om jag inser att min avsky inte är i närheten av den från farling...

Hur normala användare som peterZiipen och OlleViero orkar med alla förstår jag inte.

Eftersom finalen "av naturliga skäl inte visas i förväg", så ser jag inte heller den i TV4.
2021-05-30, 19:45
  #7488
Medlem
FarbrorAgges avatar
Alla fyra är ovärdiga vinnare i mina ögon. Två av dem kom in senare än de andra, därför går de bort. Annki och Andreas är kanske de två mesigaste deltagarna någonsin. Fega och konflikträdda. Men jag ska ändå kolla på finalen...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in