Jag hade gett upp det här eländet men ville ändå se vem som vann. Till min stora förvåning så har inte finalavsnittet släppts i förväg, men vissa verkar tycka att det är helt naturligt. Jag antar att ingen av dem kan förklara varför det är helt naturligt, utan bara att det "brukar vara så.
Litet kommentarer om användarna, för man kommer ändå att sakna tråden. Jag tror att sista kommentaren i tråden kommer från ola-värdelös-på-att-vara-ironisk, då han ännu en gång idiotförklarar mig. Troligen innan han läst allt.
Citat:
Ursprungligen postat av
lasseko
Ingen Robinsson vinnare klar. omröstning i direktsändning i Tv4 i kväll.
Det kostar pengar att rösta fram vinnaren genom att ringa.
Du är en idiot, som inte borde få ha ett konto. Jag förutsätter att ingen tar dig på allvar, men jag vill ändå förklara för dig att du är ett ointressant troll.
Citat:
Ursprungligen postat av
Buttson69
Nu är det upp till bevis.
Är man eller inte.
En Robinsonfjolla så kollar man inte klart Tre kronor-Slovakien. Utan ser finalen i direktsändning.
Hur jag vet är den ställda frågan i ett tidigare inlägg.
-Jo jag lever i hjärtat av Sápmi och har delvis samisk härkomst, liksom det stora flertalet här har. Så självklart vet jag att de renägande samerna bara är riktigt bra på att skrika och särskilt på fyllan.
Innan du avslöjar dig själv som same, har jag aldrig haft negativa åsikter om samer, men nu kom de. Jag tyckte Rickard var riktigt vettig och han växte ännu mer med sin slutkommentar. Men du sänkte honom igen.
Heymid är äntligen avstängd. Han var mest dum och aldrig insatt i någonting av handlingen. Innan han spårade ur och avslöjade sig som MENA under wikipedianatten.
Adonis struntar jag helt i. Världen vore bättre utan honom. Liksom alla 14-åriga tjejer klarar sig bättre utan honom. Hoppas på det bästa.
CS128 kommer jag med glädje avstå från att läsa, även om jag inser att min avsky inte är i närheten av den från farling...
Hur normala användare som peterZiipen och OlleViero orkar med alla förstår jag inte.
Eftersom finalen "av naturliga skäl inte visas i förväg", så ser jag inte heller den i TV4.