Citat:
Ursprungligen postat av
Enterprise
Visst, men som jag skrivit många gånger redan är det en frågan om timing och sannolikhet.
Att någon annan skulle ha varit på plats precis när domen meddelades är helt osannolikt. Inte omöjligt, men helt osannolikt. Om någon sett till att mörda SD precis när han hade som störst incitament att begå självmord och också på mycket kort tid har lyckats "staga" ett självmord, så pratar vi om en kriminell bragd mer eller mindre.
Jag skulle kunna komma med en rimlig förklaring:
Om det var fd svärfadern som blev häktad så kan han flippat ur när det går upp för han att SD verkligen var en mördare, detta då han redan dödshotat fru & barn flera ggr, oftast när allt inte går EXAKT som SD vill.
Dödshot var tydligen en vanligt förekommande sak från SDs mun & därav inget man skulle ta på allvar...
Enligt SD själv om jag minns rätt.
För att återkoppla till om SD själv varit inne och härjat i tråden: svar ja, samt hans fd fru HD & hans stjärtkompis JG samtliga med flera konton. Säkerligen fler i SDs krets som deltagit.
Har för mig några av kontona knutna till HD & JG är listade någonstans i fuppen.