Citat:
Ursprungligen postat av
etan1112
Äntligen någon som fattar och ser verkligheten. Man ska ha tur att investera vi rätt tillfälle, eller vänta typ 4 år. Det är väl de 2 enda sätt att dubbla sina coins på.
Dom som säger" hade du investerat när som helst under de senaste 4 åren hade du gångrat din investering med flera gånger" är bara skitsnack.
Även om du hade investerat somaren 2019 som är relativt sent och ganska när inpå halveringen så hade du fått vänta 1.5 år på att break even.
Hittade denna killen igår
https://www.youtube.com/watch?v=e_EF_HRA7bg
50k till fredag, idag alltså, är vad han sitter och tror. På riktigt asså, jävla stolkskott. Man blir mest förbannad på sånna som är helt körda i hivet och tror btc ska öka 35% på en dag.
Kolla inte på youtube. Även fast dom har många visningar eller följare så är det ignet man ska lyssna på, i 99% av fallen.
Den du nämner har jag sett jag med men tycker hanär alldeles för possitiv och skyller allt på valar.Han verkar också sakna all form av kritiskt tänkande mot bitcoin och andra kyptovalutor. Det ska bara gå uppåt hela tiden. Hade han varit realistisk så hade han kollat RSI när det låg på 60k och sett att det var precis lika högt som när ATH slogs 2018.
Den mest realistiska tycker jag är benjamin cowen. Han har inte ens reklam i sina videor och inga jävla sign up bonusar som alla andra. Han förbereder oss på det värsta och visar med statistik, historiska händelser, tekniska analys, och sunt förnuft hur priser kan komma att se ut. Han visar båda alternativen, att härifrån kan det gå under 20k usd om vi har otur då sånna dumpar hänt förut men att det även kan gå uppåt fortare än väntat.
Själv ska jag satsa 10k på ADA nu. Har sett otroligt starkt ut trots att eth och btc dumpade senaste 2 veckorna. Och nu har det dippat lite. Samt många som tror på cardano i år vilket är ett bra tecken. Samma med VET. Många som redan nu hypear det.