2021-05-28, 16:03
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det sitter ju nån och dricker svart kaffe mitt emot och det är en hel del öl och en minttu på den bilden. Vem gillar sånt?
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/dceb54b0-124e-4e90-8013-7ab0e74ffd84.jpg

Okänt om bilden ens är från igår? Att han inte är gripen eller inställt sig talar för att det kan vara en dimridå.

SD är givetvis smart nog att förstå att bilden kommer till kännedom. Dvs. kan vara medveten desinformation, vilket jag gissar att det är.

Det kan nog antingen vara bild på "sista" måltiden, så har han tagit (förhoppningsvis enbart) sitt liv - eller så är han långt åt helvete på rymmen...

Spännande. Hoppas inte dåren tar med sig fler i avgrunden dock. Ett fegt kräk är SD åtminstone, det är vi nog alla eniga i.
Citera
2021-05-28, 16:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Helt otroligt att inte ha koll inför en morddom.

Hittar inte nån efterlysning eller om häktad i sin utevaro på polisens sida.
Enbart presstalesperson till media.

De kanske hade koll. Det är ju ett väldigt stort och allvarligt fall. Problemet för polisen är att de inte kan göra något innan de får beslut från domstolen. Enda är ju att ha span på honom.

Den bevakningen kan han ju ha skakat av sig. Kanske man såg honom igår kväll gå in i bostaden, hade span utanför sedan när man plingade på för att gripa honom hade han smitit ut genom bakvägen under natten. Går ju inte att ha 100% bevakning att ha koll på honom jämnt.
Citera
2021-05-28, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gracefulmind
Oj det blev nog ett missförstånd här.
Jag menade att vi inte vet allt angående hans problematik
och vad det kan resultera i.
Jag menar att det inte är uteslutet vare sig det ena eller det andra
när det kommer till orsaken att han inte har dykt upp.

I övrigt var det någon i tråden som skrev igår eller straxt före
att SD hade gjort ett stort inköp, eller varit på Shoppinghumör, eller liknande.

Det slog mig nu.

Hm...

Handlat en massa mat och ett tält och en sovsäck och dragit till skogs?
Citera
2021-05-28, 16:05
Medlem
Citat:
Shotglas ser jag inte men det känns lite kärringaktigt med minttu likör?
Hahaha, tycker det känns lite som gottegrisen Stefan
Citera
Medlem
Är det någon som vet vart HD befinner sig i nuläget? Barnen? Svärföräldrarna?
Citera
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
De kanske hade koll. Det är ju ett väldigt stort och allvarligt fall. Problemet för polisen är att de inte kan göra något innan de får beslut från domstolen. Enda är ju att ha span på honom.

Den bevakningen kan han ju ha skakat av sig. Kanske man såg honom igår kväll gå in i bostaden, hade span utanför sedan när man plingade på för att gripa honom hade han smitit ut genom bakvägen under natten. Går ju inte att ha 100% bevakning att ha koll på honom jämnt.
Om de hade haft koll hade han väl suttit på Kumla nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mynicname
Jag tror att han är död. Som jag förstår det så gillar han att vara ute och då är 18 år i fängelse ingen höjdare. Alla vänner lär lämna honom så det är ju inte lätt att komma ut efter avtjänat straff. Antagligen lättare för normalt gängkriminella att hitta vänner på anstalt och efteråt än för vanligt hyggliga personer som trampat snett i livet.
Troligen så kommer det att ta flera år innan hans kropp hittas. En "geocach" som inte finns med på kartan.

Första avsnitten är skrivna och nu börjar ett nytt: Jakten på Stefan Davidsson. Blir att poppa popcorn. Det blir ren underhållning. Dör han så dör han och jag gråter inte över det. Då slipper vi oroa oss för vad som händer när han släpps ut. Mer troligt att han leker katt och råtta ett tag nu men förr eller senare tar de honom. Han måste ha uppmärksamhet. Hoppas bara barnen mår bra och här är jag uppriktigt orolig.
Citera
2021-05-28, 16:06
Medlem
Han är död 1 man gripen på Aftonbladet nu!!!
Citera
2021-05-28, 16:06
Medlem
Citat:
I morse dömdes en 47-årig man till 18 års fängelse för att ha mördat Lena Wesström, 45.
Nu meddelar polisen att 47-åringen är död – och en man är gripen.

Vad fan händer???!!
Citera
2021-05-28, 16:07
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hahaha, tycker det känns lite som gottegrisen Stefan
Förvisso men det är två glas, två kaffe som är intressant.
Vem sitter han med?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dellenbygden
Han är död 1 man gripen på Aftonbladet nu!!!

Vad i hela helvete är det som pågår? 😳
Citera
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vad fan händer???!!
What???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera