2021-05-28, 15:54
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Jag upprepar: hans fru blev förtvivlad när han ville skiljas! Dessutom var han fortfarande gift (kan vara betänketiden pga att de har barn ihop) när han och HD träffades.

develi framkastade att ni verkar prata om olika personer, JS och JO.

Inte lätt att hålla reda på alla i denna tråd (och nu var det inte LW:s "karlar", nota bene).
Citera
2021-05-28, 15:54
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det KAN vara meddelanden till familjen som de kommit överens om i förväg.
Det sitter ju nån och dricker svart kaffe mitt emot och det är en hel del öl och en minttu på den bilden. Vem gillar sånt?
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/dceb54b0-124e-4e90-8013-7ab0e74ffd84.jpg
Citera
2021-05-28, 15:59
Medlem
Philomenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultr0n
Kan Warszawa betyda nåt annat? Typ som man säger Peking om Norrköping? SD gillar ju sina gåtor. Han är själv hans sista cache, före Kumla hoppas jag.

Kanske. Men av vad vi sett av SD så gillar han sig själv och att få uppmärksamhet. Det finns som Fröken_Sverige skriver ett intresse för att leka katt och råtta med oss och polisen med sina loggar. Vi vet att han gillar att ligga på gränsen, hinta, blotta tänderna i leendet så att det blir svårt att tolka precis som kontrollerande sociopater brukar göra för att skapa förvirring och rädsla. Mest troligt tycker han väldigt synd om sig själv nu som inte får komma undan det mord han för sig själv säkert rättfärdigat. Full av bitter självömkan vill han hålla alla på halster, hämnas genom att en sista gång sprida rädsla och samtidigt få uppmärksamhet. I vanlig ordning är han en feg skit som inte ens nu vill låta Lenas barn gå vidare.

Jag tänker att han är för feg för självmord men gillar tanken att vi förfäras över möjligheten. Jag tänker att han kommer att hålla sig undan för att få jävlas med alla ett tag men är funnen snart och då får HD konkurrens med alla tok som vill omvända kriminella på anstalter. Alternativt har paret D avvikt ihop och har någon bipolärt hög rymmingsplan vilket USA-resan kan ha varit. Hoppas bara att någon haft koll på barnen och att de inte dras med. De där morföräldrarna litar jag inte ett dugg på tyvärr.
Citera
2021-05-28, 15:59
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ja, de borde plockat in honom på en gång de beslutat om domen. Inte vänta till nu. Frågan är: NÄR drog han? Igår eller för en vecka sen? Eller två?
Vi kan bortse från geobloggen som kan vara feldaterad.

När sågs han i egen hög person senast i Örebro?
Ni som bor där kan väl tala om när han senast sågs?
Detsamma gäller Hanna, barnen, svärföräldrarna, Jerry?
Har någon av dem varit osynliga den senaste veckan?
Citera
2021-05-28, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det sitter ju nån och dricker svart kaffe mitt emot och det är en hel del öl och en minttu på den bilden. Vem gillar sånt?
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/dceb54b0-124e-4e90-8013-7ab0e74ffd84.jpg
Tapeten är gräslig och känns sommarstugig. Ölen är billig skit och Minttu dricker väl bara 20-åringar?
Citera
Medlem
Vem tar ansvar om Stefan Davidsson hittar på djävulskap fr o m nu? Helt otroligt, med tanke på Stefans psykiska status, att han inte hämtades in när domslutet var klart!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Men vad var egentliga problemet - ville Lena ha en bo-ihop o gemensam-ekonomi*-relation
(en bostad o dubbla löner) o Stefan ville bara doppa i extern gryta så länge det gick* - eller
vad var egentliga problemen -

* man mördar väl inte sina sängkamrater för lite oenighet - för då skulle ju befolkningen minska
istället för öka

Det är ju det som är svårt att förklara med få ord. Läs och lyssna FUP så kommer det klarna! 👍
Citera
Medlem
Citat:
Ja, de borde plockat in honom på en gång de beslutat om domen. Inte vänta till nu. Frågan är: NÄR drog han? Igår eller för en vecka sen? Eller två?

Det var någon trådskrivare som sett SD bunkra mat igår i Örebro.
Citera
2021-05-28, 16:01
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Vi kan bortse från geobloggen som kan vara feldaterad.

När sågs han i egen hög person senast i Örebro?
Ni som bor där kan väl tala om när han senast sågs?
Detsamma gäller Hanna, barnen, svärföräldrarna, Jerry?
Har någon av dem varit osynliga den senaste veckan?

Kom han ens hem efter geocahcingen i förrgår?
Bilen borta skrev någon.
Citera
2021-05-28, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Det var någon trådskrivare som sett SD bunkra mat igår i Örebro.
Ahhhhh.... ok. Han har dragit till skogs.
Citera
2021-05-28, 16:02
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
Tapeten är gräslig och känns sommarstugig. Ölen är billig skit och Minttu dricker väl bara 20-åringar?
Shotglas ser jag inte men det känns lite kärringaktigt med minttu likör?
Citera
2021-05-28, 16:02
Medlem
Browndawgs avatar
Han har ju haft ganska så länge på sig att planera vad han ska göra om han fälls i hovrätten...

Oroväckande att man inte hittat honom än.

"Han har inte inställt sig" säger man. Men vilken jävla skräll, not
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in