Citat:
Ursprungligen postat av
Strof
Tack för alla dina inlägg här. Du har varit en klippa.
Tack detsamma!
Jag har funnit stort mentalt stöd av dig!
Sitter just nu och och börjar titta lite på domen.
Så annorlunda de ser på varje steg mot TRs dom!
Har ännu bara kommit till s 14, men här sågar man inte varje indicium vid fotknölarna!
Ex
"
Genom utredningen har det framkommit att Lena Wesström bl.a.
bakade en kladdkaka, loggade tidigare geocacher samt förberedde inför Aron Wesströms
födelsedag och en resa till Norge den 16 maj. Av ett meddelande skickat kl. 22.55 framgår att Lena Wesström då ”fixade” inför Aron Wesströms födelsedag och att hon hoppades att det skulle ta mindre än en timme. Trots detta klädde Lena Wesström på sig och
lämnade bostaden 30 minuter senare, utan att vara klar med förberedelserna."
//
"
Däremot har det framkommit att hon fram till sin
död i stället arbetade på en annan framtida cache, men att hon under kvällen den 14 maj
prioriterade annat. Mot denna bakgrund är det uteslutet att Lena Wesströms närvaro på
platsen kan kopplas till en framtida cache.
Även om utredningen inte ger något svar på varför Lena Wesström lämnade bostaden
och gick till brottsplatsen, finns det inget som tyder på annat än att det skedde frivilligt
och att syftet i vart fall inte var att arbeta med en cache. Utredningen visar också att
beslutet att lämna bostaden måste varit relativt hastigt påkommet, vilket i sin tur skulle
kunna förklaras av att någon kontaktat henne och velat träffas."
Det ska bli ett sant nöje att läsa domen. Det ska jag göra noga.
Jag vet inte vem du är, men det är så skönt för min själ att veta att Stefan Davidsson måste stå till svars för sitt hemska brott och att det innebär att det måste vara tusen gånger skönare för alla som älskade Lena!
Inget kan få Lena tillbaka, men nu börjar ett nytt kapitel!
Sista gången Stefan Davidsson kan vinka och skriva om gofika/varma kramar så att andra ska behöva höra/läsa om hans förbaskade liv.