Citat:
MittMalmoe Det enda jag ser i ditt mail är vallande mot en Tvångsvaccinering.. sedan skiter jag ett stort stycke i om du jobbar för regeringen eller inte.. svaret blir detsamma... det blir ingen vaccinering.
Så du tro att någon på flashback jobbar för regeringen eller ens är i närheten av makten??
Citat:
Jag kommer resa i sommar utan att vara vaccinerad.. och jag har även rest under pandemin.. utan att vara vaccinerad.. så sent som för 4 veckor sedan.
Ingen bryr sig om vad du gör, du får ta konsekvenserna själv, ingen bryr sig du är en helt oviktig person.
Citat:
Det glädjer mig att folket genomskådat drevet och att vaccinationsviljan droppar pga av detta tvång som inte är underbyggt av fakta. Nöjd så?
Genomskådat drevet?

Alltså folk ser väl vad så gott som alla myndighetspersoner i Sverige unisont säger, Vaccinera er följ restriktionerna. Det är inget att genomskåda utan hur tydligt som helst vad de vill att vi ska göra.
Samtidig om man är klok och förståndig så förstår man att det inte är tvång. Är man lagd åt att göra som man vill så går det att fuska utan några nämnvärda konsekvenser.
På dig verkar det som du tror det blir licensjakt på antivaccare. Det blir ingen ting! Sverige är det konsekvenslösaste landet i världen.