Citat:
Ursprungligen postat av
Tok-Frans
Är det inte live-länk utan pizza kartonger 24/7?
Auditen kommer generera frågor som behöver svar.
Tror du dessa frågor kommer sakna grund?
Nu har ju inte ninjorna bränt ner och förstört lika mycket som BLM lyckats med det senaste året, så jämförelsen blir lite haltande.
Känner du förtroende för BLM?
Att på förhand konstatera att joe biden vunnit pga valfusk är nog pitchen som gjorde att CyberNinjas vann upphandlingen. Tror jag. Gissar jag. Förmodar jag. För det kan nämligen inte ha funnits något annat revisionsföretag i hela USA som varit kapabla nog till att styra en audit av Dominions maskiner(KPMG,Deloitte,PwC,Ernst & Young,grant thornton,BDN,CLA,Crowe,Baker&McKenzie)
And the winner is ...Drumroll.... CyberNinjas who specializes in all areas of application security ranging from your traditional web application to mobile PC applications. )
Att någon annan betalar Cyberninjas för deras arbete gör saken än mer komplicerad. Undrar vad beställaren har skrivit i kravspecifikationen ?
Jag frågar dig en rak fråga: Vad gör cyberninjas mer kvalificerade än någon annan till att leda en audit av valsedlar och valmaskiner?
Vilken relevant erfarenhet eller expertis har de?
Jag tycker frågan du fick tidigare var relevant. Om CyberNinjas anses oberoende nog för att göra denna audit så betraktar jag BLM lika oberoende till att leda Alabamas senatval och Nevadas special election.
Sen får gärna BLM leda 6januari kommissionen med ifall de har en lucka i sin kalender. Jag "garanterar" att de är oberoende nog att inte ledas av ett implicit bias