2021-05-27, 20:17
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
Jo då ”idioter av manskön” skrev du. Tycker du överdriver något enormt. Att försöka övertala någon att fortsätta spela på deras sida är inte samma sak som att man inte tycker hon ska få bestämma själv. Det Andreas sa i synken om att kontrollera lät inte så bra. Men man vet ju inget hur ledande frågor dom ställer på den där synken. Eller så la Andreas fram sina tankar om läget i spelet. Man får inte glömma att det är ett spel och alla som är där spelar det. Om man funderar över människor lite som spelbrickor i ett spel där dom i grunden faktiskt är det, betyder det inte att man har en hemsk människosyn.

Men snacka om att vränga vad jag skrev. Jag klankar INTE på könen t ex man/män. Jag klankar just personerna och deras människosyn dvs Ludde och Andreas syn på Annki om att de verkar tycka att "hon är inte kontrollerbar längre" och "hon har tappat det" osv. Det skulle kunna ha varit kvinnor som satt där istället och sa samma sak typ "Lena och Anette" - lika vidrigt oavsett kön. Det är deras inställning jag klankar på - fatta det en gång för alla! De två har oavsett en vidrig människosyn de två ... bara för att hon tänker själv och inte lyder och följer deras plan.
2021-05-27, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
De kommer nog inte bestämma vem som ska vinna. Däremot vem som inte kommer att få vara med i finalen.
Ja, ett litet steg framåt i alla fall. Det är positivt att alla deltagare konfronteras med hur de har uppfört sig och får motivera varför de ska vinna.
2021-05-27, 20:22
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Men snacka om att vränga vad jag skrev. Jag klankar INTE på könen t ex man/män. .
Var det inte du som skrev "Sluta tjafsa" för någon timme sedan? Här kommer man tillbaka efter ett gympass ala Adonis och så bråkar du med halva Flashback. 🙃🙃
2021-05-27, 20:29
Medlem
TheGhostLords avatar
Trots produktionens desperata försök att få in Ludde igen så är han ute för tredje gången. Tänk va, tre öråd åt att få ut samma person. LOL.
2021-05-27, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Har Dennis verkligen en dialekt från Skellefteå? Låter som om han vore från Arjeplog.

Han är från Malå.
2021-05-27, 20:34
Medlem
Ttoclaws avatar
Vad försökte dom få Anki diskad för? Och vad skrev Ludde på Instagram?
2021-05-27, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Grov misshandel av en taxichaffis, efter en tur hon inte ville betala för var det någon som la ut här förut.
Hon kan inte misshandla någon annan än sin försvarslösa hund, benrangel
2021-05-27, 20:36
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Vad försökte dom få Anki diskad för? Och vad skrev Ludde på Instagram?

Förmodligen att hon inte ålade på korrekt sätt under tävlingen där de skulle hämta ett rött rep fastbundna. Arga Snickarn sa åt henne flera gånger att åla på korrekt sätt.
2021-05-27, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Men snacka om att vränga vad jag skrev. Jag klankar INTE på könen t ex man/män. Jag klankar just personerna och deras människosyn dvs Ludde och Andreas syn på Annki om att de verkar tycka att "hon är inte kontrollerbar längre" och "hon har tappat det" osv. Det skulle kunna ha varit kvinnor som satt där istället och sa samma sak typ "Lena och Anette" - lika vidrigt oavsett kön. Det är deras inställning jag klankar på - fatta det en gång för alla! De två har oavsett en vidrig människosyn de två ... bara för att hon tänker själv och inte lyder och följer deras plan.

Förstår inte varför kön är relevant öht. Det var därför jag reagerade på det och undrade varför du skrev så. Ta o lugna dig. Det är en dokusåpa. Du känner inte någon av dessa människor även om du tror det.
2021-05-27, 20:38
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Förmodligen att hon inte ålade på korrekt sätt under tävlingen där de skulle hämta ett rött rep fastbundna. Arga Snickarn sa åt henne flera gånger att åla på korrekt sätt.

Jaha inget annat? Ja där är det ju Arga snickaren som dömmer!
2021-05-27, 20:40
Medlem
Ganska stort antiklimax att öppna upp inlägg jag trodde handlade om torsdagsavsnittet, och få läsa om utgången av kommande söndagens avsnitt. :-(

Har alltså sista avsnittet redan släppts online?

Förresten tyckte jag Olivia såg väldigt hård (kall, sur) ut när hon dök upp nyss i torsdagsavsnittets slut.
2021-05-27, 20:43
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Ganska stort antiklimax att öppna upp inlägg jag trodde handlade om torsdagsavsnittet, och få läsa om utgången av kommande söndagens avsnitt. :-(

Tror du kan vara lugn. Varje gång någon har påstått att de vet något som kommer hända har det nästan alltid visat sig vara helt felaktigt. Har personligen inte fått vibbarna av att något sitter på vem vinnaren är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in