2021-05-29, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Den planen måste varit väldigt bra i så fall. Bli utröstad och sen komma tillbaka från gränslandet där han förlorar den avgörande tävlingen mot Ludde men där produktionen går in och hittar på nya spelregler.
Ja, finalen i Gränslandet var helt onödig, eftersom utfallet av örådet var opåverkat och de hade troligen röstat likadant vem som än fått rösträtten. Anders försökte få det att låta bra, som om tävlingen hade någon betydelse. Det var riggat, eftersom de först hade fått brev om att en Gränsländare skulle tillbaka.
Senast redigerad av Heymid 2021-05-29 kl. 06:04.
2021-05-29, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Nä... hellre sett hennes sladdriga pattar och beniga röv än hennes och de andras äckel fötter
I den åldern är man inte snygg, bara ett förmultnande skelett
2021-05-29, 05:56
Medlem
Dennis är den enda som skrivit om Robinson på sistone. Kan det indikera att han vinner?
2021-05-29, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Joanna verkar inte vinna för hon verkar helt ointreesserad av Robinson på Instagram.

Helt ointresserad verkar Hon faktiskt inte. Lägger upp lite då och då, blandat med bikinibilder ). Har fått intrycket av att hon lite känns klar med allt snack.
2021-05-29, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xbo89
Helt ointresserad verkar Hon faktiskt inte. Lägger upp lite då och då, blandat med bikinibilder ). Har fått intrycket av att hon lite känns klar med allt snack.
Ja, och därför tror jag inte hon vinner. Hon har inte visat något engagemang för finalavsnittet.
2021-05-29, 07:10
Medlem
Expekts odds
Dennis 2.3
Joanna 2.8
Annki 3.8
Andreas 5.7
2021-05-29, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Ja, och därför tror jag inte hon vinner. Hon har inte visat något engagemang för finalavsnittet.

Nej iofs inte...Men hon är en vinnare i mångas ögon och jag tror fan hon inte bryr så mycket. Känns som hon redan har något nytt framför sig. Hon ska ha fan ha den respekten, sen om andra härinne inte gillar henne skiter jag i! Hon har alltid svarat på dms, haft sjukt roliga kommentarer och krigat som ingen annan i programmen. Tror Dennis vinner dock.
2021-05-29, 08:21
Medlem
Utröstnigen borde stå mellan Joanna och Andreas, de har rört upp mest hatkänslor i lägret. Sen att Anki är en helt 1000% ovärdig vinnare vet alla men hon har inte en chans i en sista robinsontävling. Benröven och russinhjärnan kommer inte långt.
2021-05-29, 09:03
Medlem
orrecrists avatar
Är alla med i morgon på röstningen? Tyckte inte jag såg Alex?
2021-05-29, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Är alla med i morgon på röstningen? Tyckte inte jag såg Alex?
De fick inte vara med eftersom de diskades. Tror inte Lovisa är med heller eftersom hon evakuerades medicinskt.
2021-05-29, 09:51
Medlem
Timodjin77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Visst pratar ni om Andreas? Jag förstår ditt tänk, kanske inte den mest tänkbara vinnaren av Robinson. Däremot tycker jag att hans comeback i eld-tävlingen vs Wilma, om jag minns rätt, var otroligt stark och visade på bra kämpaglöd. Är för övrigt lite trött på hatet vs Andreas i tråden. Ogillade honom i början men han har vuxit sedan han kom till Gränslandet. Det är klart att produktionen framställer honom på ett visst sätt.

Just ja, hade glömt den vinsten. Ja den var rolig men mot Wilma som var en ganska svag spelare.
Personligen har min inställning till Andreas gått i motsatt riktning.
Tyckte det var tufft att han fick så mycket skit för hanteringen av Wrenkler, han framstod mest som passiv i den härvan.
Men därefter har han sjunkit för varje avsnitt. Han tassar lydigt i Luddes spår sen i Johannas och slutligen Luddes igen. Utpressningen mot Ankki och hans nedsättande kommentar efteråt tog priset för taskig människosyn. Men hela den loosertrions snack i Gränslanded var också irriterande.

Dennis är väl den som är kvar som vunnit mest, varit ärlig och inte gnällt särskilt mycket. Joanna har kanske vunnit en del men hon har visat en rätt taskig attityd. Ankki är den som seglat upp som en rätt stark person. Tävlat bra och att hon stod emot Ludde å Andreas var en riktigt stark prestation.
Alla hyggliga vinnare eftersom årets vinnare (William) redan åkt ur.
Senast redigerad av Timodjin77 2021-05-29 kl. 10:04.
2021-05-29, 09:56
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77
Just ja, hade glömt den vinsten. Ja den var rolig men mot Wilma som var en ganska svag spelare.
Personligen har min inställning till Andreas gått i motsatt riktning.
Tyckte det var tufft att han fick så mycket skit för hanteringen av Wrenkler, han framstod mest som passiv i den härvan.
Men därefter har han sjunkit för varje avsnitt. Han tassar lydigt i Luddes spår sen i Johannas och slutligen Luddes igen. Utpressningen mot Ankki och hans nedsättande kommentar efteråt tog priset för taskig människosyn. Men hela den loosertrions snack i Gränslanded var också irriterande.

Dennis är väl den som är kvar som vunnit mest, varit ärlig och inte gnällt särskilt mycket. Joanna har väl vunnit en del men hon har visat en rätt taskig attityd. Ankki är väl den som seglat upp som en rätt stark person. Tävlat bra och att hon stod emot Ludde å Andreas var en riktigt stark prestation.
Alla hyggliga vinnare eftersom årets vinnare (William) redan åkt ur.

Av de som är kvar ser jag helst att trion: Dennis, Joanna och Annki tävlar i sluttävlingen och att antingen Dennis eller Joanna vinner. Tyckte inte om Annki tidigare när hon hela tiden gick i Luddes ledband men hon har växt i mina ögon när hon visat att hon har skinn på näsan och Andreas hoppas jag blir utröstad imorgon innan tävlingen genomförs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in