Citat:
Ursprungligen postat av
stockcock
Visst pratar ni om Andreas? Jag förstår ditt tänk, kanske inte den mest tänkbara vinnaren av Robinson. Däremot tycker jag att hans comeback i eld-tävlingen vs Wilma, om jag minns rätt, var otroligt stark och visade på bra kämpaglöd. Är för övrigt lite trött på hatet vs Andreas i tråden. Ogillade honom i början men han har vuxit sedan han kom till Gränslandet. Det är klart att produktionen framställer honom på ett visst sätt.
Just ja, hade glömt den vinsten. Ja den var rolig men mot Wilma som var en ganska svag spelare.
Personligen har min inställning till Andreas gått i motsatt riktning.
Tyckte det var tufft att han fick så mycket skit för hanteringen av Wrenkler, han framstod mest som passiv i den härvan.
Men därefter har han sjunkit för varje avsnitt. Han tassar lydigt i Luddes spår sen i Johannas och slutligen Luddes igen. Utpressningen mot Ankki och hans nedsättande kommentar efteråt tog priset för taskig människosyn. Men hela den loosertrions snack i Gränslanded var också irriterande.
Dennis är väl den som är kvar som vunnit mest, varit ärlig och inte gnällt särskilt mycket. Joanna har kanske vunnit en del men hon har visat en rätt taskig attityd. Ankki är den som seglat upp som en rätt stark person. Tävlat bra och att hon stod emot Ludde å Andreas var en riktigt stark prestation.
Alla hyggliga vinnare eftersom årets vinnare (William) redan åkt ur.