2021-05-27, 18:56
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Eftersom Dennis är immun så är Ludde nästa största hot. Det var bäst för henne att rösta på Ludde.

Exakt! Att sedan L väljer att omtala henne för "otroligt svek" är omoget. Då har man inte i Robinson att göra.
2021-05-27, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Vilken goja du snackar. Jag har inte sett ngn synk eller video där J & D ville ha Annki diskad. Visa den tack i så fall. Du sitter bara och försvarar två idioter av manskön L & A för deras vidriga syn på Annki som människa.

Det var Ludde som skrev det på sin insta. Varför drar du upp kön? Det här programmet är extremt polariserande och det är medvetet från produktionen. Alla spelar spelet mer eller mindre! Det är inte svart mot vitt även om dom försöker framställa det så!
2021-05-27, 19:07
Medlem
Citat:
Vilken goja du snackar. Jag har inte sett ngn synk eller video där J & D ville ha Annki diskad. Visa den tack i så fall. Du sitter bara och försvarar två idioter av manskön L & A för deras vidriga syn på Annki som människa.
Det är verkligen sant vad andra påtalat i tråden. Du läser selektivt. Du citerade idag en text som Ludvig skrivit, som du kallade avbön. I den texten påstår Ludvig att Dennis och Joanna påverkat diskning av Annki i tävlingen som Annica åkte ut på. Detta skrev jag även i mitt första citat mot dig. Detta har inte dementerats än.

Du kanske borde börja läsa noggrannare?
2021-05-27, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Eftersom Dennis är immun så är Ludde nästa största hot. Det var bäst för henne att rösta på Ludde.
Det är sant, i och med Joannas skada. Tänkte inte på det. Synd bara att hon inte kan stå för det efteråt
2021-05-27, 19:27
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
Det var Ludde som skrev det på sin insta. Varför drar du upp kön? Det här programmet är extremt polariserande och det är medvetet från produktionen. Alla spelar spelet mer eller mindre! Det är inte svart mot vitt även om dom försöker framställa det så!

Jag drog inte upp kön - utan att L & A inte ser Annki med respekt som en annan människa/medmänniska - det handlar inte alls om kön. Utan om respekt för att hon får faktiskt bestämma själv utan deras
självpåtagna bestämmanderätt om vad hon ska tycka eller rösta på.
2021-05-27, 19:32
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
Det är verkligen sant vad andra påtalat i tråden. Du läser selektivt. Du citerade idag en text som Ludvig skrivit, som du kallade avbön. I den texten påstår Ludvig att Dennis och Joanna påverkat diskning av Annki i tävlingen som Annica åkte ut på. Detta skrev jag även i mitt första citat mot dig. Detta har inte dementerats än.

Du kanske borde börja läsa noggrannare?

Och du är lika som många andra - följer strömmen av kritik. Det var inte du som började skriva om att J & D skulle ha kritiserat och klagat på Annki - att hon skulle bli diskad (det var ngn annan i tråden) men du fortsatte att skriva det i ditt inlägg och jag ifrågasätter bara VART har det stått någonstans om detta? Eller visats på ngn video? Svara på det - Tack!

Istället för att kritisera något som jag läst i tråden här och undrar över - samt påstår att jag ska läsa bättre och inte selektivt. Det HAR stått i tråden och DU tog också upp det. Så försök inte spela Allan och snacka bort det med att "jag läser selektivt"! Då börjar du likna Ludde & Andreas ...
2021-05-27, 19:49
Avslutad
Har Dennis verkligen en dialekt från Skellefteå? Låter som om han vore från Arjeplog.
2021-05-27, 19:58
Medlem
Annki är nog den halaste deltagaren någonsin i Robinson. Helt onödigt också då hon hade varit i final ändå eftersom alla ser henne som svag i tävlingar.

Vore pricken över i:et på denna parodiska säsong om hon vann finalen. Det känns inte helt omöjligt i och med att Dennis och Joanna är de skarpaste knivarna i lådan och kommer behöva mycket tid vid ett eventuellt pussel.
2021-05-27, 20:01
Medlem
Härligt om TV4 har börjat med en jury på slutet bestående av utröstade deltagare som bestämmer vem som ska vinna. Det går verkligen långsamt och det är lång väg kvar men de gör i alla fall små framsteg jämfört med den katastrof som de producerat de senaste åren.
2021-05-27, 20:05
Medlem
Citat:
Jag drog inte upp kön - utan att L & A inte ser Annki med respekt som en annan människa/medmänniska - det handlar inte alls om kön. Utan om respekt för att hon får faktiskt bestämma själv utan deras
självpåtagna bestämmanderätt om vad hon ska tycka eller rösta på.

Jo då ”idioter av manskön” skrev du. Tycker du överdriver något enormt. Att försöka övertala någon att fortsätta spela på deras sida är inte samma sak som att man inte tycker hon ska få bestämma själv. Det Andreas sa i synken om att kontrollera lät inte så bra. Men man vet ju inget hur ledande frågor dom ställer på den där synken. Eller så la Andreas fram sina tankar om läget i spelet. Man får inte glömma att det är ett spel och alla som är där spelar det. Om man funderar över människor lite som spelbrickor i ett spel där dom i grunden faktiskt är det, betyder det inte att man har en hemsk människosyn.
2021-05-27, 20:12
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Härligt om TV4 har börjat med en jury på slutet bestående av utröstade deltagare som bestämmer vem som ska vinna. Det går verkligen långsamt och det är lång väg kvar men de gör i alla fall små framsteg jämfört med den katastrof som de producerat de senaste åren.

De kommer nog inte bestämma vem som ska vinna. Däremot vem som inte kommer att få vara med i finalen.
2021-05-27, 20:14
Medlem
Citat:
Så försök inte spela Allan och snacka bort det med att "jag läser selektivt"! Då börjar du likna Ludde & Andreas ...

Jag fattar inte att folk blir så engagerade i sitt har mot deltagare i en dokusåpa. Ludde skrev en text som passar in på detta efter att näthatet började hagla som jag tyckte träffade rätt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in