2021-05-27, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Herr Kaktus, vi pratar ett snitt om 17.5% felaktiga röster per räknad dag till nu. Nån dag kan man ha 18-19% nån dag 15-16% detta ger ett snitt om 17.5% till nu.

Som jag tolkar ditt svar ifrågasätter du inte själva siffran vilket i sig känns tryggt, tack Herr Kaktus.

Du är fortfarande helt oduglig och slänger dig med uttryck och påhittad fakta som helt saknar signifikans.

Du skriver +/- 17,5% när du uppenbarligen menade ”upp till” 17,5%.

Samtidigt pratar du nu om 18/19% någon dag och 15/16% någon dag. Vilket skulle tyda på att du i stället, eller också, egentligen pratar om ett genomsnittsvärde på 17,5%.

Men en sak är säker, du pratar inte om +/- 17,5%.

Det är mycket riktigt, jag ifrågasätter inga siffror, vare sig 0% eller 17,5%. Jag avvaktar ett resultat och en slutrapport, varefter jag tar en diskussion om rapporten, dess innehåll och vad jag tror om detta.

Jag har nämligen lärt mig, att om man lyssnar på alla lösryckta citat och självutnämnda experter på ett okritiskt sätt och därefter återberättar detta som om det vore sant, så är man bara att betrakta som en ”nyttig idiot” och ett redskap för sådana som vill använda andra för att basunera ut ett (felaktigt) budskap. Exempelvis som att det förekommit ett omfattande och systematiskt valfusk i Presidentvalet 2020.

Du är dock fortsatt en Pajas och detta är jag +/- 100% säker på.
2021-05-27, 14:59
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Samma inställning återfinns såklart i ditt eget led.

Det är alvar nu, inbördeskriget känns inte så avlägset längre.
Så du har alltså inga som helst problem med alla white trash-talibaner som faktiskt begick valfusk, å Donalds vägnar, 2020?
Utan du gråter och gnäller istället över twitter-rykten, konspirationsteorier och rena vanföreställningar?

Intressant!
https://www.washingtonpost.com/opinions/2020/10/16/why-wont-trump-supporters-admit-theyve-been-conned/
Citat:
Why won't Trump supporters admit they've been conned
Little wonder some turn to outlandish conspiracies such as QAnon to justify their continued belief in Trump.
As crazy as it is, it’s less embarrassing than admitting you are just another patsy in Trump’s lifelong con.
2021-05-27, 15:08
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Eller då man låter rigga en röstningsmaskin och ordnar så att alla granskare från motståndarsidan mobbas ut ifrån granskingen, emna man själv smiter in och "fixar och donar" med valsedlarna.
Har ju aldrig hänt 🤷‍♂️

Eller pratar du om dom stater som har Dominion och Trump vann? 😂
2021-05-27, 15:18
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Samma inställning återfinns såklart i ditt eget led.

Det är alvar nu, inbördeskriget känns inte så avlägset längre.
Vad säger det om "din" sida att man pratar om inbördeskrig fast inga bevis på att det överhuvudtaget har förekommit omfattande valfusk finns?
Eller anser du att valfusk har bevisats? Hur i så fall?
Senast redigerad av DikT 2021-05-27 kl. 15:20.
2021-05-27, 15:19
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Så du har alltså inga som helst problem med alla white trash-talibaner som faktiskt begick valfusk, å Donalds vägnar, 2020?
Utan du gråter och gnäller istället över twitter-rykten, konspirationsteorier och rena vanföreställningar?

Allt valfusk ska exponeras så att framtida val kan skyddas.
Självklart har det fuskats både från höger och vänster.
Frågan är hur mycket och om det var avgörande för valet.

Att någon hillbilly röstat åt sin döda mor avgör inget val.

30000 tusen valsedlar med tvivelaktigt ursprung är värre.

När upphör en konspirationsteori och övergår till fakta?
Låt oss vänta in resultaten från alla dessa auditar som är/kommer igång.
2021-05-27, 15:24
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Vad säger det om "din" sida at man pratar om inbördeskrig fast inga bevis på att det överhuvudtaget har förekommit omfattande valfusk finns?
Eller anser du att valfusk har bevisats? Hur i så fall?

Bevisen som hitintills presenteras har inte burit frukt.

För min del så är jag inte så noga med detaljer.
Jag är inte en sådan som vill dansa först, om du förstår vad jag menar.
2021-05-27, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Har ju aldrig hänt 🤷‍♂️

Eller pratar du om dom stater som har Dominion och Trump vann? 😂
Nej, om Biden som roffade åt sig vinsen i bl.a. de delstater där man nu genomför en djupgående granskning.

Vad säger du om resultaten konstaterar att fusk skett?
2021-05-27, 15:41
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nej, om Biden som roffade åt sig vinsen i bl.a. de delstater där man nu genomför en djupgående granskning.

Vad säger du om resultaten konstaterar att fusk skett?
Finns inget utbrett fusk, det har fastställts otaliga gånger.

Finns spridda fall där t ex en man såg till att hans döda fru röstade (på Trump)

Dock endast få fall och inget som har någon påverkan på resultatet.

Dags att ni tar er upp ur kaninhålet innan ni tappar det helt.
2021-05-27, 15:41
Medlem
klybans avatar
Citat:
Allt valfusk ska exponeras så att framtida val kan skyddas.
Självklart har det fuskats både från höger och vänster.
Frågan är hur mycket och om det var avgörande för valet.

Att någon hillbilly röstat åt sin döda mor avgör inget val.

30000 tusen valsedlar med tvivelaktigt ursprung är värre.

När upphör en konspirationsteori och övergår till fakta?
Låt oss vänta in resultaten från alla dessa auditar som är/kommer igång.
Skulle nog lugnt påstå att pressa en delstat att "hitta" röster är bra bra BRAAAA värre.
Men det vill ni istället låtsas om inte existerar.
Citat:
Bevisen som hitintills presenteras har inte burit frukt.

För min del så är jag inte så noga med detaljer.
Jag är inte en sådan som vill dansa först, om du förstår vad jag menar.
Det blir oftast så med fabricerade bevis och i många fall rena fantasier och att man inte ens fabricerat bevis.
Första delen av dessa 29 veckor som inget systematiskt valfusk har bevisats och de fabricerade bevisen, de försvann rätt snabbt, då alla snabbt kunde med egna ögon se hur fel det var.

Och nu den senare delen av dessa 29 veckor, så har man bara skrivit ord på en rad, utan koppling till nått och sen inbillat sig att det betyder nått för nått.
Svaret är givetvis betyder inget, då man inget säger.

Det är väldigt talande att man inte vågar lämna in sina "bevis", och en självbevarelsedrift som handlar om att stanna ur fängelset och få vara advokat.
Så går det inte fabricera bevis och inte har underlag, för om man kommer till domaren då, så har vi lärt oss att domaren klär av dom, oavsett om det är en konservativ domare eller inte.

Största frågan är dock hur länge till ska vi vänta på nått som är så uppenbart, kanske det inte är uppenbart
2021-05-27, 15:49
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Skulle nog lugnt påstå att pressa en delstat att "hitta" röster är bra bra BRAAAA värre.
Men det vill ni istället låtsas om inte existerar.

Vad som skulle vara värre än värst, är om det nu i efterhand uppdagas felaktiga röster, som enkelt kunde konstateras innan Peking-Joe fick nyckeln till WH.

Vi får invänta auditen i berörd delstat och se vad som kommer fram.
2021-05-27, 15:53
Medlem
klybans avatar
Citat:
Vad som skulle vara värre än värst, är om det nu i efterhand uppdagas felaktiga röster, som enkelt kunde konstateras innan Peking-Joe fick nyckeln till WH.

Vi har nu väntat i 29 veckor och finns inget att visa upp ens.
Så just nu finns inget att komma fram till ens, då inget systematiskt valfusk ens snuddats att påvisas.

Och nästa vecka är det en ny audit vi ska vänta på, och då ska vi glömma av den gamla
2021-05-27, 15:54
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:

”Auditen” kommer visa på fusk. Det är ett beställt resultat. Vad annars skulle en leverantör med gravt bias och noll erfarenhet leverera???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in