2021-05-26, 22:42
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Varför så besatta av Nardos?
Du verkar också besatt eftersom du sökt dig till denna tråd. Vad var det du ville diskutera när du stack in nosen?
Citera
2021-05-26, 22:44
Medlem
Tycker ändå att Emelies kontoansvarig och bästa vän är knepig. Undrar om hon svikit Emelie. Eftersom hon ikväll är och firar Nardos i en lokal tillsammans med Adrian och Nardos vänner. Rätt sjukt så elak som Nardos var mot Emelie. Tur hon får nya vänner bästa Emelie. Bli sviken av en vän, som förmodligen är avundsjuk på Emelie och beter sig. Sjukt konstigt
Citera
2021-05-26, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Tycker ändå att Emelies kontoansvarig och bästa vän är knepig. Undrar om hon svikit Emelie. Eftersom hon ikväll är och firar Nardos i en lokal tillsammans med Adrian och Nardos vänner. Rätt sjukt så elak som Nardos var mot Emelie. Tur hon får nya vänner bästa Emelie. Bli sviken av en vän, som förmodligen är avundsjuk på Emelie och beter sig. Sjukt konstigt

Emelie verkar vara på dejt med Dompa. 😊

(Måste säga att det där Insta som jag hittills skytt som pesten är rätt kul) 😁
Citera
2021-05-26, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Adrian dök upp i Kattis och Alex live. Han hade blommor med sig och väntade på att bli upphämtad av Peddi. Vi fick inte veta vart han skulle eller vem blommorna var till...

Luis dök in också, han hade messat med bästa Tanjisen idag. Fick inte veta vad de skrev.

Han är hos Nardos och blommorna är nog till henne.
Citera
2021-05-26, 22:47
Medlem
Citat:
Emelie verkar vara på dejt med Dompa. 😊

(Måste säga att det där Insta som jag hittills skytt som pesten är rätt kul) 😁
UNDERBART! 🥰
Citera
2021-05-26, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadbishS

Fränt! Han hintade om att vi skulle få veta så det kanske kommer nån live därifrån då!
Citera
2021-05-26, 22:48
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Visade upp en lägenhet som inte var hennes, ljugit om förhållanden med franska gossar när hon inte kan ett ord franska, ljugit om resor tex åkt förbi Dubai (hur går det till?) har skor med kardborreband som kostar 15 000:- från en tidigare ”pojkvän”, beskrivs som arbetslös på BB:s app men pratar ständigt om hur mycket hon arbetar (inte ens Emelie vågade ifrågasätta), så fort någon berättade om resor, vad de varit med om avbröt hon och hade en berättelse som var 7 gånger värre.
Swisha gärna en peng till denna underbara tös, när ni ändå har swish framme Simon vill också ha en peng, ladd är inte gratis och han ännu inte fått erbjudande att göra reklam för proteinpulver som en äkta influencer, men snart så han jobbar på det aset.
Största lögnen är att hon är oskuld och aldrig sett en kuk. Har själv sett en bild där hon sitter och ser ut som ett fnask och bredvid ligger ett par röda herrkalsonger slängda. Det var tydligen taget för flera år sedan så den tösen har nog hunnit se flertalet kalsipper sen den dagen. Jag tror att hon tjänar pengar på ett helt annat sätt än hon själv påstår. Därav dessa enorma tuttar som jag absolut tror är köpta för att kunna öka omsättningen. Så djävla trött på att vissa kommer undan och inte ifrågasätts. Inte en chans att den människan någonsin kommer skaffa sig ett vanligt jobb. Bara språket visar vilka hon umgås med. Vulgär och manipulativ så det heter duga. Hon ser också djävligt gammal ut under sminket och man kanske ska lägga på några år till. Riktigt gammal faktiskt.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-26 kl. 22:51.
Citera
2021-05-26, 22:48
Medlem
Citat:
Fränt! Han hintade om att vi skulle få veta så det kanske kommer nån live därifrån då!
F'låt...🤢🤢🤢🤮
Citera
2021-05-26, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Största lögnen är att hon är oskuld och aldrig sett en kuk. Har själv sett en bild där hon sitter och ser ut som ett fnask och bredvid ligger ett par röda herrkalsonger slängda. Det var tydligen taget för flera år sedan så den tösen har nog hunnit se flertalet kalsipper sen den dagen. Jag tror att hon tjänar pengar på ett helt annat sätt än hon själv påstår. Därav dessa enorma tuttar som jag absolut tror är köpta för att kunna öka omsättningen. Så djävla trött på att vissa kommer undan och slipper kontroller. Inte en chans att den människan någonsin kommer skaffa sig ett vanligt jobb.

Spyr på din kommentar 🤮🤮🤮🤮 usch !!
Citera
2021-05-26, 22:53
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Spyr på din kommentar 🤮🤮🤮🤮 usch !!
Spy på du. Jag skriver vad jag tror och kommer inte ändra uppfattning om den damen. Tyvärr har hon nog spätt på det ni anser är rasism och samtidigt har hon skämt ut sig och förstört ryktet för invandrare som faktiskt inte beter sig som en gapig gangsterbrud. Jag står för varje ord tills hon har bevisat motsatsen. Det är allt drägg som gör att till och med många invandrare kommer rösta på SD. Hon borde inte tagits med i programmet då det finns trevliga och bra invandrare. Dom valde den värsta och även Pedram visade sig vara obehaglig. Vad använder han knogjärnen till som hittades vid hembesöket?
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-26 kl. 22:58.
Citera
2021-05-26, 22:54
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten

Citat:
Varför firar de Nardos? Är det ett sektmöte?
Citera
2021-05-26, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Varför firar de Nardos? Är det ett sektmöte?
De firar att hon kom tvåa och att hone hemma igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in