2021-06-26, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KimBendix
Katti är vel orsaken. Sprang efter Emelie som om hon vore en paparazzi igår. Ponne skulle göra detsamma ikväll. Tror dom var trötta på att alla bara vill se Emelie och Dennis.

Okej, såg lite av det. Men tyckte inte att det var så farligt. Dessutom behöver man ju inte göra som följarna vill. Framförallt inte om någon inte vill. Det hade dom ju kunnat snacka om än att sätta ett totalförbud. Men då är det inte katti jag ska vara tjurig på.
Citera
2021-06-26, 17:55
Medlem
Mouchinos avatar
Hmm Pedram och Tess sov alltså i samma husvagn. Mysigt! Katti var och våldgästade lite och gav oss lite info. Det måste varit henne jag såg men hon ville inte gärna visa ansiktet eller om hon vaknade precis kanske. Ertappade?

Edit: Eller så stalkade han sig in till Tess och tog sig friheten bara att lägga sig hos henne, om jag känner Pedram rätt och är inte första gången han gör det.
Senast redigerad av Mouchino 2021-06-26 kl. 17:58.
Citera
2021-06-26, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Okej, men det visar väl inte att dom e tillsammans o kollar fotboll? jag ser ingen bild på dom tillsammans?
Kanske missförstod.
Det är exakt samma tv och inredning runtomkring på deras respektive stories = de kollar på samma plats.
Citera
2021-06-26, 20:55
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Det är exakt samma tv och inredning runtomkring på deras respektive stories = de kollar på samma plats.

Det är redan klart att det är de tillsammans. Lika klart som att Adrian, Dennis, Madde och Emelie är tillsammans i Lund just nu. Adrian och Madde försöker naturligtvis att hålla en lowkey, vilket är mer än förståeligt. De myser och har det riktigt trevligt
Det är dom ändå lite värda, eller hur. Och man tittar tillbaka lite så är det inget som förvånar att de skulle åtminstone slita på ett par sängkläder.
Citera
2021-06-26, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Den ända bb deltagare som synts överallt efter bb är Nardos. Emelies yt kanal verkar gå bra men hon hänger med irrelevanta människor. Alla som är i midsommar festen just nu kmr glömmas bort om några månader. Tror endast Nardos och Tanja kommer lyckas

Å Juddan! Kolla in Juddabs kök, det är f-n klassigt och roligt att kolla på!

Citat:
Emelie har alla möjligheter, om hon bara går ut ur sin komfortzon. Om hon stannar i Ystad är det game over. Alla vill se mer av henne. Det beror bara på vad hon levererar.

Ja Emelie har alla möjligheter! Hon är färgstark men verkar lite osäker. Bra att hon hänger med Madde som kanske kan guida lite?

Vad gäller Dompa så ser jag mer star quality hos Emelie än hos honom, han verkar faktiskt rätt tråkig - det finns nog inga fler bottnar att upptäcka där. Det är han som gynnas mest av relationen Emelie-Dennis. Hon behöver honom inte.
Citera
2021-06-26, 22:28
Medlem
Kollade lite på Kattis live nu. Många familjemedlemmar som jag inte har koll vilka de är men det verkar mysigt. Nån som vet vilka alls är? Diana är en dotter iaf, det vet jag.

Stängde av liven när de körde karaoke å Katti sjöng (eller snarare SKREK) nån slags ”stämma” till Oh Happy Day. Hade behövt en BB-röst där… ”Katti - lägg ifrån dig mikrofonen”. 😂
Citera
2021-06-26, 23:18
Medlem
De säger att det inte fanns något mobilförbud igår. Emelie åkte hem till Ystad i dag. Ikväll kan vi titta på 4 lives samtidigt. Go figure.....
Citera
2021-06-26, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Å Juddan! Kolla in Juddabs kök, det är f-n klassigt och roligt att kolla på!

Ja Emelie har alla möjligheter! Hon är färgstark men verkar lite osäker. Bra att hon hänger med Madde som kanske kan guida lite?

Vad gäller Dompa så ser jag mer star quality hos Emelie än hos honom, han verkar faktiskt rätt tråkig - det finns nog inga fler bottnar att upptäcka där. Det är han som gynnas mest av relationen Emelie-Dennis. Hon behöver honom inte.

Dennis är back to being nobody när Emelie blir trött på honom. Han kommer att följa henne så länge han kan. Spännande att se hur långt han är villig att gå.

Emelie behöver en bra rådgivare. Få sponsorer och betalda uppdrag. Då kan vlogen bli en suksess. Om vi bara ska vi se henne gå promenad med sin hund, så kommer den att vara kortlivad.
Citera
2021-06-27, 08:19
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Dennis är back to being nobody när Emelie blir trött på honom. Han kommer att följa henne så länge han kan. Spännande att se hur långt han är villig att gå.

Emelie behöver en bra rådgivare. Få sponsorer och betalda uppdrag. Då kan vlogen bli en suksess. Om vi bara ska vi se henne gå promenad med sin hund, så kommer den att vara kortlivad.

Märkligt påstående. Vad syftar du på? Hur långt han är villig att gå för vad? Du får det att låta som att han är en hund. Tycker att det har konstaterats tydligt att intresset är ömsesidigt.

Tror du att han försöker ta rygg på henne för att rida på någon slags C-kändisvåg? Också helt orimligt. Snubben bryr sig inte ett skit, tydligt både i huset och efteråt. Någon mindre brydd om kändisskap går inte att hitta bland årets deltagare.

"Suksess" får f.ö. Samir Badrans tatueringar att både skrika och gråta.
Citera
2021-06-27, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Märkligt påstående. Vad syftar du på? Hur långt han är villig att gå för vad? Du får det att låta som att han är en hund. Tycker att det har konstaterats tydligt att intresset är ömsesidigt.

Tror du att han försöker ta rygg på henne för att rida på någon slags C-kändisvåg? Också helt orimligt. Snubben bryr sig inte ett skit, tydligt både i huset och efteråt. Någon mindre brydd om kändisskap går inte att hitta bland årets deltagare.

"Suksess" får f.ö. Samir Badrans tatueringar att både skrika och gråta.

Det handlar mest om kompromisser. Hon är utan tvekan "hard to get". Hur långt han är villig att gå, typ flytta till Ystad? Han måste definitivt offra mer för det här förhållandet än hon, om det ska fungera.
Han gör ett bra jobb, hittills. Only time will tell...
Citera
2021-06-27, 12:17
Medlem
Gulligt ändå att ni tror att ni fortfarande har koll på vad deltagarna tycker, tänker och känner baserat på vad de visar offentligt.

Newsflash: deras Instastories är inga bikter där de måste försvara sina handlingar, förklara sig för tittarna eller vinna tillbaka förtroende. Att de inte basunerar ut sina känslor, relationer eller tankar utan att tveka är om något bara hälsosamt.

De som inte kan värna om sin integritet när de kommer från ett sammanhang där de exponeras 24/7 är antingen ute efter easy fame och rider på vågen ATT exponeras 24/7, eller har problem som går djupare än att exploatera sig själv på sociala medier.

EJ att förglömma att det här är människor som literally över en natt gick från nobodys (med vissa undantag, Simon kan gråtandes berätta vilka) till några som helt okända KRÄVER saker av, vill veta saker om och intresserar sig i. Det är inte skitkonstigt att man inte vet hur man ska förvalta det, eller ens förstår VAD det är man ska förvalta – typ som Emelie. Det är därför alla från förra året föll i glömska på en kvart. De vet inte hur de ska hantera den möjlighet de får att bli kÄnDiSaR så fort de kliver utanför huset och det är 0% konstig.

(Valpis Instagram är det finaste vi har ❤)
Citera
2021-06-27, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Tanja har nog bara tagit avstånd från packet som tror de är kändisar och så avundsjuka på henne.
Juddans kök är kanoners, Tanjas youtube och Instagram likaså, resten är bara patetiskt smuts.
Har Simon fickorna fulla av vitt pulver så han kan hålla sig vaken och va på gott humör?
Jag har ogillat Ojudith skarp under hela säsongen men av de avsnitt av Juddans kök jag sett är de riktigt bra. Nu har jag helt plötsligt börjar gilla Juddan men det är väl för att hon slutat att tafsa och hångla. Känns för övrigt sunt av Tanja att håla sig borta från det för gänget. Lite kul ändå att typ ingen på sista inläggen ens tänkt på att Tjackisen medverkan på festen. Ingen kommersens ihåg att hon var med i BB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in