Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Du skrev faktiskt att du INTE hade tittat på hela säsongen och skrev lite annat - därav mitt svar!
Haha. Den andra personen säger att du läst fel och istället för att läsa om personens inlägg för att se till att du läst rätt så antar du att den personen inte vet vad den skrev. Du skämmer ju ut dig mer än Ludde gör, backa bara din besserwisser.
Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Annki ligger risigt till då hon är Vågmästaren och hittills inte presterat så bra på tävlingarna. Hon har klarat sig hittills och så här långt för att hon INTE är något hot - men nu är det finalvecka och både Ludde och Andreas vill bli av med henne då hon enligt dem inte går att styra längre. Så jag tror att både Ludde (naturligt val från Joanna och Dennis att rösta på) och Annki kan ligga i farozonen att bli utröstade. Andreas syltrygg - ligger lågt = klarar sig.
Din logik håller ju inte för fem öre. Oavsett vad L&A tycker om Anki så sa dom ju uttryckligen att dom ville rösta på största hotet. Ludde sa också inför tävlingen att han och Dennis är i farozonen.
Säg att du har rätt och L&A av någon korkad anledning skulle rösta på Anki. D&J skulle ju då rösta på Ludde eller mindre troligt Andreas. De skulle aldrig rösta på Anki, finns ingen anledning att göra det, Ludde är mer av ett hot i finalen och de är ju uppenbart jävligt arga på L&A, tror du Dennis skulle ligga sömnlös över hur de snackade med Anki för att sen rösta ut henne.
Vet inte hur mer jag skulle kunna förklara hur fel ute du är. Men svaret är ju inte långt borta, hoppas du är kvar i tråden då! Men ja, skulle bli jävligt imponerad om du har rätt.