2021-05-26, 19:34
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaegetKingen
Ludde och Andreas, vad ska man säga? vilka karaktärer, mobbing och hot går bra så länge de gynnar de. De gör verkligen allt för att styra och vinna spelet.

Och Andreas, vilken kommentar han la: "Hon är inte kontrollerbar längre". Bra att Anki ser att hon bara är en bricka i deras spel!
Reagerade också på ordet ”kontrollerbar” vilken översittarfason
2021-05-26, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Varför någon skulle vilja få ut henne innan final? Konstig fråga - klart de (Ludde och Andreas) vill ha med henne hela vägen fram till final sedan dumpa henne. Ingen vill liksom stå med henne i final mer än att de är säkra på att kunna slå ut henne ...

Du har inte tittat på säsongen skriver du - varför då ens engagera sig nu i finalveckan???

Jag har sett på hela säsongen. Om du läser mitt inlägg igen så ser du att jag frågade dig om du har sett hela säsongen. Läs inläggen du bemöter nästa gång innan du svarar.

Uppenbarligen verkar du inte inse att Annki inte sitter löst i örådet överhuvudtaget.

Precis, alla vill stå med henne i final för att de tror att hon kan slå henne. Varför i hela fridens namn skulle någon få för sig att rösta på henne i det kommande örådet då menar du?

Hon sitter inte löst överhuvudtaget. Du säger ju själv att folk vill ha med henne till final så du säger ju emot dig själv till och med...

Du verkar inte ha förstått det här med att det är de största hoten som röstas ut och där ingår inte Annki.
2021-05-26, 19:40
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaegetKingen
Ludde och Andreas, vad ska man säga? vilka karaktärer, mobbing och hot går bra så länge de gynnar de. De gör verkligen allt för att styra och vinna spelet.

Och Andreas, vilken kommentar han la: "Hon är inte kontrollerbar längre". Bra att Anki ser att hon bara är en bricka i deras spel!

Ja, Gubben Andreas är verkligen en Machiavelli.. ynklig Lill-grabben förstår väl inte riktigt, ung och naiv.
2021-05-26, 19:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lampadusaaa
Jag har sett på hela säsongen. Om du läser mitt inlägg igen så ser du att jag frågade dig om du har sett hela säsongen. Läs inläggen du bemöter nästa gång innan du svarar.

Uppenbarligen verkar du inte inse att Annki inte sitter löst i örådet överhuvudtaget.

Precis, alla vill stå med henne i final för att de tror att hon kan slå henne. Varför i hela fridens namn skulle någon få för sig att rösta på henne i det kommande örådet då menar du?

Hon sitter inte löst överhuvudtaget. Du säger ju själv att folk vill ha med henne till final så du säger ju emot dig själv till och med...

Du verkar inte ha förstått det här med att det är de största hoten som röstas ut och där ingår inte Annki.

Du skrev faktiskt att du INTE hade tittat på hela säsongen och skrev lite annat - därav mitt svar!

Jag har sett många säsonger med lite uppehåll för ett antal år sedan.
2021-05-26, 19:49
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Riiight. Så all mat de fått hela tiden har varit vad? En illusion? De där korvarna de fick ett par dagar in i säsongen var bara inbillning? De existerade inte?

Hon menade givetvis basfödan (förmodligen under sammanslagningen). Sen tillkom det ju extra grejer titt som tätt.
Senast redigerad av peterZiipen 2021-05-26 kl. 19:51.
2021-05-26, 19:51
Medlem
Crapmagics avatar
Där föll Joanna, hon gilla inte Tramp & Putin
2021-05-26, 19:54
Medlem
Citat:
Du skrev faktiskt att du INTE hade tittat på hela säsongen och skrev lite annat - därav mitt svar!

Jag har sett många säsonger med lite uppehåll för ett antal år sedan.

Nej, jag har inte skrivit det. Det var bara du som inte läste ordentligt.

Mitt inlägg har varit precis som det var från början förutom att jag klippte in resten av ditt inlägg som du editerade i efterhand.

Men sak samma. Varför tror du att Annki ligger risigt till i örådet? Det är ett ganska märkligt uttalande.
Senast redigerad av Lampadusaaa 2021-05-26 kl. 19:57.
2021-05-26, 19:57
Avstängd
Det finns två ytterst lågbegåvade översittare på Robinson..
Ludvig den lille wt samt härskarteknikens mästare Andreas..

Dom ska ALDRIG vinna detta!!
2021-05-26, 20:01
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lampadusaaa
Nej, jag har inte skrivit det. Det var bara du som inte läste ordentligt.

Mitt inlägg har varit precis som det var från början förutom att jag klippte in resten av ditt inlägg som du editerade i efterhand.

Men sak samma. Varför tror du att Annki ligger risigt till i örådet? Det är ett ganska märkligt uttalande.
Annki ligger risigt till då hon är Vågmästaren och hittills inte presterat så bra på tävlingarna. Hon har klarat sig hittills och så här långt för att hon INTE är något hot - men nu är det finalvecka och både Ludde och Andreas vill bli av med henne då hon enligt dem inte går att styra längre. Så jag tror att både Ludde (naturligt val från Joanna och Dennis att rösta på) och Annki kan ligga i farozonen att bli utröstade. Andreas syltrygg - ligger lågt = klarar sig.
2021-05-26, 20:01
Medlem
Krickedixans avatar
Vilket dåligt avsnitt det var idag
Endast en massa skitprat och samma tugg om och om igen
2021-05-26, 20:02
Medlem
Citat:

Haha. Den andra personen säger att du läst fel och istället för att läsa om personens inlägg för att se till att du läst rätt så antar du att den personen inte vet vad den skrev. Du skämmer ju ut dig mer än Ludde gör, backa bara din besserwisser.

Citat:
Annki ligger risigt till då hon är Vågmästaren och hittills inte presterat så bra på tävlingarna. Hon har klarat sig hittills och så här långt för att hon INTE är något hot - men nu är det finalvecka och både Ludde och Andreas vill bli av med henne då hon enligt dem inte går att styra längre. Så jag tror att både Ludde (naturligt val från Joanna och Dennis att rösta på) och Annki kan ligga i farozonen att bli utröstade. Andreas syltrygg - ligger lågt = klarar sig.

Din logik håller ju inte för fem öre. Oavsett vad L&A tycker om Anki så sa dom ju uttryckligen att dom ville rösta på största hotet. Ludde sa också inför tävlingen att han och Dennis är i farozonen.

Säg att du har rätt och L&A av någon korkad anledning skulle rösta på Anki. D&J skulle ju då rösta på Ludde eller mindre troligt Andreas. De skulle aldrig rösta på Anki, finns ingen anledning att göra det, Ludde är mer av ett hot i finalen och de är ju uppenbart jävligt arga på L&A, tror du Dennis skulle ligga sömnlös över hur de snackade med Anki för att sen rösta ut henne.

Vet inte hur mer jag skulle kunna förklara hur fel ute du är. Men svaret är ju inte långt borta, hoppas du är kvar i tråden då! Men ja, skulle bli jävligt imponerad om du har rätt.
Senast redigerad av envispojke 2021-05-26 kl. 20:10.
2021-05-26, 20:03
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Reagerade också på ordet ”kontrollerbar” vilken översittarfason

Håller med - då reste sig håren på ryggen i protest ... Andreas sjönk under marknivå efter de orden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in