2021-05-26, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaTuSoPPaReN
Går inte att PM:a så unga konton. Dock kommer många vara intresserade av vad du har att säga, så vad sägs om att skriva ett till inlägg med spoilertag?
Nej, jag litar inte på ett helt nytt konto som bara skrivit dessa två inlägg.
2021-05-26, 05:36
Medlem
Ludde måste ta immuniteten imorgon, annars ryker han garanterat.
2021-05-26, 05:58
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
"Oerhörd skillnad". Är man duktig på att ha armarna inåt borde man rimligtvis vara relativt duktig på att ha händerna utåt. Kan betta två Vättern måsar på att Hayes hade varit usel på båda!

Har man inte tränat alls - vilket Olivia sa att hon inte har gjort heller - så är det väl inte konstigt att hon förlorade tävlingen och fick åka hem. Det hänger mycket på HUR och VAD man har tränat också - alla kör inte allsidig träning och alla är inte heller MYCKET vältränade heller. Har man sedan skadat sig som t ex Joanna, Dennis och Andreas så tycker jag att de presterade mycket bra i just den tävlingen som verkligen handlade om om råstyrka i både armar och axlar.

Hayes eller musikern hade nog inte klarat många minuter tror jag pga av deras kraftiga hyddor till kroppar. Annki var verkligen seg motståndare till Ludde vilket var lite kul att se och inte nog med det -tantaloonan har äntligen bestämt sig för att sluta ledas runt av Luddes och Andreas planer och tänker tydligen försöka att hänga i och komma till finalen
Senast redigerad av CS128 2021-05-26 kl. 06:02.
2021-05-26, 06:06
Medlem
Varken Ludde eller Andreas är värd att gå vidare, jag ogillar verkligen Ludde, han tror att han är någon psykolog, och låtsas veta vad andra tänker och känner. Han har haft fel hela tiden, han borde inte ha varit med så här långt. Sen att han är ful gör ju inte saken bättre, stor käft, stor näsa stora näsborrar, vingmutteröron och till råga på allt så skorrar han.
Andreas är en fitta med kuk! Måste lukta fitta runt om i lägret så fort han öppnar käften, tänk att som barn se sin Pappa så vek i tv.

Från det ena till det andra, detta avsnitt sög verkligen, bara en transportsträcka, hände egentligen inget tävlingsmässigt.
2021-05-26, 06:08
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid

Det är bara Onsdag idag - det blir ett avsnitt imorgon Torsdag om det du pratar om. Finalen är på Söndag!
2021-05-26, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det är bara Onsdag idag - det blir ett avsnitt imorgon Torsdag om det du pratar om. Finalen är på Söndag!
2021-05-26, 06:16
Medlem
CS128s avatar
Citat:

Ok. Det har väl ändrats lite av varje detta år så som det ser ut nu verkar det rimligt upplagt som jag skrev!
2021-05-26, 06:25
Avslutad
Trodde att alla deltagare hade varit där i 10 veckor tills jag såg att det stod dag 40 igår. Därmed borde ha ha haft öråd I princip var 3:e dag i programmet

Klart att 10 veckor hade tagit lite på kostnaden för produktionen och jag har själv varit utan internet i tre dagar uppe på fjälls för 15 år sedan så vet känslan hur skönt det är att då duscha och spela på datorn.

När alla dessa har kommit hem efter sådär dag 30 måste skallen må bra mentalt av att slippa titta på en smartphone och så vidare sk digital detox.

Hur länge har ni klarat er utan internet på senaste tiden eller snarare utan smartphone? Brukar aldrig ta med den på tex ett spa så kan vara borta i sex timmar och sedan kolla på den. Fan för den som sitter med smartphone på en jacuzzi!
2021-05-26, 06:37
Medlem
Joanna Swica, 33 år, Stockholm, överlevnadspryl = tandborste
Hemsida: http://www.joannaswica.se/robinson-2021/
IG: https://www.instagram.com/joannaswica/
Firman: https://www.allabolag.se/5591321962/joanna-swica-ab
Och nytt bolag under 2020: https://www.allabolag.se/5592777691/kallt-ljus-ab

Under 2020, så ökade omsättningen rätt bra i firman, hur man nu ska
tolka detta under rådande pandemi men sitt deltagande i finalveckan ..
Senast redigerad av SKIL 2021-05-26 kl. 06:49.
2021-05-26, 06:41
Medlem
enlitenmanniskas avatar
På själva omslagsbilden av originalarna i årets Robinson på cmore (och kanske tv4play) saknas minst Joanna. Man ser på bilden att den måste vara tagen i slutet av vistelsen, eftersom Annika är smal. Så undrar varför Joanna inte är med. Saknas någon mer?
2021-05-26, 06:55
Medlem
Citat:
Nej, jag litar inte på ett helt nytt konto som bara skrivit dessa två inlägg.

Haha vad menar du nu? Jag har spoilat 2 saker en dag innan båda avsnitten släppts och båda har varit och kommer vara korrekta så vad försöker du få ut av den där kommentaren?

Vill folket veta vinnaren av robinson så kan jag skriva det med en spoilertag senare idag
2021-05-26, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxie123
Vill folket veta vinnaren av robinson så kan jag skriva det med en spoilertag senare idag

Det tycker jag att du ska göra👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in