2021-05-25, 20:04
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Magplask av Anki någon?

Borde? man inte fått starkare armar om man jobbat som vip-bords-servitris

Tyckte det var konstigt att hon föll i först. Hon var ju superduktig i en av de allra första tävlingarna när fyra från syd/nord skulle hänga i varsitt rep, då när Wrenkler hängde kvar sist varje gång.
2021-05-25, 20:07
Medlem
Ja, en snabb finalvecka med enbart fysiska tävlingar som avgör vart titeln går är verkligen helt värdelöst.

Varför är äldre eller svagare personer ens med i programmet från första början när de till syvende och sist aldrig kan vinna? Det hela borde avslutas med en jury av utröstade deltagare som i Survivor, allt annat blir ointressant.
2021-05-25, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Du vet att mycket av karaktärerna är skapade av produktionen?

Självklart är det så att produktionen är med och styr mycket mer än många anar. Tackar iaf att en av 2 som jag tycker betett sig skit senaste tiden försvann idag. Nu bara hoppas på att "tycksyndommiggråta" (Joanna) åker ut med buller och bång så skulle det göra mig än mer glad den kväll det sker.
2021-05-25, 20:13
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tyckte det var konstigt att hon föll i först. Hon var ju superduktig i en av de allra första tävlingarna när fyra från syd/nord skulle hänga i varsitt rep, då när Wrenkler hängde kvar sist varje gång.

Det är en oerhörd skillnad på att ha armarna framåt och uppåt mot att ha dem bakåt och uppåt och samtidigt bära sin egna tyngd.

La ni märke till att Joanna hade händerna olika? En som de andra och en motsatt - det underlättade aningens för hennes skadade axel. Att hon la den mesta kroppstyngden på den icke skadade armen och axeln.
2021-05-25, 20:33
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det är en oerhörd skillnad på att ha armarna framåt och uppåt mot att ha dem bakåt och uppåt och samtidigt bära sin egna tyngd.

"Oerhörd skillnad". Är man duktig på att ha armarna inåt borde man rimligtvis vara relativt duktig på att ha händerna utåt. Kan betta två Vättern måsar på att Hayes hade varit usel på båda!
2021-05-25, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JKDSLNU
Självklart är det så att produktionen är med och styr mycket mer än många anar. Tackar iaf att en av 2 som jag tycker betett sig skit senaste tiden försvann idag. Nu bara hoppas på att "tycksyndommiggråta" (Joanna) åker ut med buller och bång så skulle det göra mig än mer glad den kväll det sker.
Så olika vi är. Jag vill att hon ska vinna.
2021-05-25, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
"Oerhörd skillnad". Är man duktig på att ha armarna inåt borde man rimligtvis vara relativt duktig på att ha händerna utåt. Kan betta två Vättern måsar på att Hayes hade varit usel på båda!
Ja det var faktiskt konstigt. Hon kanske förlorade sina armmuskler med viktnedgången.
2021-05-25, 21:21
Medlem
peterZiipens avatar
Svårt att gissa sig till vinnaren med tanke på alla tvister osv, men här kommer min take på oddsen.

Odds vinnare av Robinson:
Ludde 3.5
Dennis 4.0
Joanna 5.6
Andreas 7
Annki 32.0
2021-05-25, 21:36
Medlem
Jag håller på Annki nu. Hon har aldrig varit i maktens boning och många har mobbat henne. Jag tycker hon klarat det bra och i dagens tävling var hon riktigt bra. Heja Annki hoppas du vinner men det blir nog tufft.
2021-05-25, 21:51
Medlem
Buttson69s avatar
På tal om pannben.

Ett genomtjockt pannben utan håligheter ger jag åt produktionen.

Ett genomtjockt pannben med utrymme för en hålighet av en ärtas storlek. Står utan tvekan surtantens namn på.
Nu går jag upp i storlek. Ett genomtjockt pannben med utrymme av en mandelnöts storlek är självklart syltryggen rosenknoppens andel.

Den bittra sladdertackan är bara funktionell med alkohol i knoppen. Utan så är den genomtjock.

Alltså tala om. Produktionen som tar med två (2) flatbottningar med.

Fortsättning följer..
Senast redigerad av Buttson69 2021-05-25 kl. 21:57.
2021-05-25, 22:03
Medlem
Buttson69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Jag håller på Annki nu. Hon har aldrig varit i maktens boning och många har mobbat henne. Jag tycker hon klarat det bra och i dagens tävling var hon riktigt bra. Heja Annki hoppas du vinner men det blir nog tufft.

I sak har du rätt. Och det har jag egentligen inget emot bara jag slipper se henne naken.
2021-05-25, 23:06
Medlem
Zyxel04s avatar
Då var de alltså bara 5 kvar.

Magkänslan säger typ att Ludde tar hem skiten. Jag hoppas inte de blir så och de vore ett totalt underkännande för hela programmet men... asså med tanke på att han verkar vara omtyckt av produktionen så förvånar de inte mig om de gynnar honom.

De som kan missgynna honom är att de troligen kommer vara en omröstning någon gång under finalveckan. I den omröstningen röstar troligen de andra deltagarna och där kan han falla eftersom han lär uppfattas som ovärdig.

Det är dock oklart om detta blir den slutgiltiga finalen eller någon hinderbana.

I en final-hinderbana så borde han kunna besegra Anders eller Annki men samtidigt vara underdog mot Joanna eller Dennis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in