Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-12, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magaretards
Vad innebär det uttrycket egentligen?

Är det att håret på huvudet inte matchar håret på musen?

Blir nog svårt att avgöra om så är sant då både Pernilla och Bianca stolt medger att de kör brazilian wax regelbundet.

Pernilla är äkta blondin, finns bilder på henne som barn, hur det är med Bianca ska jag låta vara osagt
Citera
2021-05-17, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kate88
Jag är mycket säkert att killen hon träffar, heter C*rist*an B*u*r och han jobbar på L*wa of Sweden.

Vad står stjärnorna för?
Citera
2021-05-17, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Vad står stjärnorna för?
I efternamnet så är det a och e... förnamnet är ju ingen biggie att klura ut, sen googlar du bara vidare.
Citera
2021-05-17, 15:06
Medlem
De har breda munnar bägge två, eller är bredkäftade,äktenskapstycke?
Citera
2021-05-17, 15:16
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kate88
Jag är mycket säkert att killen hon träffar, heter C*rist*an B*u*r och han jobbar på L*wa of Sweden.
Googlar man får man fram samma information. På Stoppa Pressarna skriver dom ut hans riktiga namn, Christian Bauer, så det är väl ok att skriva här också och behöver väl inte vara någon hemlighet. Pernilla har sagt vid upprepade tillfällen att hon egentligen dras till yngre killar och har haft svårt att förlika sig med tanken på att dejta jämnåriga men hon gör uppenbarligen ett undantag för Christian som är ett par år äldre än vad hon är. Christian är 55 år gammal. Pernilla har ju varit öppen med att hon gillar killar med stor k*k och Christian har kanske en stor. Tänkte på raderna ur artikeln från Stoppa Pressarna där det står:

Christian Bauer har inte bara ett vackert mejslat adonisansikte och en andedräkt utöver det extra. Denna machoman av rang är även en fotbollskille som håller på Djurgården och har deltagit i flera cykel- och löptävlingar, allt i tighta motionsbyxor som lämnar lite åt fantasin.

https://stoppapressarna.se/svenskt/heta-hunkens-forsta-ord-om-pernilla-wahlgren

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/7KeE3w/pernilla-wahlgrens-dejt-vill-inte-vara-med-i-wahlgrens-varld
Citera
2021-05-17, 18:14
Medlem
Darkwinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Googlar man får man fram samma information. På Stoppa Pressarna skriver dom ut hans riktiga namn, Christian Bauer, så det är väl ok att skriva här också och behöver väl inte vara någon hemlighet. Pernilla har sagt vid upprepade tillfällen att hon egentligen dras till yngre killar och har haft svårt att förlika sig med tanken på att dejta jämnåriga men hon gör uppenbarligen ett undantag för Christian som är ett par år äldre än vad hon är. Christian är 55 år gammal. Pernilla har ju varit öppen med att hon gillar killar med stor k*k och Christian har kanske en stor. Tänkte på raderna ur artikeln från Stoppa Pressarna där det står:

Christian Bauer har inte bara ett vackert mejslat adonisansikte och en andedräkt utöver det extra. Denna machoman av rang är även en fotbollskille som håller på Djurgården och har deltagit i flera cykel- och löptävlingar, allt i tighta motionsbyxor som lämnar lite åt fantasin.

https://stoppapressarna.se/svenskt/heta-hunkens-forsta-ord-om-pernilla-wahlgren

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/7KeE3w/pernilla-wahlgrens-dejt-vill-inte-vara-med-i-wahlgrens-varld

Jaa, vem gör inte det? Den kvinna som säger nåt annat ljuger, för att trösta dem med liten snopp.
Citera
2021-05-18, 00:16
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwind
Jaa, vem gör inte det? Den kvinna som säger nåt annat ljuger, för att trösta dem med liten snopp.
Så sant som det är sagt. Vi kan anta att Pernillas nya kille har stor kuk och det antyddes i artikeln i min länk, där det nämndes att det var lite som lämnades åt fantasin om Christians "paket" och hur det var tydligt i hans tajta motionsbyxor. Och när vi ändå är inne på det så vore det intressant att höra lite smaskigt skvaller om hur välutrustad denne Christian är. Någon har säkert sett honom naken i omklädningsrum då han är en aktiv idrottare.
Citera
2021-05-23, 04:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Så sant som det är sagt. Vi kan anta att Pernillas nya kille har stor kuk och det antyddes i artikeln i min länk, där det nämndes att det var lite som lämnades åt fantasin om Christians "paket" och hur det var tydligt i hans tajta motionsbyxor. Och när vi ändå är inne på det så vore det intressant att höra lite smaskigt skvaller om hur välutrustad denne Christian är. Någon har säkert sett honom naken i omklädningsrum då han är en aktiv idrottare.

Varför fixera sig på storlek ett är nog det mest värdelösa man kan ha
Citera
2021-05-25, 19:49
Medlem
Harry_s avatar
vem é han?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/kRlKGX/pernilla-wahlgrens-karleksresa-med-nya-pojkvannen-christian-bauer

https://www.instagram.com/pernillawahlgren/
Citera
2021-05-25, 21:59
Medlem
Jag ger deras förhållande max 1 år för då har han hunnit knulla igenom henne rejält efter konstens alla regler för att sen vakna upp en morgon och inse hur urbota korkad PW är och sen göra snabb sorti ut i verkligheten istället.
Citera
2021-05-25, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche
Jag ger deras förhållande max 1 år för då har han hunnit knulla igenom henne rejält efter konstens alla regler för att sen vakna upp en morgon och inse hur urbota korkad PW är och sen göra snabb sorti ut i verkligheten istället.

Och vad vet du om hans intelligens? Verkar levt ensligt liv. Mystiskt.
Citera
2021-05-25, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche

Ja, självklart kommer det inte hålla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in