2021-05-25, 17:41
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Blir det ett ö-råd till så kommer Dennis ryka, Dennis är den ända som jag kan se vinna som skulle va någorlunda värdig. Andreas, Ludde borde inte ens va där, Annki som ser ut som 75 har inte tillfört nåt sedan dag 1. Joanna är tyvärr för gnällig för min smak.

Joanna är inte gnällig. Hon är sexuellt frustrerad och målmedveten. Hon behöver en man med muskler, pumpade biceps & sex appeal. Jag har sex appeal & biceps. small tits joanna har vuxit i mina ögon. När jag tänker på henne är det mer som växer. Tjejer gillar mig. Tror att jag & joanna skulle bli ett bra team. Hon tar hem det här, bara hon spelar sina kort rätt, mannen. Ut med fucking Ludde Soyboy & peddo-andy så blir allt bra. Home free, baby. Ser fram mot kvällens avsnitt. INngen träning idag. Vilodag. Joanna for Win! 💗
2021-05-25, 17:45
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Transan ville bara visa upp sin opererade transkropp. Om man bara kollar på Robinson för att man vill se så mycket hud som möjligt så finns det andra program, ex Paradise Hotel eller Topp Model.

Men paradise beach har bara snygga deltagare. Jag vill vill se lite vardagskroppar. Att med glansig blick knulla lite average liksom.

Intriger är bra i paradise men jag gillar att se utmärglase & average kroppar som känpar för mat.

Over & out. Time to eat some chicken.
2021-05-25, 17:49
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag har funderat på just detta med att Joanna låser sig vid vissa tävlingar som t ex pussel och sudoku. Apropå Rickard så sjönk han lite i mina ögon på Örådet med sina avslutningsord till de andra genom sina ord som jag tycker visar på att han var bitter. Han önskade de inte ens lycka till, vilket i varje fall William gjorde.

Hon har mest kört uthållighet av olika slag. Hur många av er har suttit på en spinningcykel 18 timmar eller klarat Iron man? Det är respekt. Där går det ut på att engagera hjärnan så lite som möjligt och koppla på autopiloten.

Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Håller helt med. Joanna är en krigare. En som aldrig ger upp. Endra problemet nu är armen.
Ont är en personlig grej.

Citat:
Ursprungligen postat av ps870
Jag gillade Joanna tidigare men hennes gnäll, bitterhet och att hon hela tiden är tjejsur är motbjudande.
Du inser att allt är ihopklippt efteråt? Vem vet om andra suttit och beklagat sig lika mycket?

Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Bystiga Annica hennes man, hennes bror och svägerska ska vandra från Nikkaluokta till Kebnekaises topp. Därifrån till sjön Paittasjärvi som är källsjön till Kalixälven. Sen ska de ta sig ner utefter älven till bottenviken. Med raftingflottar och forskajaker i regi Annkis turistföretag.

Den tror jag inte på för en enda sekund! Först Kebne som man inte kommer upp på så många dagar per år beroende på vädret och sedan ner till Bottenviken? 43 mil på ett ungefär?

Även om man färdas i 10 knop så tar det sådär 23 dygn. Men flotte och kanot lätt det dubbla och då är sommaren slut där uppe. Dåligt turistföretag det där vill jag påstå.
2021-05-25, 17:53
Medlem
Senast redigerad av Tombo88 2021-05-25 kl. 18:01.
2021-05-25, 18:03
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Den tror jag inte på för en enda sekund! Först Kebne som man inte kommer upp på så många dagar per år beroende på vädret och sedan ner till Bottenviken? 43 mil på ett ungefär?

Även om man färdas i 10 knop så tar det sådär 23 dygn. Men flotte och kanot lätt det dubbla och då är sommaren slut där uppe. Dåligt turistföretag det där vill jag påstå.

Det är en 16 dagars färd allt som allt. Den ser mycket välplanerat ut i mitt tycke. Om något så tar de otroligt god tid på sig. Deras Kebnekaise-äventyr är ett 5 dagars projekt fram och tillbaka från Nikkaloukta. Tar man det riktigt lugnt så gör man den rutten på 3 dagar (har själv bestigit Keb några gånger). Ser proffsigt och kul ut. Dock vet jag inte varför man skulle betala 17000:- för det, när man kan göra det gratis på egen hand.

https://summitadventureacademy.com/explore/summit-to-sea-expedition.html
2021-05-25, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
Ludde har ju snackat en del skit om Alex och Wrenkler dock.
2021-05-25, 18:06
Medlem
Citat:

Det fetade. Hur menar du? Det är väl klart att Olivia har varit med i varje öråd, hon har ju varit med i Robinson sedan start.
2021-05-25, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fingervarm
Det fetade. Hur menar du? Det är väl klart att Olivia har varit med i varje öråd, hon har ju varit med i Robinson sedan start.

Innan sammanslagningen är det bara förlorande laget som har öråd. Men visst, dom var väl kassa som lag. Båda lagen hon var med i.

När jag tänker efter så kan det väl inte stämma. Alla utom ett blir det.
Senast redigerad av Tombo88 2021-05-25 kl. 18:15.
2021-05-25, 18:27
Medlem
Citat:
Innan sammanslagningen är det bara förlorande laget som har öråd. Men visst, dom var väl kassa som lag. Båda lagen hon var med i.

När jag tänker efter så kan det väl inte stämma. Alla utom ett blir det.

Ja då förstår jag hur du menade, jag tänkte lite för snabbt! Sant, även om jag tycker att hon har presterat bättre än många andra i lag- och individuella tävlingar. Skönt dock att hon åkte ut, större surpuppa får man leta efter om inte Joanna finns i blickfånget.
2021-05-25, 19:16
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Joanna är inte gnällig. Hon är sexuellt frustrerad och målmedveten. Hon behöver en man med muskler, pumpade biceps & sex appeal. Jag har sex appeal & biceps. small tits joanna har vuxit i mina ögon. När jag tänker på henne är det mer som växer. Tjejer gillar mig. Tror att jag & joanna skulle bli ett bra team. Hon tar hem det här, bara hon spelar sina kort rätt, mannen. Ut med fucking Ludde Soyboy & peddo-andy så blir allt bra. Home free, baby. Ser fram mot kvällens avsnitt. INngen träning idag. Vilodag. Joanna for Win! 💗

Du får hoppas hon går igång på din kontaktannons på flashback, och tur att du vet vad hon behöver, personligen tycker jag hon är rätt osexig som person.
2021-05-25, 19:51
Medlem
Crapmagics avatar
Magplask av Anki någon?

Borde? man inte fått starkare armar om man jobbat som vip-bords-servitris

Jag vill se Ludde vinna en middag med sig själv
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-25 kl. 19:57.
2021-05-25, 19:52
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Värdelöst upplägg, här håller dom på i 49 program och i söndagskväll var det 10 st. kvar och sen sista veckan går det i rasande fart och ett enda litet misstag i en tävling så är man ute.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in