Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-08, 17:45
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Upplever svarigheter att somna efter en natt, nagon som har nagra tips?

Fram med rökat, någon öl och ett par benso av valfri sort.
Citera
2009-03-10, 00:30
Medlem
Bangar_intes avatar
Vad är det som gör det mysigt att blanda kokain med opiater? Förstör man allt om man har benzo i kroppen? Funderar på att dra en liten lina och dra i mig några hundra mg kod.

Bra eller Anus? (Har tagit 2mg xanor och 4mg ikto)
Citera
2009-03-10, 00:51
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Vad är det som gör det mysigt att blanda kokain med opiater? Förstör man allt om man har benzo i kroppen? Funderar på att dra en liten lina och dra i mig några hundra mg kod.

Bra eller Anus? (Har tagit 2mg xanor och 4mg ikto)

Benso med kola gör ju så att man blir kungarnas kung. Ett mycket angenämnt rus också.

Opiater med kola är skönt om man inte ska ut, typ hemmafest eller något annat trevligt hemma/hemma hos någon.
Citera
2009-03-10, 00:54
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Benso med kola gör ju så att man blir kungarnas kung. Ett mycket angenämnt rus också.

Opiater med kola är skönt om man inte ska ut, typ hemmafest eller något annat trevligt hemma/hemma hos någon.

Då blir det en lina och lite kodein. Ligger hemma och myser så
Citera
2009-03-10, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.

haha kungarnas kung. a men utekväll med för mycket habbar i fickan så slutar det illa.
Citera
2009-03-10, 12:18
Medlem
Är inte opi ganska farligt att blanda med kola?
Citera
2009-03-10, 17:50
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Är inte opi ganska farligt att blanda med kola?

Fick höra att det skulle vara farligt för hjärtat. Men jag kände inte av kolan så mycket. Blev nästan ännu mer noddig, bara att jag blev mycket gladare . Va en skön mix faktiskt.
Citera
2009-03-12, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Det är ingen här som försöker sig på att rena sitt koks? Iofs skulle det ju vara lite trist när man ser sin femma man köpt för 4000 krympa till en etta

jag har försökt en del och kan säga att det väldigt svårt. Visst i sista led kanske det bankas med olika sockerarter och så som är lätta att få bort, men ofta är det utslaget med andra -cainer såsom lidocaine och de har så lika kemiska egenskaper att det behövs ett proffslab för att lyckas.
Citera
2009-03-18, 19:59
Medlem
zoN-s avatar
Om man nu inte har en ordinarie kran och ska hitta det genom att fråga runt etc., inga av mina vänner har använt kola men jag är sugen på att testa. Vilka sätt finns det att ta reda på att det är riktig kola och inte bara 100% skit? Några tips?
Citera
2009-03-18, 21:22
Medlem
yordonyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoN-
Om man nu inte har en ordinarie kran och ska hitta det genom att fråga runt etc., inga av mina vänner har använt kola men jag är sugen på att testa. Vilka sätt finns det att ta reda på att det är riktig kola och inte bara 100% skit? Några tips?

Köp 1g och lös upp i aceton, åter kristallisera med HCL.
Citera
2009-03-18, 21:52
Medlem
zoN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yordonyx
Köp 1g och lös upp i aceton, åter kristallisera med HCL.

Isåfall måste jag ju köpa det först =D, undrar mer om det finns ngt att göra när man får se det av kranen.
Citera
2009-03-18, 21:59
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoN-
Isåfall måste jag ju köpa det först =D, undrar mer om det finns ngt att göra när man får se det av kranen.
Ta lite på fingret och gnugga mot tandköttet. Domnar du av där är det förmodligen kokain men kokain bankas även ut med preparat som ger liknande effekt så helt säker kan man inte vara förrän man använder det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in