2021-05-25, 17:12
Medlem
Klas-Vegass avatar
Hur många av tjejerna vill faktiskt träffa någon och inte bara ha bekräftelseklick?
2021-05-25, 17:39
Medlem
ManOrAnimals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koko2
Har nu i skrivande stund 850 matchningar på tinder. Och ja jag har klickat ja på alla vita tjejer!

Hur som helst! Av 850 stycken har jag träffat 1? Folk vill skriva i 1 år innan man ses? Och varför ska man skriva 1 år för att direkt märka att man inte klickade? Kan man inte spara det året till någon annan då?

Sen är 95% sjukt stela! Har folk inget ordförråd idag? 75% svarar inte ens.

Någon som känner igen sig?

Skulle aldrig använda appen.
Spelar ingen roll om det är en tia, det är fortfarande stelt och akward. Träffa tjejer IRL istället.
2021-05-25, 17:42
Medlem
Zitilitess avatar
Citat:
Har nu i skrivande stund 850 matchningar på tinder. Och ja jag har klickat ja på alla vita tjejer!

Hur som helst! Av 850 stycken har jag träffat 1? Folk vill skriva i 1 år innan man ses? Och varför ska man skriva 1 år för att direkt märka att man inte klickade? Kan man inte spara det året till någon annan då?

Sen är 95% sjukt stela! Har folk inget ordförråd idag? 75% svarar inte ens.

Någon som känner igen sig?

Vad fan gör du på tinder, inga tjejer skriver, de vill att killarna ska göra allt jobb. Utom om det är en neger, då går dom vilda
2021-05-25, 17:48
Medlem
Tinder handlar om timing. När man är inne och swipear är man på humör, och fångar man någon då är det relativt enkelt även för en medelmåtta att åtminstone få en dejt. All annan tid gäller det att man är ganska speciell för att få någons intresse när den inte är ute efter något just då.

Det gäller både män och kvinnor. De klagar lika mycket själva. Den här bitterheten många män har mot kvinnor är överdriven om man har lite insyn, vet ingen kvinna på Tinder som inte sänkt sina förväntningar pga det dåliga utbudet och fortfarande har problem.

Om ni har svårt på Tinder är mitt tips att skriva när någon matchar med er, då är den på humör och lättare att charma.
2021-05-25, 17:55
Medlem
wfzs avatar
Jag har inte 850 matchningar men jag går på dejt med de kvinnor jag väljer.

Det verkar som att du inte vet hur man skriver med kvinnor, haha.
2021-05-25, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alpha1pojken
Det var ju för fan inte ens nära 850 som du beskrev, man avrundar inte 589 till 850 och förresten du har ju endast 55 matchningar. Du vet ju inte om du själv kommer gilla de som gillat dig.

242+ 589 + dom jag redan skriver mer blir 850

Men detta är ingen skryttråd utan varför alla har blivit så stela
2021-05-25, 17:58
Medlem
Metodisks avatar
Tinder har inte varit bra på många år. Används mest av folk som är uttråkade och vill ha lite enkel bekräftelse och uppmärksamhet. Träffas kräver planering, energi och tid. Tänk dig att varje tjej du pratar med har kanske 850 matchningar själv. Beslutsångest deluxe va?

Kommer ihåg när appen kom ut 2012-2013. Fick ligga som in i helvete första två åren. Sedan började det bli mer mainstream och med åren förvandlades det till en skräpapp för kvinnor som söker efter Instagramföljare och där catfish försöker lura män på pengar.
Senast redigerad av Metodisk 2021-05-25 kl. 18:01.
2021-05-25, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ManOrAnimal
Skulle aldrig använda appen.
Spelar ingen roll om det är en tia, det är fortfarande stelt och akward. Träffa tjejer IRL istället.

Försöker ju det! Men vart ? Allt är stängt,
2021-05-25, 18:01
Medlem
Citat:
Folk vill skriva i 1 år innan man ses?

Med dig, ja. Men inte med andra. Du får förstå att det är hård konkurrens idag. Du är inte något speciellt i deras ögon, de har redan massor av killar som dig uppradade på Instagram etc. Jag själv har till och med fler "likes" än dig men får också kämpa, så till vida jag inte nöjer mig med en rugguggla.

Att de låter dig skriva i ett år betyder tyvärr inte att de skulle låta en man som de var extremt attraherade för, skriva i ett år. Om Drake eller en gigachad bjöd ut någon av dina matchningar efter 3-4 meddelanden så kommer brudarna möta upp honom.

Män värderar sex, kvinnor värderar uppmärksamhet. Och med alla valmöjligheter som kvinnor har, så väntar och hoppas de hellre på en Chad medan du sådana som du får agera som underhållning och ge dem uppmärksamhet.

Det är också anledningen varför du inte bör skänka bort din uppmärksamhet åt kvinnor för enkelt. Chad kan hon gå med på att träffa efter några enstaka meddelanden och sen suga av efter en timmes lång dejt medan du får skriva i all evighet innan hon efter mycket om och men oentusiastiskt går med på att gå ut på en dejt och se ditt jävla tryne. Sen kräver hon minst 4-5 dejter där du ger bort din tid och uppmärksamhet innan hon ger dig sex.

Det bör du inte acceptera och inte ge någon uppmärksamhet. En kvinna hade heller aldrig accepterat att hon gick in i en butik och blev tvungen att köpa en Versace-väska för 70 000 kr medan expediteten lät bruden bakom henne få gå före i kön och köpa den för en 50-lapp.
Senast redigerad av trevliggrabb 2021-05-25 kl. 18:06.
2021-05-25, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zitilites
Vad fan gör du på tinder, inga tjejer skriver, de vill att killarna ska göra allt jobb. Utom om det är en neger, då går dom vilda
Stämmer inte, invandrare har det generellt svårare än svenskar på Tinder. Och en kvinna vill gärna ha en man som tar initiativ ja, precis som vi män gärna vill ha en feminin kvinna.

Problemet är inte kvinnorna det är er patetiska bitterhet. Visa lite stake och var inte så jävla desperata så ska ni se hur ert dejtingliv förändras.
2021-05-25, 18:04
Medlem
ManOrAnimals avatar
Citat:
Försöker ju det! Men vart ? Allt är stängt,

Det finns sjukt söta och snygga tjejer i butiker. ICA och Coop har lärt sig vilka man ska anställa.
2021-05-25, 18:14
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erskungligahoghet
Problemet är inte kvinnorna det är er patetiska bitterhet. Visa lite stake och var inte så jävla desperata så ska ni se hur ert dejtingliv förändras.
Lätt att säga om frekvent får nya matchningar, vilket de flesta män inte får. Och att män inte får matchningar beror inte främst på kassa bilder utan att de inte uppfattas tillräckligt attraktiva.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in