Citat:
Ursprungligen postat av
Koko2
Folk vill skriva i 1 år innan man ses?
Med dig, ja. Men inte med andra. Du får förstå att det är hård konkurrens idag. Du är inte något speciellt i deras ögon, de har redan massor av killar som dig uppradade på Instagram etc. Jag själv har till och med fler "likes" än dig men får också kämpa, så till vida jag inte nöjer mig med en rugguggla.
Att de låter dig skriva i ett år betyder tyvärr inte att de skulle låta en man som de var extremt attraherade för, skriva i ett år. Om Drake eller en gigachad bjöd ut någon av dina matchningar efter 3-4 meddelanden så kommer brudarna möta upp honom.
Män värderar sex, kvinnor värderar uppmärksamhet. Och med alla valmöjligheter som kvinnor har, så väntar och hoppas de hellre på en Chad medan du sådana som du får agera som underhållning och ge dem uppmärksamhet.
Det är också anledningen varför du inte bör skänka bort din uppmärksamhet åt kvinnor för enkelt. Chad kan hon gå med på att träffa efter några enstaka meddelanden och sen suga av efter en timmes lång dejt medan du får skriva i all evighet innan hon efter mycket om och men oentusiastiskt går med på att gå ut på en dejt och se ditt jävla tryne. Sen kräver hon minst 4-5 dejter där du ger bort din tid och uppmärksamhet innan hon ger dig sex.
Det bör du inte acceptera och inte ge någon uppmärksamhet. En kvinna hade heller aldrig accepterat att hon gick in i en butik och blev tvungen att köpa en Versace-väska för 70 000 kr medan expediteten lät bruden bakom henne få gå före i kön och köpa den för en 50-lapp.