2021-05-25, 16:33
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
LWs polisanmälan och det inspelade bråket.
I polisanmälan finns det foton på hennes huvudsvål där man kan se rodnad.

Nu får du för fan ge dig. Börjar bli riktigt förbannad på dina äckliga kommentarer och ständiga fokus på LW.
Starta en egen tråd och hata hur mycket du vill, här diskuterar vi mordet och GM.

Brutna naglar och demolerat örhänge också.
Citera
2021-05-25, 16:35
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
LWs polisanmälan och det inspelade bråket.
I polisanmälan finns det foton på hennes huvudsvål där man kan se rodnad.

Nu får du för fan ge dig. Börjar bli riktigt förbannad på dina äckliga kommentarer och ständiga fokus på LW.
Starta en egen tråd och hata hur mycket du vill, här diskuterar vi mordet och GM.

Bråket när LW vägrade lämna bilen var en klar brottsprovokation för att hon skulle kunna spela in och anmäla. Vad det egentligen handlade om var att hon var sur för att han vägrade lämna HD.
Citera
2021-05-25, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Vad pysslar SD med den här veckan?
Är det någon som har sett honom?
Eller ligger han och trycker någonstans för att kunna dra iväg om han märker att polisen vill hämta honom?
Jag skulle inte bli förvånad om han försökte försvinna i så fall.
Ja du. Man kan ju undra. Jag vet inte om åklagaren får nån förhandsinformation ifall det blir en fällande dom. OM det skulle vara så, då är jag säker på att man har koll på honom.

Å andra sidan... han har inget annat än svenskt medborgarskap att gömma sig bakom, så han kan resa iväg. Han har ingenstans att gömma sig egentligen.
Citera
2021-05-25, 16:37
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Lena.
Hon är väldigt ärlig.

Jag vet att du inte tycker det.

Du kanske tror på SDs vesrion?

Lena skrev till SD; varför ljuger du?

Och SD skrev vid något tillfälle till Lena ; jag kommer att säga att du höll fast i växelspaken och ramlade i asfalten.

Behöver man tala om för Lena vad som ska sägas om det är sanningen?

SD ljuger om det mesta, oavsettt om det behövs eller inte. Han tar till överdrivna grepp för att bevisa att han talar sanning, även för banala saker.

Han ljuger för HD och JG och Lena. För polisen och i TR.

Tror du verkligen på hans version?

Hon var inte ärlig. Hon gav olika versioner beroende på vem hon pratade med. Hon ljög och manipulerade för att få igenom sin vilja.
Senast redigerad av smokeonthewater 2021-05-25 kl. 16:39.
Citera
2021-05-25, 16:43
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Brutna naglar och demolerat örhänge också.

Demolerat örhänge? Förstår du hur mjukt ett sådant örhänge är? Hur lätt det är att böja? Brutna naglar? Skulle SD ha gjort det? Mer troligt att hon bröt dem själv när hon klöste SD.
Citera
2021-05-25, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Bråket när LW vägrade lämna bilen var en klar brottsprovokation för att hon skulle kunna spela in och anmäla. Vad det egentligen handlade om var att hon var sur för att han vägrade lämna HD.

Vad det än handlade om ändrar det inte sanningen, Sd misshandlade LW.
Man kan kalla "prata ut i bilen" för rätt mycket, men även en idiot som du kan aldrig kalla det för en "brottsprovokation". LW ville prata ut, Sd vägrade och misshandlade henne istället.
Citera
2021-05-25, 16:50
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Man kan kalla "prata ut i bilen" för rätt mycket, men även en idiot som du kan aldrig kalla det för en "brottsprovokation". LW ville prata ut, Sd vägrade och misshandlade henne istället.

Citat:
LW ville prata ut

Det ville hon ju alltid. Även i deras chattar 24/7. Hon blev ju aldrig klar. Tjat, tjat, tjat tills den andra höll med henne och sedan skulle de be om ursäkt och kompensera henne. I det oändliga.
Citera
2021-05-25, 16:53
Medlem
Citat:
Jag tror det är bäst om vi alla ignorerar det kontot. Blir bara värre och värre. Vi kan ju konstatera att en mördare går fri. Hur frikänd han än blir så kommer han aldrig någonsin blir rentvådd eftersom det inte GÅR att rentvå honom. Finns ingen möjlighet. En sak är att man inte når ända upp i bevisningen - en HELT annan sak är att få en dom som säger att han omöjligen kan ha begått det här brottet. Och DET lär aldrig hända.

Vad vi sedan får vänta på är att en civilperson snubblar över Lenas mobil och/eller domkraftskaftet (som troligen är mordvapnet). Det kan vara en kommunanställd som måste ner i en dagvattenbrunn. Eller nån som är ute och rastar hunden på Arlanda. Var nu SD gjort av bevisen nånstans.

Men till syvende og sidst kommer SD och HD alltid få kika sig över axeln - mord preskriberas inte längre. Och kommer det fram nya bevis såsom mordvapen med blod och fingeravtryck så kan Högsta Domstolen bevilja resning i målet. Och DÅ sitter den jäveln där. Vi håller tummarna nu.
Citera
2021-05-25, 16:54
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Hon var inte ärlig. Hon gav olika versioner beroende på vem hon pratade med. Hon ljög och manipulerade för att få igenom sin vilja.

Det har vi pratat om tusen gånger redan.
Vem berättar exakt allt för alla?

En person som man har förtroende för kan man delge mer, medan andra vill man inte berätta för.

Men hon ljuger inte som jag har sett.

Du och jag tolkar olika.
Citera
2021-05-25, 16:56
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Demolerat örhänge? Förstår du hur mjukt ett sådant örhänge är? Hur lätt det är att böja? Brutna naglar? Skulle SD ha gjort det? Mer troligt att hon bröt dem själv när hon klöste SD.

Hur vet du att örhänget var mjukt?

Klöste SD?
Det har jag inte sett att någon av dom två säger något om?
Lena kunde ju ha klöst honom för att försvara sig, men det nämner hon inte.

Och SD skulle ju kunna säga att hon klöste honom och att han då försvarade sig.

Nä, det tror jag inte på.
Citera
2021-05-25, 16:59
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Hur vet du att örhänget var mjukt?

Klöste SD?
Det har jag inte sett att någon av dom två säger något om?
Lena kunde ju ha klöst honom för att försvara sig, men det nämner hon inte.

Och SD skulle ju kunna säga att hon klöste honom och att han då försvarade sig.

Nä, det tror jag inte på.

Så hur menar du att SD gjorde för att bryta hennes naglar?
Citera
2021-05-25, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag tror det är bäst om vi alla ignorerar det kontot. Blir bara värre och värre. Vi kan ju konstatera att en mördare går fri. Hur frikänd han än blir så kommer han aldrig någonsin blir rentvådd eftersom det inte GÅR att rentvå honom. Finns ingen möjlighet. En sak är att man inte når ända upp i bevisningen - en HELT annan sak är att få en dom som säger att han omöjligen kan ha begått det här brottet. Och DET lär aldrig hända.

Vad vi sedan får vänta på är att en civilperson snubblar över Lenas mobil och/eller domkraftskaftet (som troligen är mordvapnet). Det kan vara en kommunanställd som måste ner i en dagvattenbrunn. Eller nån som är ute och rastar hunden på Arlanda. Var nu SD gjort av bevisen nånstans.

Men till syvende og sidst kommer SD och HD alltid få kika sig över axeln - mord preskriberas inte längre. Och kommer det fram nya bevis såsom mordvapen med blod och fingeravtryck så kan Högsta Domstolen bevilja resning i målet. Och DÅ sitter den jäveln där. Vi håller tummarna nu.

Håller helt med dig, dock har jag inte ännu kastat in handduken, det är några dagar kvar tills dom faller och insatsstyrkan kan komma vilken natt som helst fram tills dess.

Sd och HD har varandra men inget mer, de kan inte ens lita på varandra då de vet att den andre går bakom ryggen, bedrar och ljuger.
Inget förhållande jag skulle välja, även om alla andra vänt mig ryggen och alla avskyr mig som pesten för den mördare jag är. Ett liv i misär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in