Citat:
Ursprungligen postat av
Mackan111
Följt programmet lite då och då, men tycker helt klart Emelie borde vunnit. Sen att Bianca Ingrosso tar parti för en annan youtuber tycker jag speglar väldigt mycket hur hon är. Istället för att vara neutral och låta ”en av de döda” vinna så ska hon där och leka sjöjungfru. Tappat allt min respekt för Bianca faktiskt.
Tycker vissa lägger alldeles för mycket vikt vid vad dessa patetiska influensor tycker?
Kanske bara är så att det är mest vanliga jävla tittare som röstat, på den dom tycker är vettigast (eller minst korkad/jobbig)?
Att folk som inte ser på skiten, i nån större utsträckning skulle göra sig besväret att rösta för att en influensa säger det, kan ju för fan inte vara möjligt?
Visst, några radiostyrda zombie-idioter som gör det finns det ju säkert men att dom skulle vara så många att det verkligen skulle göra nån större skillnad, har då iaf jag svårt att tro?
Eller iofs, i Nardos fall var det ju i princip så?
Fast det kan väl egentligen mer klassificeras som nån sjuk uppochnervänd folkrörelse bland efterblivna tonårstjejer i förorten, och givetvis hos några vänstervridna batikhäxor? 😁