2021-05-25, 09:41
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hade varit intressant att se hur det blivit om inga stora konto pushat någon
Tanja hade ju vunnit ändå.
Säkert med ännu större marginal.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-25 kl. 09:43.
2021-05-25, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Okej!
6 personer från säsongen förutom Julia,mergim,vickan som ni hatar och 6 personer ni gillar förutom de 3 nämnda och helst motivation.
6 jag hatar.
1. Simon. En dryg liten pajas som trodde han kunde grina till sig en mille, äcklig alkis som drack tills han somnade i princip varje dag. Ser jag honom på stan så kommer jag spotta på honom.
2. Nardos. Falsk gapig neger lat och snuskig med hygienen
3. Judith våldtäktskvinnan. En fet valross som klampade omkring och var otroligt barnslig och jobbig
4. Adrian. Lataste ustmössan, feg och konflikträdd. Fuskare. Mattjuv.
5. Pedram aka peddot en riktig luffare och pajas som åkte på räkmacka hela vägen, tjatig och efterbliven.
6. Steph. Bölande lodis som försvarade Simon i allt.

1. Katti. Rolig skön typ som satte negern på plats.
2.emelie. gillade henne under dömpas tid. Förtjänade bättre plats än 3a faktiskt
3. Dompa löv går inte att hata denna mannen! Störtskön.
4.tanja. genomgod och glad hela tiden.
Fan svårt å hitta 6 å gilla.

Jag gillar de du tog upp plus 5. Tessan och 6. Ponne

Motivering, Tessan var sassy, hon blev shittalkad av Nardos och Emelie men vek inte ner sig som alla dom andra. Dessutom knäppte hon PedoBear på näsan ett antal gånger vilket var uppfriskande att se. Ponne var lite crazy och tänkte säkert mycket på spelet men han läste dom andra bra och var sprallig. Han fick vara inne lite för kort för att utvecklas. Hade dessa två fått vara inne i huset längre hade säsongen blivit mer urspårad tror jag.
2021-05-25, 09:42
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Japp, jag nämnde detta för 1 vecka sedan när Tanjas kontoansvarige inte var "snabb" nog att lägga upp ett inlägg om nardosrasism. Helt absurt. Även andra hot som jag ej läst om ännu av andra orsaker...

Vad menar du med nardosradism?
2021-05-25, 09:43
Medlem
Följt programmet lite då och då, men tycker helt klart Emelie borde vunnit. Sen att Bianca Ingrosso tar parti för en annan youtuber tycker jag speglar väldigt mycket hur hon är. Istället för att vara neutral och låta ”en av de döda” vinna så ska hon där och leka sjöjungfru. Tappat allt min respekt för Bianca faktiskt.
2021-05-25, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Så varit borta från värsta stormen på detta forum kring vissa deltagare har känts gött kan man lugnt säga!

Nåja tror nog att folk har dålig koll på vart alla varit denna natt på efterfester ser man direkt och man ser även folk vet inte ens nära vad vissa gjort rätt intressant, Som Hurtbullen sade så var inte Adrian nära ens efterfesten hos Pedram iom han drog i väg med Steffy & Simon - Emelie & Dennis + Han & Madde + Hayat & Loui på en annan efterfest som tydligen Dennis roddat i hop enl det jag fattat!

Sedan så sover Adrian 2:a natten hos Madde nu sedan dem sågs på Söndagen och tillbringade kvä'llen med varandra, Adrian´s syrra Nicole dök upp och träffade Madde inne på restaurangen dem hade käkat på ngr av de gamla deltagarna och vänner till del deltagarna!

Sedan kommer det inte sippra ut mycket bilder iom de flesta har stängt sina IG konton där dem lägger upp bilder för obehöriga att se på, Så det lär vara sparsamt med dem bilderna alla efterfrågar från efterfesterna!

Annars så säsongen var godkänd till sist ny säsong lär komma nästa säsong gissar man!

Kan det ha varit en efterfest där man tolererade kokain?
2021-05-25, 09:46
Medlem
Så jävla härligt att en elak egoistisk neger inte vann! Hon förstörde hela finalveckan jävla smuts. Simon är en patetisk nolla som trodde att han kunde grina sig till vinst. Så jävla missunnsam person! Att ge sig på Tanja gång på gång även i finalen är så vidrigt beteende. Peddot är den mest vedervärdige som någonsin klivit in i bb huset, en nolla!!
2021-05-25, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Då tror jag verkligen att Emelie hade vunnit.

Det tror jag med. Om alla som kollat hade en röst, skulle nog Empa vunnit.

Men som sagts, att tanja vann gör att man kan sova gott om natten. Nardos ska ju ändå trippla miljonen på utsidan! Och Empa får återförenas med sin Lööv.

Kommer vara konstigt att vakna utan att följa tråden eller gänget i huset.

Slutet gott, allting gott.
2021-05-25, 09:59
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan111
Följt programmet lite då och då, men tycker helt klart Emelie borde vunnit. Sen att Bianca Ingrosso tar parti för en annan youtuber tycker jag speglar väldigt mycket hur hon är. Istället för att vara neutral och låta ”en av de döda” vinna så ska hon där och leka sjöjungfru. Tappat allt min respekt för Bianca faktiskt.
Tycker vissa lägger alldeles för mycket vikt vid vad dessa patetiska influensor tycker?
Kanske bara är så att det är mest vanliga jävla tittare som röstat, på den dom tycker är vettigast (eller minst korkad/jobbig)?

Att folk som inte ser på skiten, i nån större utsträckning skulle göra sig besväret att rösta för att en influensa säger det, kan ju för fan inte vara möjligt?
Visst, några radiostyrda zombie-idioter som gör det finns det ju säkert men att dom skulle vara så många att det verkligen skulle göra nån större skillnad, har då iaf jag svårt att tro?

Eller iofs, i Nardos fall var det ju i princip så?

Fast det kan väl egentligen mer klassificeras som nån sjuk uppochnervänd folkrörelse bland efterblivna tonårstjejer i förorten, och givetvis hos några vänstervridna batikhäxor? 😁
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-25 kl. 10:27.
2021-05-25, 10:07
Medlem
__Alez__s avatar
Som sagt mina två favoriter från de här två säsongerna har vunnit.
Bra slut.

Om det nu blir en säsong till så hoppas jag att man tar in enbart okända människor. Men samtidigt förstår jag BB att man får upp intresset ordentligt genom att plocka in folk med en fanbase.
Nu tror jag ju Tanja tagit sig långt även om hon inte haft sin karriär sedan innan men det är klart stora konton som pushar gör sitt. Vi såg Anty förra säsongen att det inte alltid är en fördel med stor fanskara.

Hoppas nog att det inte blir en säsong till. Tycker konceptet behöver en rejäl makeover. Det ska vara jobbigt nu alldeles för slappt och lyx.
2021-05-25, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Jag har hört att det fanns två olika att välja på. Antingen den produktionen styrt upp i Täby, eller den som en privatperson ordnade i en lokal med 200kr i inträde.

Det är böter eller fängelse om man hyr ut en lokal pga pandemilagen.
Vem var så dum nog att hyra ut lokal till bbdeltagarna?
2021-05-25, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hade varit intressant att se hur det blivit om inga stora konto pushat någon
Det tror jag med...
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hahaha! 😂

Lysande sammanfattning! Ändrade bara lite angående Kattis. 😉

Det (enda?) jag kommer att minnas mest av detta bottennapp, är nog varför i helvete inte nån annan sa till den galna narccissisten Nardos att hålla käften!?
HAHHSS då flyger väl rasistkortet fram och det blir livat på sociala medier
Citat:
Då tror jag verkligen att Emelie hade vunnit.
+1
Citat:
Ursprungligen postat av Zondica
Så jävla härligt att en elak egoistisk neger inte vann! Hon förstörde hela finalveckan jävla smuts. Simon är en patetisk nolla som trodde att han kunde grina sig till vinst. Så jävla missunnsam person! Att ge sig på Tanja gång på gång även i finalen är så vidrigt beteende. Peddot är den mest vedervärdige som någonsin klivit in i bb huset, en nolla!!
Karma is a bitch hahahahaha så jävla gött
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jag gillar de du tog upp plus 5. Tessan och 6. Ponne

Motivering, Tessan var sassy, hon blev shittalkad av Nardos och Emelie men vek inte ner sig som alla dom andra. Dessutom knäppte hon PedoBear på näsan ett antal gånger vilket var uppfriskande att se. Ponne var lite crazy och tänkte säkert mycket på spelet men han läste dom andra bra och var sprallig. Han fick vara inne lite för kort för att utvecklas. Hade dessa två fått vara inne i huset längre hade säsongen blivit mer urspårad tror jag.
+1
2021-05-25, 10:34
Medlem
Citat:
Håller helt med! Konstant stress och irritation över deras favorisering av Nardos i DC större delen av dagarna. Helt sjukt så här i efterhand, de gav henne inte en miljon men de gav henne mer tv-tid än alla de andra hade tillsammans.

Jag tror att hon fick mkt TV tid för att hon förtjänade det, att många tyckte att det var underhållande att se henne. Alla deltagare fick den tiden de förtjänade, om ngn bjöd på sig själv extra fick vi se det. Att t ex Tanja syntes mindre på rutan beror säkert på att hon bjöd ingenting att se. Hur intressant är det att se gräset växa? Om vi hade fått se henne mer hade vi alla somnat, även du. Nardos är ung, livlig och energisk och säkert för mkt för många som är vana vid lunga, lagom personligheter, men hon är en underhållare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in