2021-05-25, 01:04
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Kollade om finalen nu när dom tillkännagav vinnaren.

Nardos förstörde verkligen Tanjas stund med sin bitterhet. Usch!!

Jämför med Lennie och Sami förra året.
Nardos har förstört hela säsongen. Har inte kunnat njuta en sekund då det var uppenbart att TV4 myglade Nardos till final. Jag har haft en sådan stress över att en sådan elak människa skulle vinna samtidigt som Instagram stöttade henne. Jag har plågat mig själv i 100 dagar.

Jag kollade förra året och jag hade ingen favorit förutom Julia då. Men jag såg ingen favorisering och det kändes öppet om vem som kunde vinna. Och jag visste att Amilia/Mergim aldrig skulle vinna så jag njöt när jag kollade på LIVEN och kunde ändå uppskatta allt och tittade aldrig på LIVEN med stress.

Nu när det gick så här långt med Nardos så om det kommer en säsong 2022 så kommer de hitta en ny favorit att ge all TV-tid till och vinkla som fan. Jag hoppas bara att det inte är en bråkstake och en ovärdig vinnare för jag stressar ihjäl.
2021-05-25, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Gillar hur många influencers som grattar Tanja till vinsten trots att de inte nämnt henne en enda gång sedan hon kom in eller under finalspurten. Falska hela högen!
De försöker sola sig i solen för att få lite mer uppmärksamhet när deras egna konton är döda
2021-05-25, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Detsamma Contris <3 Njuuuuuter i fulla drag... blev orimligt engagerad denna säsong av någon anledning. Tanja är så värdig vinnare.. det finns en rättvisa!!!!
ja man blir lätt det.... man får tacka för många skratt jag tror vi hade som roligast åt ustmössan och kära Lasse
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Vem är det som hatar? Det är väl mest synd om dom båda två, ifall dom funnit varann?
Avund, vad är det?
Danny Saucedo aka mössfjanten som äter upp allt i sin väg, faller nog ingen här i smaken och Maddes psykotiska stalker fasoner är väl inget en kille (eller tjej), direkt trånar efter, även om hon är en liten sötnos utåt sett.
Så vad är/var din poäng?
Är du ännu en hatare från Husby som vågar bekänna färg efter Tanjas seger. Eller vad f-n är det frågan om?! Kamma till dig för f-n!
Mössan stapplade nog bara proppmätt till Maddes soffa och däckade, efter att han tömt hennes kyl och sexuellt antastat hundstackarn.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Så skönt att Sverige vann

Tack gode gud för det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är det ingen av de jävlarna som kunde filma vem som pratar i bb rösten samt kunskapsfågeln?! Vill SE VEM DET ÄÄÄR
Pontus Alsing (Adam Alsings bror) gör rösten till Kunskapsfågeln.
2021-05-25, 01:06
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
RIDNE MIN ÄLSKLING! VI HADE FEEEEL!

Fan vad glad jag är.

Nu rullar jag en liten microjoint. Bebisen förtjänar att bli lite stenad.

MVH/Gnomegirl.

Gnomen!!!! Jag har aldrig varit så lycklig över att ha haft fel.. Detta är en magisk afton på alla sätt. Jag är hög av lycka nu..behöver inga rusningsmedel!
2021-05-25, 01:07
Medlem
Anonym396s avatar
Vi får hoppas att TV4 myglar fram en snäll invandrare nästa år om det blir något

Om det är en kvinna som Nardos eller man som Pedram så vet jag inte vad jag gör.
2021-05-25, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Mössan stapplade nog bara proppmätt till Maddes soffa och däckade, efter att han tömt hennes kyl och sexuellt antastat hundstackarn.
hahaha Nicole skjutsade väl dit han med blöjväskan packad efter hon hade insett att hon hade missat en tredjedel av alicias uppväxt
2021-05-25, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nardos har förstört hela säsongen. Har inte kunnat njuta en sekund då det var uppenbart att TV4 myglade Nardos till final. Jag har haft en sådan stress över att en sådan elak människa skulle vinna samtidigt som Instagram stöttade henne. Jag har plågat mig själv i 100 dagar.

Jag kollade förra året och jag hade ingen favorit förutom Julia då. Men jag såg ingen favorisering och det kändes öppet om vem som kunde vinna. Och jag visste att Amilia/Mergim aldrig skulle vinna så jag njöt när jag kollade på LIVEN och kunde ändå uppskatta allt och tittade aldrig på LIVEN med stress.

Nu när det gick så här långt med Nardos så om det kommer en säsong 2022 så kommer de hitta en ny favorit att ge all TV-tid till och vinkla som fan. Jag hoppas bara att det inte är en bråkstake och en ovärdig vinnare för jag stressar ihjäl.

Håller helt med! Konstant stress och irritation över deras favorisering av Nardos i DC större delen av dagarna. Helt sjukt så här i efterhand, de gav henne inte en miljon men de gav henne mer tv-tid än alla de andra hade tillsammans.
2021-05-25, 01:10
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alvedonander
elak

Nej, nej. Gooood!
En sådan underbar och moraliskt överlägsen "människa" kan lära oss drägg hur vi skall tycka och tänka.
Hon kan säkert bota både cancer och covid med good handpåläggning, samt även få slut på alla krig och all hungersnöd i världen bara med sin goooda närvaro.
Men först måste hon ju lägga upp sina gudomliga gärningar på facebook, instagram, tiktok och allt vad fan det heter så alla kan se hur goood och smart hon är.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-25, 01:11
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen

Nej förfan, där brast den sista proppen hos mig.
Ring Länsstyrelsen för f-n.
Hunden måste räddas till varje pris, när hungern hos mösstönten sätter igång och han tror han befinner sig i en marknad i Wuhan mitt i spritpsykosen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in