2021-05-25, 09:00
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Haha, tillsammans efter 1 dag på utsidan med tanke hur lite känslor dom visade varandra i huset! ? Knappast
Jaja det är kul att du vet så lite för finns så mycket material bakom låsta ställen på IG som inte du kommer åt där dem visar känslor förvarandra, Men som jag sagt klarar man inte av se dem lyckliga utan vill mata på ett näthat så måste livet vara rätt tråkigt för er vissa personer....

Sista jag kommer skriva på denna sektion!
2021-05-25, 09:03
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
När man slår på TVn och sätter på BB kanalen som vanligt, och inget är där. Då är det dags att tala med en psykolog. Men jätte kul att Tanja vann och ett stort jävla långfinger till idioterna som betett sig som svin mot hennes syster
Ja, lite tomt känns det ändå!?
Men ändå jävligt skönt att det äntligen är slut! 🙂

Fast årets säsong inte var bra är det ju få saker som fuckar upp sömnen så mycket som Big Brother, kommer ju bli som att vakna ur en tre månader lång koma!
2021-05-25, 09:07
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Du får ju också tänka på att Tanja var mer poppis än alla du räknade upp och var känd från ph där hon även kom bra till. Tanja hade dessutom över 100k följare.

Tänk själv gå in i ett hus tävla om 1 miljon inte känna en käft. Så kommer det in en person som alla vet vem hon är. Självklart börjar man se hennes fördelar i programmet. Simon hade ju rätt från första början om att det är en fördel. Och det ser vi ju nu. Sen vet vi inte HUR mycket det påverkat men självklart har det påverkat.

Min personliga åsikt som sett ph och när jag fick reda på att Tanja skulle in visste jag direkt att hon kommer vara poppis då jag diggat henne i ph och vara kvar till finaldagen.

Grattis Tanja👊👊👊

Egentligen är frågan om vi vill ha totalt okända människor i BB eller är det okej att de är 'lite" kända. Och hur "mycket" kända får de vara för att man är okej med det. Eller är de tillräckligt trevliga och snälla så funkar det bra. Och vem avgör det.

Bianca borde vara okej nästa gång då följare på Instagram inte spelar roll. Eller varför inte Babben, hon är snäll och trevlig. Visst låter det tokigt. Eller.

Oavsett så har Tanja vunnit och många är väldigt nöjda och glada, det är i slutändan kanske det viktigaste.

Min önskan om det blir ett nästa BB är att återgå till helt okänd människor, bara en stockholmare och bättre spridning i ålder. Samt att våra röster som betalar räknas som 100 gratis röster. Då blir jag snäll och trevlig, om det går
2021-05-25, 09:10
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Adrian sover endast hos Madde för Joel finns där. Igårdagens live sa Joel till Adrian ” jag vill hångla med dig , Adrian svarar överlycklig ja jag också ” hoppas Madde inser snarast att Adrian utnyttjar henne fortsatt för att komma åt det han vill ha dvs miljonen och nu Joel
Haha! 🤣

Ja, det blir man ju inte förvånad över direkt.
Tycker Madde borde ha vänner och anhöriga som rimligtvis försökt få henne ur sin patetiska mösspsykos?
2021-05-25, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja, lite tomt känns det ändå!?
Men ändå jävligt skönt att det äntligen är slut! 🙂

Fast årets säsong inte var bra är det ju få saker som fuckar upp sömnen så mycket som Big Brother, kommer ju bli som att vakna ur en tre månader lång koma!

Ja det är sjukt att man saknar en katastrof säsong. Men det blir ju lite som ett sällskap. Det finns där i bakgrunden, så är det fokus när det är tävlingar osv
2021-05-25, 09:21
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Egentligen är frågan om vi vill ha totalt okända människor i BB eller är det okej att de är 'lite" kända. Och hur "mycket" kända får de vara för att man är okej med det. Eller är de tillräckligt trevliga och snälla så funkar det bra. Och vem avgör det.

Bianca borde vara okej nästa gång då följare på Instagram inte spelar roll. Eller varför inte Babben, hon är snäll och trevlig. Visst låter det tokigt. Eller.

Oavsett så har Tanja vunnit och många är väldigt nöjda och glada, det är i slutändan kanske det viktigaste.

Min önskan om det blir ett nästa BB är att återgå till helt okänd människor, bara en stockholmare och bättre spridning i ålder. Samt att våra röster som betalar räknas som 100 gratis röster. Då blir jag snäll och trevlig, om det går
Du har ju fullständigt rätt i sak grodan!
Men i år var det ju som det var och Tanja var ju den enda vettiga personen på slutet, eller i hela säsongen förresten tycker jag iaf. 🙂

Enda räddningen för det här är ju om idioterna på fyran går tillbaka till rötterna och bara castar vanliga okända människor, dessutom med hälften av deltagarna i åldersspannet 30-40 år för att det ska vara attraktivt även för oss vuxna och inte bli som dom sista skrikiga bolibompa-säsongerna.

Dessutom måste dom ju ändra röstningen! Tex att bara betalande livetittare har rösträtt.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-25 kl. 09:26.
2021-05-25, 09:22
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja det är sjukt att man saknar en katastrof säsong. Men det blir ju lite som ett sällskap. Det finns där i bakgrunden, så är det fokus när det är tävlingar osv
Exakt så är det ju!
2021-05-25, 09:27
Avslutad
Ett sista inlägg ang BB. Det var ändå lite konstigt att damen som vann knappt syntes eller upplevdes som en huvudfigur i programmet (tillochmed i liven) . Sami förra året som med var lite low key som person fick man iallfall känsla av att vara en huvudfigurerna. Känns ändå lite som Ingrosso och hejandet där i slutet hjälpte till. Eller att BB kände att det var det neutralaste valet. Eftersom det var mer eller mindre ”krig” ang Emelie och Nardos. Emelie drog kortaste strået då det hade blivit en värre reaktion om Nardos förlorade mot Em.

Men man kan iallafall sova gott om natten när man vet att Tanja vann.

Edit: Ser att jag var sen på bollen och flera redan skrivit liknande spekulationer
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-25 kl. 09:36.
2021-05-25, 09:28
Medlem
Ganska logiskt ändå att Emelie kom 3a inget stort konto pusha henne förutom exonph
2021-05-25, 09:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ganska logiskt ändå att Emelie kom 3a inget stort konto pusha henne förutom exonph

Hade varit intressant att se hur det blivit om inga stora konto pushat någon
2021-05-25, 09:39
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Okej!
6 personer från säsongen förutom Julia,mergim,vickan som ni hatar och 6 personer ni gillar förutom de 3 nämnda och helst motivation.
6 jag hatar.
1. Simon. En dryg liten pajas som trodde han kunde grina till sig en mille, äcklig alkis som drack tills han somnade i princip varje dag. Ser jag honom på stan så kommer jag spotta på honom.
2. Nardos. Falsk gapig neger lat och snuskig med hygienen
3. Judith våldtäktskvinnan. En fet valross som klampade omkring och var otroligt barnslig och jobbig
4. Adrian. Lataste ustmössan, feg och konflikträdd. Fuskare. Mattjuv.
5. Pedram aka peddot en riktig luffare och pajas som åkte på räkmacka hela vägen, tjatig och efterbliven.
6. Steph. Bölande lodis som försvarade Simon i allt.

1. Katti. Rolig skön typ som satte negern på plats.(bara tyvärr en gång väl, men vi får väl glädjas för det lilla!)
2.emelie. gillade henne under dömpas tid. Förtjänade bättre plats än 3a faktiskt
3. Dompa löv går inte att hata denna mannen! Störtskön.
4.tanja. genomgod och glad hela tiden.
Fan svårt å hitta 6 å gilla.

Hahaha! 😂

Lysande sammanfattning! Ändrade bara lite angående Kattis. 😉

Det (enda?) jag kommer att minnas mest av detta bottennapp, är nog varför i helvete inte nån annan sa till den galna narccissisten Nardos att hålla käften!?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-25 kl. 09:42.
2021-05-25, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hade varit intressant att se hur det blivit om inga stora konto pushat någon

Då tror jag verkligen att Emelie hade vunnit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in