Citat:
Ursprungligen postat av
EndlessLove
Du får ju också tänka på att Tanja var mer poppis än alla du räknade upp och var känd från ph där hon även kom bra till. Tanja hade dessutom över 100k följare.
Tänk själv gå in i ett hus tävla om 1 miljon inte känna en käft. Så kommer det in en person som alla vet vem hon är. Självklart börjar man se hennes fördelar i programmet. Simon hade ju rätt från första början om att det är en fördel. Och det ser vi ju nu. Sen vet vi inte HUR mycket det påverkat men självklart har det påverkat.
Min personliga åsikt som sett ph och när jag fick reda på att Tanja skulle in visste jag direkt att hon kommer vara poppis då jag diggat henne i ph och vara kvar till finaldagen.
Grattis Tanja👊👊👊
Egentligen är frågan om vi vill ha totalt okända människor i BB eller är det okej att de är 'lite" kända. Och hur "mycket" kända får de vara för att man är okej med det. Eller är de tillräckligt trevliga och snälla så funkar det bra. Och vem avgör det.
Bianca borde vara okej nästa gång då följare på Instagram inte spelar roll. Eller varför inte Babben, hon är snäll och trevlig. Visst låter det tokigt. Eller.
Oavsett så har Tanja vunnit och många är väldigt nöjda och glada, det är i slutändan kanske det viktigaste.
Min önskan om det blir ett nästa BB är att återgå till helt okänd människor, bara en stockholmare och bättre spridning i ålder. Samt att våra röster som betalar räknas som 100 gratis röster. Då blir jag snäll och trevlig, om det går