2021-05-25, 07:27
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
HAHAJA jag dog dock när Emelie kom trea då trodde jag nä detta kan inte stämma och tänkte nu vinner nardos. Var SÅ SÄKER

Ja, oväntade resultat hela vägen. Ungefär som i Hockey-VM.
2021-05-25, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Det är uppror i orten nu
Farsta skall bombas och likande.
Ett smakprov
https://twitter.com/muniixcix/status/1396927884212809730?s=21
Skrikniggers har jag fått nog av
2021-05-25, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Ja, oväntade resultat hela vägen. Ungefär som i Hockey-VM.
Yep där snackar vi en hel del skumma resultat.
2021-05-25, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Sådär, nu väntar nog några timmar av "jag kommer dö, jag dör, jag svimmar, jag kommer gråta, alltså, det är sjukt alltså ah, jag kommer dö nu jag dör, jag dör."
Jag trodde jag var väldict ensam i min uppfattning Narcisisten, då jag inte varit inne på tråden på länge. Endast sett tv. Nu däremot, skönt!, upptäcker jag, tvärtom att många med mig har sammauppfattning. Jag såg en djävligt t självsäker Nardos, skröt och tyckte så himla synd om sig själv, nominerades nästan aldrig till att sitta löst osv Så jsg trodde jaha så där säker var hon på att vinna Självgod kallas det. Nä gapigare unge får man leta efter. Så dj---a
narcisistisk, kan man var det? Mostern sedan på finalen "Åh Nardos är född vinnare, och att stå på scen. Allt hon tar i blir till guld. Dessutom idag vinner hon 1miljon - Hon är en prinsessa" Med en stor Eritreansk flagga - 'Nardos vinner idag tom på Eritreas nationaldag "Jo hej du! Vilket fruktansvärt skämt. Sedan skulle hon helt plötsligt trippla miljonen, hur det nu skulle gå till?!
Läste ngnstans att Andy Fresh (medv. i Paradise hotel) startat en insamling till förmån för Nardos. Någon som vet varför.
Så tacksam då jag läst vad alla skriver. Nu skall jag följa med i nya tråden. 🤗😆. Ha det bra!
Senast redigerad av HEB123biba 2021-05-25 kl. 07:50. Anledning: Felskrivning
2021-05-25, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
På riktigt...? Igen?! Simon är bara jobbig nu. Tanja vann, för att Tanja är bäst.

Han klagade inte på Madde fast hon hade 40k följare.
Han klagade inte på Nardos fast hon hade 35k följare och tidigare varit med i Tjafs!
Han klagade inte på Julia, Mergim och Vicky fast de varit med i BB året innan
Han klagade inte på Jesper som varit med i PH innan

Men Tanja ska det då klagas på i tid och otid. De är väl bara avundsjuka för att hon är så underbar.

Du får ju också tänka på att Tanja var mer poppis än alla du räknade upp och var känd från ph där hon även kom bra till. Tanja hade dessutom över 100k följare.

Tänk själv gå in i ett hus tävla om 1 miljon inte känna en käft. Så kommer det in en person som alla vet vem hon är. Självklart börjar man se hennes fördelar i programmet. Simon hade ju rätt från första början om att det är en fördel. Och det ser vi ju nu. Sen vet vi inte HUR mycket det påverkat men självklart har det påverkat.

Min personliga åsikt som sett ph och när jag fick reda på att Tanja skulle in visste jag direkt att hon kommer vara poppis då jag diggat henne i ph och vara kvar till finaldagen.

Grattis Tanja👊👊👊
2021-05-25, 07:55
Medlem
Flera av deltagarna la upp flera storybilder från innan finalen, och från efterfesten. Utan att gratta Tanja. Lite svagt.
2021-05-25, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
Vadi h--–--e skriver du? Knäpp eller? 🤪🤪🤔
Jag menar jag håller med Hahahaha.. - inlägget. Mitt inlägg var avsett till den som hahaa:et skrattade åt,. sorry. Tycker prrcis slm du!
2021-05-25, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
HAHAJA jag dog dock när Emelie kom trea då trodde jag nä detta kan inte stämma och tänkte nu vinner nardos. Var SÅ SÄKER

Varken Nardos eller ngn annan hade en chans när instagram stjärnan med sina anhängare klev in. Många visste att det var kört för alla andra, som om Greta Thunberg skulle komma in sista veckan med hela världen bakom sin rygg. Men man fick inte påminna ngn om fördelen som Simon gjorde, det var "fult." En annan grupp hade fryst ut en sådan glidare på räkmackan, men den här gruppen tog emot henne med öppna armar.

Med en så färglös personlighet hade Tanja inte haft tid att göra sig synlig på så kort tid, men hon hade ju redan sin profil ute på nätet, så hon behövde inte skaffa sig ett ansikte som de andra doldisar fick göra. De andra fick stå för underhållningen gratis, medan hon fick betald för att stå i kulisserna. Utan de andra mer färgstarka personligheter hade ingen tittat på programmet. Det var inte underhållande att se på Tanja.

Det är inget fel på att vara färglös och genomsnäll, det är underbara egenskaper för en vän i vardagen men man är ingen underhållare. Hon fick sin plats i programmet tack vare de andra, som bjöd på sig själva ordentligt, som såg till att det hände ngt. 10 st Tanja hade inte varit tillräckligt intressant att se, medan Nardos x 10 hade blivit för mkt. Det var inte rättvist att glida på dom andra och att ha så mkt fördelar i bagaget, men livet är inte heller rättvist. Ngn får en räkmacka och ngn annan får jobba häcken av sig utan att få ngt av det. Hade vi betalat för underhållningen så hade Simon, Nardos och Emelie delat på pengarna.
2021-05-25, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Är du säker på det? För för några dagar sedan såg jag Arantxa filma instastories när en man, som såg ut att vara han som ställer massa frågor osv i bl.a ”Lundellhuset”, hålla för näsan och pratade exakt som fågeln?

Väldigt säker. Gjorde lite research förra säsongen men kan inte riktigt finna beviset just nu. Pontus är dessutom producent till programmet så det förklarar lite.
2021-05-25, 08:07
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hoppas dom castar ”vanligt” folk!
De gjorde de inte bara knäppgökar👌👌👌skönt att det är över nu..jag såg kanske i början en dag och sen sista halv timmen av finalen👌
2021-05-25, 08:12
Medlem
När man slår på TVn och sätter på BB kanalen som vanligt, och inget är där. Då är det dags att tala med en psykolog. Men jätte kul att Tanja vann och ett stort jävla långfinger till idioterna som betett sig som svin mot hennes syster
2021-05-25, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Nardos, hennes gäng, och Adrian drog till Pedrams lägenhet och festade.

Vart resten av deltagarna försvann vet jag inte, men har koll på att Amilia och Lennie var med Alex på någon fest.

Simon, Stephanie, Jackie, och en till brud sitter i en taxi just nu påväg hem enligt Stephanies Instagram. Tror ni Jackie delade med sig av laddet till Simon?

Var inte alla på samma efterfest?

Luis sände live igår från taxin en snabbis med Hayat som är Adrians bästa kompis, där de (Simon Emelie Dompa och Madde) var på väg till efterfesten och där skulle de möta upp Adrians kompisar. Känns märkligt att de var hemma hos Pedram om alla andra var på Jackis fest?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in