2021-05-25, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
Jag trodde jag var väldict ensam i min uppfattning Narcisisten, då jag inte varit inne på tråden på länge. Endast sett tv. Nu däremot, skönt!, upptäcker jag, tvärtom att många med mig har sammauppfattning. Jag såg en djävligt t självsäker Nardos, skröt och tyckte så himla synd om sig själv, nominerades nästan aldrig till att sitta löst osv Så jsg trodde jaha så där säker var hon på att vinna Självgod kallas det. Nä gapigare unge får man leta efter. Så dj---a
narcisistisk, kan man var det? Mostern sedan på finalen "Åh Nardos är född vinnare, och att stå på scen. Allt hon tar i blir till guld. Dessutom idag vinner hon 1miljon - Hon är en prinsessa" Med en stor Eritreansk flagga - 'Nardos vinner idag tom på Eritreas nationaldag "Jo hej du! Vilket fruktansvärt skämt. Sedan skulle hon helt plötsligt trippla miljonen, hur det nu skulle gå till?!
Läste ngnstans att Andy Fresh (medv. i Paradise hotel) startat en insamling till förmån för Nardos. Någon som vet varför.
Så tacksam då jag läst vad alla skriver. Nu skall jag följa med i nya tråden. 🤗😆. Ha det bra!

Var inte så hård, tjejen är ju bara 23 år, vem har inte sagt och gjort dumma saker i den åldern. Det var bra gjort av henne att komma till tvåa efter en så privilegierad en.
2021-05-25, 08:35
Medlem
dueheltbananas avatar
Någon som vet hur bra denna säsong har gått? Har det varit många tittare live/tv? Hittar inga siffror på det någonstans?
2021-05-25, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ja gud de har absolut ingen skyldighet att bjussa oss på foton eller stories från efterfest haha. Jag ba var fundersam kring bötesgrejen när det gäller det.

Judå, de skyldiga oss en massa, de har sagt att vi är bäst, att de älskar oss och mkt annat p g a att vi röstat på dom. Nu får de stå för konsekvenserna för vad de sagt, annars ljög de. De kan inte bara glömma oss om de älskar oss!!
2021-05-25, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Dem måste ha blivit tillsagda angående att inte lägga upp något, helt knäpptyst på allas Instagram.

Ja garanterat! Vi har ju sett hur kåta de varit på sina instastorys och lives innan och plötsligt när de skulle till efterfesten tystnade samtliga.
2021-05-25, 08:44
Medlem
Adrian sover endast hos Madde för Joel finns där. Igårdagens live sa Joel till Adrian ” jag vill hångla med dig , Adrian svarar överlycklig ja jag också ” hoppas Madde inser snarast att Adrian utnyttjar henne fortsatt för att komma åt det han vill ha dvs miljonen och nu Joel
2021-05-25, 08:46
Medlem
Tycker ärligt talat synd om Madde. Verkar som dom fortsatt ha sina ”inne i huset roller”
Tacka vet jag Emelie som
Var den som såg allt jag såg i huset. Otroligt skarp tjej det där.
2021-05-25, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Varken Nardos eller ngn annan hade en chans när instagram stjärnan med sina anhängare klev in. Många visste att det var kört för alla andra, som om Greta Thunberg skulle komma in sista veckan med hela världen bakom sin rygg. Men man fick inte påminna ngn om fördelen som Simon gjorde, det var "fult." En annan grupp hade fryst ut en sådan glidare på räkmackan, men den här gruppen tog emot henne med öppna armar.

Med en så färglös personlighet hade Tanja inte haft tid att göra sig synlig på så kort tid, men hon hade ju redan sin profil ute på nätet, så hon behövde inte skaffa sig ett ansikte som de andra doldisar fick göra. De andra fick stå för underhållningen gratis, medan hon fick betald för att stå i kulisserna. Utan de andra mer färgstarka personligheter hade ingen tittat på programmet. Det var inte underhållande att se på Tanja.

Det är inget fel på att vara färglös och genomsnäll, det är underbara egenskaper för en vän i vardagen men man är ingen underhållare. Hon fick sin plats i programmet tack vare de andra, som bjöd på sig själva ordentligt, som såg till att det hände ngt. 10 st Tanja hade inte varit tillräckligt intressant att se, medan Nardos x 10 hade blivit för mkt. Det var inte rättvist att glida på dom andra och att ha så mkt fördelar i bagaget, men livet är inte heller rättvist. Ngn får en räkmacka och ngn annan får jobba häcken av sig utan att få ngt av det. Hade vi betalat för underhållningen så hade Simon, Nardos och Emelie delat på pengarna.

Bra skrivet, instämmer. Det vore dumt att påstå att 100k nyligen genererade följare och ett nyblivet kändisskap inte skulle påverka i en final. Det är klart att Tanja hade en riktigt stor fördel. Nardos 40k följare är väl mer internationell och mycket hatare/tjafs fanatiker och inte frälsta Nardosanhängare. Tanja har synts och hörts mycket i tidningar och podcasts/videos sedan hon blev älskad i PH. Allt från att få sin olycka skriven om i flertal med tidningar, delta i challanges på JLCs kanal, delta i Martin Björks-lukta-i-armhålan-pod, och mycket mycket annat. Hon hade bredare exponering än bara Paradise hotel och sin Instagram.
2021-05-25, 08:52
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjouu
Vi har alla vetat vem som ska vinna hela säsongen! Skärpning produktionen. Tanja har fått 20% tv-tid jämfört med Emelie, Nardos o Simon ändå vinner hon??
Klart att Tanja vann! Hon var ju minst 80% bättre än alla andra deltagare!

Sen vet vi ju inte hur jämt det var?
Tror nog dessutom ändå att Emelie kom två? Egentligen.
2021-05-25, 08:53
Medlem
DjPuttes avatar
Så varit borta från värsta stormen på detta forum kring vissa deltagare har känts gött kan man lugnt säga!

Nåja tror nog att folk har dålig koll på vart alla varit denna natt på efterfester ser man direkt och man ser även folk vet inte ens nära vad vissa gjort rätt intressant, Som Hurtbullen sade så var inte Adrian nära ens efterfesten hos Pedram iom han drog i väg med Steffy & Simon - Emelie & Dennis + Han & Madde + Hayat & Loui på en annan efterfest som tydligen Dennis roddat i hop enl det jag fattat!

Sedan så sover Adrian 2:a natten hos Madde nu sedan dem sågs på Söndagen och tillbringade kvä'llen med varandra, Adrian´s syrra Nicole dök upp och träffade Madde inne på restaurangen dem hade käkat på ngr av de gamla deltagarna och vänner till del deltagarna!

Sedan kommer det inte sippra ut mycket bilder iom de flesta har stängt sina IG konton där dem lägger upp bilder för obehöriga att se på, Så det lär vara sparsamt med dem bilderna alla efterfrågar från efterfesterna!

Annars så säsongen var godkänd till sist ny säsong lär komma nästa säsong gissar man!
2021-05-25, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Klart att Tanja vann! Hon var ju minst 80% bättre än alla andra deltagare!

Sen vet vi ju inte hur jämt det var?
Tror nog dessutom ändå att Emelie kom två? Egentligen.
Rent tekniskt kom hon nog tvåa säger säkert produktionen till varandra
2021-05-25, 08:55
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Adrian sover endast hos Madde för Joel finns där. Igårdagens live sa Joel till Adrian ” jag vill hångla med dig , Adrian svarar överlycklig ja jag också ” hoppas Madde inser snarast att Adrian utnyttjar henne fortsatt för att komma åt det han vill ha dvs miljonen och nu Joel
Haha nu ljuger du som en travhäst travar på Solvalla du vet så lite så och avundsjukan är stor, Adrian sover hos Madde för dem är tillsammans och vad Joel bubblar i fyllan är en sak men folk lyssnar och skapar egna bilder av ngt som inte ens stämmer!

Joel drog med Rasmus på natten för han har sovit hos han då Adrian sover med Madde samt hennes syrra finns i lägenheten!
2021-05-25, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Haha nu ljuger du som en travhäst travar på Solvalla du vet så lite så och avundsjukan är stor, Adrian sover hos Madde för dem är tillsammans och vad Joel bubblar i fyllan är en sak men folk lyssnar och skapar egna bilder av ngt som inte ens stämmer!
Haha, tillsammans efter 1 dag på utsidan med tanke hur lite känslor dom visade varandra i huset! ? Knappast

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in