Citat:
Ursprungligen postat av
OleStoltenberg
Nei, det blir bare det samme tullet om igjen. Du husker vel at man også trodde kidnapperen kanskje hadde kjøpt Bitcoin med penger fra bankonto. Nå vet vi at det ikke var slik. Å da tro han kjøpte Dash coin med penger fra bankonto blir dumt. Nei, dette er en skikkelig luring. Ikke rart flere her, helst ser at han ikke eksisterer og heller går løs på TH og hans familie.
Jeg bare lener meg på kryptoeksperten, som sa at dash i en periode ble ansett som like usporbar som Monero. Og så er det ikke sånn allikevel.
Det er trikset med blokkjeden i dash-overføringene, men ikke 100% usporbart. Det går an å løse det.
Du må jo være glad for at det nærmer seg en full oppklaring av kryptoplottet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svartediket
Som nevnt tidligere - hvem-som-helst her er kanskje ikke hvem-som-helst.
Milli fra VG sa vel også at han ikke trodde politiet var avhengig av disse tipsene.
At de vet at dash er blitt brukt til å kjøpe krypto, sier meg at de kanskje også har funnet dash-kontoen.
Om de har kommet til steget før dash, vet jeg ikke. Men jfr. spørsmålet mitt til FlashBaronen tidligere
tenker jeg de muligens kan ha sporet dette opp på en beslaglagt enhet.
Ja, det stemmer, jeg kommenterte utsagnet til Milli tidligere i dag selv. Milli mener altså at politiet kan løse dette også uavhengig av om de mottar tips eller ikke.
Det hinter jo til at løsningen er meget nær.
Jeg regner med at GM bak kryptooppsettet nå er meget nervøs og ukomfortabel. Og frykter at det skal komme henvendelser fra kryptonerder som har avslørt hans falske id eller hans ekte id.
Dersom det er slik at adressene VG avslørte i dag er de autentiske og ekte bitcoin- og monero-adressene fra kryptorigget.
Det må være ekstremt stressende for GM. Kan bli vanskelig med søvnen i natt.