2021-05-24, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag tycker afro är så mycket finare än att Narcos drar på sig en blond peruk som bara får hennes huvud att se väldigt märkligt ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker givetvis att hon får göra som hon vill.. men när hon SJÄLV klagar när Emelie BUS:ar och lockar sitt hår så blir det hyckleri.
Dessutom är afro jäkligt coolt och tycker det är synd att svarta kvinnor inte vill äga det mer.

Verkligen.
Att bli på riktigt upprörd av att Emelie använder brun utan sol och lockar sitt hår är helt otroligt tramsigt.
2021-05-24, 17:00
Bannlyst
Fin bild på Judith och Simon som fikar.
Eftersom Judith har privat insta är bilden här..

https://imgur.com/a/GvUtXQl
2021-05-24, 17:01
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Mergim kör live från när han klipper sig, han lever verkligen för Big Brother.
Det roliga är att idioten har sagt att han vill va med nästa säsong med, precis som dom skulle plocka in honom en gång till 😂😂😂😂😂
Om några veckor har nog även dom flesta från denna säsongen tröttnat på honom, han är som Jim Carrey i filmen cable guy/gay 👮🏽‍♀️😂

Han är så pinsam. "Mr Big Brother" "Jau e den enda kille som varit med 2 ggr" Han verkar helt glömt bort Rodney.

MVH/Gnomegirl.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
… asså, den sjuuuuuukt dåliga musiken….

Vafalls, 🧐 gillar du inte negermusik, är du rasist 👮🏽‍♀️✊🏿✌️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galanty
Mergim har live på insta när han klipper sig. Lagt upp 100+ storys idag.
Vad gör han perioden under året när det inte är Big brother?

Dansar och haffar killar på "TikTok"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Gråter hon nu också? Hon ska verkligen döda stämning hela tiden!

Om hon nu (hoppas,hoppas) inte vinner, och de kallar ut henne - så kommer hon inte gå ut ur huset. Hon kommer "svimma" och så får de avbryta alltihop.
2021-05-24, 17:02
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanty
Mergim har live på insta när han klipper sig. Lagt upp 100+ storys idag.
Vad gör han perioden under året när det inte är Big brother?

Sitter och gråter i ett hörn i Hässleholm till en bild av Lennie?
2021-05-24, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Vafalls, 🧐 gillar du inte negermusik, är du rasist 👮🏽‍♀️✊🏿✌️

Allt låter ju likadant. Tro fan den inte är kommersiell 😂😂😂
2021-05-24, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikesessy
Herregud vad är problem? Kunniga frisörer hade kunnat färga hennes hår utan några problem dessutom hade de kunnat planera bättre då de vet att det tar lång tid. Om det var Tanja eller Emelie som inte hade fått styla sitt hår hade du sagt att "Nardos får särbehandling". Det enda jag säger är ta in fler frisörer och planera bättre!
det handlar inte om kunnighet när hennes hår är så värmeskadat att det har gått av spelar ingen roll hur kunnig man är då.Flera blekningar och färg på det är omöjligt tidsmässigt samt att det riskerar att gå av.
2021-05-24, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Tanja är anledningen till Covid.

Hjälper inte. Hennes hår klarar inte det. Nej. det skulle kunna bli katastrofalt. Inte bra till finalen.
Hon kan ha en peruk.

Hahahahahhaha va?!
2021-05-24, 17:05
Medlem
xrlpyts avatar
Är Anty ff vän med Mergim? Hon är ju uppenbarligen ff vän med Lennie och Amilia, och de är vänner med varandra, men Lennie och Amilia släppte ju Mergim totalt efter några månader utanför huset..
2021-05-24, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Varför äger inte Nardos sitt afrohår istället om hon är stolt över sitt ursprung? En ljus peruk.. Ja jag vet inte jag.
Djävla töntar med munskydd: En liten jävla förkylning jaaaaa folk dör men det har det gjort i tusentals år. Jag ligger hemma nu med covid brrrrrr jätterädd NÄ ... politiker sluta döda folk med er patetiska nerstängningar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in