2021-05-24, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men det handlar inte om några extra timmar. Att gå från mörk afro till blond gör man inte på ett besök. Man måste gå flera gånger, med uppehåll mellan gångerna, annars går håret sönder.
Tror ingen, inkluderat Nardos förväntar sig att hon ska bli platina blond på ett besök?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Prinsessan blev inte nöjd så Lisa fick gå in igen och ändå skriker hennes fans på insta att hon blir särbehandlad

Såklart... ibland känns de som att hon ändrar sig såhär bara för att visa att hon KAN och bör få extra treatment, för sakens skull.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker givetvis att hon får göra som hon vill.. men när hon SJÄLV klagar när Emelie BUS:ar och lockar sitt hår så blir det hyckleri.
Dessutom är afro jäkligt coolt och tycker det är synd att svarta kvinnor inte vill äga det mer.
Jag tycker afro är så mycket finare än att Narcos drar på sig en blond peruk som bara får hennes huvud att se väldigt märkligt ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikesessy
Herregud vad är problem? Kunniga frisörer hade kunnat färga hennes hår utan några problem dessutom hade de kunnat planera bättre då de vet att det tar lång tid. Om det var Tanja eller Emelie som inte hade fått styla sitt hår hade du sagt att "Nardos får särbehandling". Det enda jag säger är ta in fler frisörer och planera bättre!

Det är inte lätt att hitta frisörer som är kunniga på afrohår tyvärr
2021-05-24, 16:57
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Tanja är anledningen till att man orkar kolla ens. 👌🏻

Tanja är anledningen till Covid.

Citat:
Ursprungligen postat av nikesessy
Herregud vad är problem? Kunniga frisörer hade kunnat färga hennes hår utan några problem dessutom hade de kunnat planera bättre då de vet att det tar lång tid. Om det var Tanja eller Emelie som inte hade fått styla sitt hår hade du sagt att "Nardos får särbehandling". Det enda jag säger är ta in fler frisörer och planera bättre!

Hjälper inte. Hennes hår klarar inte det. Nej. det skulle kunna bli katastrofalt. Inte bra till finalen.
Hon kan ha en peruk.
2021-05-24, 16:58
Medlem
… asså, den sjuuuuuukt dåliga musiken….
2021-05-24, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Har laddat upp med lite vin för kvällen. En fet holk på det, överdrivet mycket snacks och Tanja som vinnare så sover jag nog gott inatt.

Vad har ni laddat upp med inför finalkvällen, käre vänner?
Jag kommer sakna denna tråden mer än själva programmet.
Ska bli skönt att kasta cmore åt helvete.
Vin, chark och ost tänkte jag mig men är just nu febrig och jävlig. Ja, det är tråden som absolut kommer vara den största saknaden.
2021-05-24, 16:59
Medlem
Gråter hon nu också? Hon ska verkligen döda stämning hela tiden!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag tycker afro är så mycket finare än att Narcos drar på sig en blond peruk som bara får hennes huvud att se väldigt märkligt ut.

Håller med...Mycket finare med afro! Det är ok när hon har den svarta tofsen med löshår också men den där ljusa peruken tycker jag inte passar på henne riktigt. Men men.. gillar hon det så
Medlem
Mergim har live på insta när han klipper sig. Lagt upp 100+ storys idag.
Vad gör han perioden under året när det inte är Big brother?
Medlem
Stäng av "musiken" tack.
2021-05-24, 17:00
Medlem
bowlingjockes avatar
Amma baot to do to the samma seeeez.. eeeh.

Fruktansvärd musik. Saknar Simons orten-rap.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in