2021-05-24, 16:51
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Är det dags att göra en lista. På nardos fans så man kan se hur dom ser ut dom som skriver. Kan ju vara så att det är någon som vill delge dom en viss information.

Hihi, lönlöst. De ser ju ändå likadana ut allihop, ROFLMAO!!!

MVH/Gnomegirl.
2021-05-24, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men det handlar inte om några extra timmar. Att gå från mörk afro till blond gör man inte på ett besök. Man måste gå flera gånger, med uppehåll mellan gångerna, annars går håret sönder.

Nej nej enligt Nardos fans så borde dom bara ha tagit in en snabbare blekning eller löst det på något annat sätt. Problemet är aldrig Nardos utan alla andra!
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Har laddat upp med lite vin för kvällen. En fet holk på det, överdrivet mycket snacks och Tanja som vinnare så sover jag nog gott inatt.

Vad har ni laddat upp med inför finalkvällen, käre vänner?
Jag kommer sakna denna tråden mer än själva programmet.
Ska bli skönt att kasta cmore åt helvete.
Medlem
Vart ifrån liven nån timme pga livet. Varför har nardos bytt kläder? Blev de drama igen?😴
Medlem
Enda sättet Nardos har vuxit under BB är storleken på kläderna.
Medlem
Flor-Idas avatar
Har Nardos bytt outfit till den Tanja provade först? Har missat ett par timmar.
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Bara att raka skallen, slänga på henne en bomberjacka, camobrallor och ett par Doc Martens. Undrar hur hennes fans reagerat då?

MVH/Gnomegirl.
Och börjat rappa som Feven.
2021-05-24, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galanty
Vart ifrån liven nån timme pga livet. Varför har nardos bytt kläder? Blev de drama igen?😴

Prinsessan blev inte nöjd så Lisa fick gå in igen och ändå skriker hennes fans på insta att hon blir särbehandlad
2021-05-24, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Har laddat upp med lite vin för kvällen. En fet holk på det, överdrivet mycket snacks och Tanja som vinnare så sover jag nog gott inatt.

Vad har ni laddat upp med inför finalkvällen, käre vänner?
Jag kommer sakna denna tråden mer än själva programmet.
Ska bli skönt att kasta cmore åt helvete.

Rep över badkaret och en extra försäkring på både mobil och tv ( allt i min väg kommer flyga om fröken N vinner, kan jag lova).
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, det är hon inte (i det här fallet). Det är väldigt stor skillnad på att vilja vara blond och att appropriera på svart kultur.

Jag tycker hela begreppet "kulturell appropriation" är SKITLÖJLIGT. Att Emelie kör med smålockigt hår och BUS är knappast att klanka ner på det afrikanska folket. Man ska kunna ta från alla kulturer utan att det ska bli en grej tycker jag. Svarta kvinnor kan ha blont hår, blåa linser och allting.. bleka sin hy osv men vi får inte ens använda BUS längre.. Nej nej.. sådana där dumheter går jag inte på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nardinissans hår pallar inte blekning då det är så slitet och den honugsfärgen hon VILL ha trollar man inte fram på en timme de gör henne en tjänst genom att använda peruken.Så vad är problemet?

Herregud vad är problem? Kunniga frisörer hade kunnat färga hennes hår utan några problem dessutom hade de kunnat planera bättre då de vet att det tar lång tid. Om det var Tanja eller Emelie som inte hade fått styla sitt hår hade du sagt att "Nardos får särbehandling". Det enda jag säger är ta in fler frisörer och planera bättre!
2021-05-24, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Hur går det med åtalet du drog på dig häromdagen för fatshaming....blir det livstid på Hinsan
😮😮😮 Man kan nästan tro det men jag är fortfarande uti i det fria. 🤣🤷‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in