2021-05-24, 09:35
Medlem
2021-05-24, 09:52
Medlem
Buttson69s avatar
Alex alldeles för stor kostym.
Rud folkilsken och otroligt korkad.
Hayes verkar vara en skön lirare.
Andreas en familjeman.
Länta en bitter sladdertacka.
Annki ger skenheligheten ett ansikte.
Ludde är bra.
TS med bättre flyt hade hon varit en potentiell vinnare.
Johanna omogen.
William en vinnare lite omogen ibland.
Surtanten skränig och bitter.
Annica kämpade som fan men inte så lätt när bysten tar emot.
Olivia en lättsam och skön tjej.
Rosenknoppen en syltrygg.
Anna annagalenpanna härlig brud.
Wilma synd att hon inte kom in i tävlingen hade nog kommit långt.
Elias jag gillar hans driv.
Wrenkler i en annan omgivning/omständigheter intressant.
Wicktoria en bra tjej.
Lovisa en till bra tjej.

Det här är intrycket jag har av deltagarna i Programmet Robinson. Mycket är ju styrt, vinklat och klippt av produktionen och kan säkert ge en helt fel bild av hur personerna är utanför Robinson.

Men surtanten,Annki,Länta,Olivia och Elias är nog sådana som de ser ut att vara. Ja också härliga Anna där är det inget fejk.
2021-05-24, 09:53
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga

Säga vad man vill om Annki, men hon har spelat spelet bra. Som en fästing som klammrar sig fast vid den livsform som gynnar henne mest för stunden.
2021-05-24, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Säga vad man vill om Annki, men hon har spelat spelet bra. Som en fästing som klammrar sig fast vid den livsform som gynnar henne mest för stunden.
Hon kommer åka ut snart, hon presterar för dåligt. Ingen ser henne som ett hot och därför har hon klarat sig och de andra röstade ut Johanna och Andreas. Däremot var det skönt att hon inte lyssnade på Ludde, det är väl det bästa hon gjort. Tjejpakten blev ju faktiskt en grej.
2021-05-24, 10:01
Medlem
Wooloomooloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
De flesta faktorer du nämnt skulle jag säga stämmer in bäst på Annica, av de deltagare som är kvar.
Så med den logiken skulle alltså Annica vara en värdigare vinnare än William(?) Det tror jag inte många skulle hålla med om.
William är alldeles för självgod & inte alls ödmjuk. Enligt min åsikt hör han mer hemma i andra tävlings-sammanhang typ Mästarnas Mästare. För att klara Robinson med en grupp människor som lever tillsammans i vildmarken, ska man vara en god team player, annars blir man utröstad och är alltså inte värdig vinnare.
2021-05-24, 10:03
Medlem
Ganonitos avatar
Verkar som att de kör två avsnitt per dag nu. Åtminstone är det två avsnitt upplagda på CMore.
2021-05-24, 10:32
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Verkar som att de kör två avsnitt per dag nu. Åtminstone är det två avsnitt upplagda på CMore.

Det var bara ett avsnitt och en tävling idag på TV4 Play.
2021-05-24, 10:48
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Varför blev Adnan utslängd ur Robinson 2000?

Han blev inte utslängd. Han avbröt av medicinska orsaker.
2021-05-24, 10:52
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69

2021-05-24, 10:55
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det var bara ett avsnitt och en tävling idag på TV4 Play.

Satan vad konstig Viktoria såg ut i dagens tävling.
2021-05-24, 10:55
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag hörde aldrig att Anders Ö sa något om att de skulle vara immuna inför kommande Öråd vilket förvånade mig. Förra årets vinnare plus polare som kom in från Gränslandet minns jag inte hur det var för dem - kanske likadant? Dvs att de inte var immuna.

Joanna ensamt har inte belastat sjukvården direkt. Det är endast några få sjukvårdare på plats för HELA Robinson för att klara akuta fall och ev. skador. Det är de som fått åka in till sjukhuset som har belastat sjukvården och dit har inte Joanna varit - däremot har Lovisa och Hayes varit inne på sjukhus. Om du menar privat utanför Robinson så vet vi inte ett smack vad deltagarna har belastat sjukvården heller!

Joanna fick ju visst åka in till sjukhus. I början av säsongen då hon kollapsade efter en tävling och var helt okontaktbar.
2021-05-24, 10:56
Medlem
Varför hypar alla om att Joanna är ett hot? Hon har inte varit bra i en enda tävling? Stör mig något otroligt på hennes självgodhet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in