Citat:
Ursprungligen postat av
Slaskel
Jag har sett alla säsonger av Robinson sen tävlingen startade, och jag har inte sagt ett enda ord om produktionens beteende, så fila du lite på din läsförståelse. Jag hade en diskussion om huruvida överlevnadskunskaper är vad som dikterar en värdig vinnare av Robinson och det har de aldrig varit, inte ens första säsongen.
Inget fel på min läsförståelse. Du skrev:
"Du menar att ingen av dem är värdiga vinnare i din låtsasrobinson som finns enbart i din fantasi? Detta har alltid varit Robinson, sen dag ett i säsong ett. Det viktigaste för att vara värdig vinsten är ju att ha de kvalitéer som krävs för att ta vinsten, och de kvalitéerna är inte de du vill att de ska vara bara för att du vill det"
Du nämnde inte överlevnadskunskaper med ett ord där. När du säger att Robinson alltid har varit såhär, att man kan bli utröstad två gånger och ändå har chans att vinna, komma in som joker flera veckor senare än de övriga etc etc, vilket inte stämmer så får du nog vara tydligare i fortsättningen om du inte syftar på det utan på något helt annat istället för att säga till folk att jobba på sin läsförståelse.