2021-05-23, 22:10
Medlem
Söndagens båda avsnitt var stora besvikelser, särskilt det med dubbla öråd. Den mest värdige vinnaren, William, åkte ut. Tidigare åkte en annan duktig, Wilma, ut, efter att ha förlorat med liten marginal pga ogynsamma vindförhållanden.

Folk som ogillade nordpakten...
Sydpakten, ledd av Joanna med framför allt Olivia som medlöperska, är väl lika illa? Eller kvinnopakten, ledd även den av dessa två?

Märker ni hur den den sura Joanna, och den lata Olivia, sitter och smilar och hånler när det går dåligt för de som inte är med i deras pakt?

Och "ärligheten" från Joanna och nu Olivia under orådet, där dom hoppar på någon som dom lyckats "vinna" över? Dvs när Olivia högt, tydligt och arrogant gick på William för att han röstat på Joanna. Fast hon själv paktat, falskspelat och gått bakom ryggen hela tiden? Hon är en svag karaktär.

Mysko även hur Jokkmokk-Rickard kortfattat och kyligt dömde ut allihop som ovärdiga vinnare. Man tycker ju att han åtminstone kunnat tycka William var värdig, faktiskt mer värdig än honom själv.
2021-05-23, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Silverbane
Så William är en stjärtgosse

Han har en pojkvän... Tog det dig så här många avsnitt att komma på det?
Detta förtäljdes för ett bra tag sedan.
2021-05-23, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
Annica milfmullig? Wtf bror..
Tja, hon drar kanske lite åt granny också. Men pattarna och röven är det inget större fel på. Hade gärna gett henne lite "återhämtning" på ett norrlandshotell efter att tävlingen är över.

Annica har f.ö klarat sig ganska långt. Jag tycker att hon känns lite kluven. I början var hon extremt "likeable", men numera är det ganska mycket gnäll och tjat om "göööölpower". Jag gissar att hon helt enkelt kommer att ryka i någon tävling före finalen (så går det ju till i svenska Robinson).
2021-05-23, 22:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Söndagens båda avsnitt var stora besvikelser, särskilt det med dubbla öråd. Den mest värdige vinnaren, William, åkte ut. Tidigare åkte en annan duktig, Wilma, ut, efter att ha förlorat med liten marginal pga ogynsamma vindförhållanden.

Folk som ogillade nordpakten...
Sydpakten, ledd av Joanna med framför allt Olivia som medlöperska, är väl lika illa? Eller kvinnopakten, ledd även den av dessa två?

Märker ni hur den den sura Joanna, och den lata Olivia, sitter och smilar och hånler när det går dåligt för de som inte är med i deras pakt?

Och "ärligheten" från Joanna och nu Olivia under orådet, där dom hoppar på någon som dom lyckats "vinna" över? Dvs när Olivia högt, tydligt och arrogant gick på William för att han röstat på Joanna. Fast hon själv paktat, falskspelat och gått bakom ryggen hela tiden? Hon är en svag karaktär.

Mysko även hur Jokkmokk-Rickard kortfattat och kyligt dömde ut allihop som ovärdiga vinnare. Man tycker ju att han åtminstone kunnat tycka William var värdig, faktiskt mer värdig än honom själv.

Det fetmarkerade: Väl formulerat! Det värsta är att de går runt och tror att de är Guds gåvor till mänskligheten, de spyr ut galla i biktbåset över alla deltagare, men sen sitter de och hånler när tävlingens enda värdiga spelare åker ut på ett oschysst sätt.
2021-05-23, 22:14
Medlem
Mellanmjölk!
Håll dig undan och visa inga styrkor. Slå dig samman med en grupp loosers och rösta ut de som vinner tävlingar. Jo men visst. Kom sist i alla tävlingar så är du garanterat kvar till finalveckan. Bra jobbat fyran!
2021-05-23, 22:14
Medlem
Mycket bisarr utveckling. Jag tyckte in ens km Williams personlighet för jag tyckte han var självgod och en allmänt curlad typ, har inget att göra med hans sexualitet
Så jag tyckte inte han skulle vinna.

MEN, hela det här extra örådet gav honom absolut noll chans. Vad kunde han gjort annorlunda? Avsiktligt förlora några pris och robinson tävlingar för att smyga sig in i final?

Nej men vad fan håller de på med, skicka in två riktiga loosers med rent avskyvärda personligheter och skicka ut den ende som faktiskt presterat något.
Vilket skämt.
Förstörde hela nöjet att kolla vidare. Man kan lika gärna slå en tärning, produktionen avgör allting ändå.
2021-05-23, 22:15
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Varför är Dennis värdig? Har väl inte vunnit en tävling trots goda fysiska förutsättningar.

Mycket möjligt. Han gnäller inte, paktar inte runt överdrivet mycket, har en sjysst attityd och presterar iaf hyfsat i de flesta robinsontävlingarna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heebu
Inget nytt egentligen. Såhär var det också förra säsongen.

Aha, det mindes jag inte...
Medlem
Vilken jävla skräpsäsong, hemskickad efter att vunnit alla tävlingar medans en annan kan åka ut tre gånger.
2021-05-23, 22:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Mycket möjligt. Han gnäller inte, paktar inte runt överdrivet mycket, har en sjysst attityd och presterar iaf hyfsat i de flesta robinsontävlingarna.

Sant. Jag har mest blivit besviken eftersom jag förväntade mig mer av honom i tävlingar.
2021-05-23, 22:19
Avslutad
Fan jag vill se ett Robinson utan massa pakter, kan dom inte göra om reglerna så att den som kommer sist åker ut.
2021-05-23, 22:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Fan jag vill se ett Robinson utan massa pakter, kan dom inte göra om reglerna så att den som kommer sist åker ut.

Hade varit skitkul med typ 20 stora, utmanande tävlingar med olika moment där den sista åker ut varje gång. Ungefär som finaltävlingen fast under varje Robinson-avsnitt

Emellan tävlingarna får de leva på bär och vatten, lite jävla överlevnad får det fan vara!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in