Fy fan vad ovärdigt! Produktionen visste att detta var det enda sättet att få ut William. Under en finalvecka hade det sett ut precis som alla andra veckor, han hade sopat banan med samtliga. Det hade således blivit tråkig och förutsägbar TV, vilket såklart produktionen vill undvika. I och med att William blev immun var de tvungna att ha ett extra öråd för att få ut honom. Det är också därför både Andreas och Ludde fick komma tillbaka från Gränslandet, så att de blir fulltaliga inför finalveckan. Det beslutade produktionen så fort William vann Robinson-tävlingen och blev immun.
Hade William förlorat i Robinson-tävlingen hade de aldrig haft ett extra öråd och två deltagare hade garanterat INTE fått komma tillbaka från Gränslandet. Hade jag varit William hade jag varit sjukt arg och besviken. Han har varit totalt överlägsen och ingen av de andra förtjänar att vinna. Minst av alla den arroganta och missunnsamma Olivia. Joanna har också sjunkit drastiskt i mina ögon.
Nu hejar jag enbart på Ludde. Ogillat honom tidigare, men med tiden insett att han sett alltihop som ett stort spel. Han tar vinster och förluster sakligt och är den mest strategiska av samtliga.
Ut med Olivia.
Ut med Joanna.
Ut med Anki och Annica.
In med William igen och låt de göra upp om resten.
Robinson anno 2021 = de svaga spelarnas tävling.
Senast redigerad av Sinlo89 2021-05-23 kl. 22:07.
Lite synd att den som kommer sist i tävlingarna inte får någon nackdel. Anki tex har ju tagit sig långt på att vara sämst i det mesta och därför inte varit ansett som ett hot. Jag tänker att den som kommer sist skulle kunna riskera att få lämna på något vis, antingen genom röster i öråd eller via någon duell eller liknande. Fast då kräver det väl att man har fler deltagare i och för sig.
Tycker bara att det är synd att man kan vinna på att vara dålig i alla tävlingar.
Vilket jävla fiasko! Wille krossar alla tävlingar och blir hemskickad av en grupp loosers så fort produktionen bestämmer att ingen ska få ha immunitet. Så klart. TV4 suger åsneballe deluxe!