2021-05-23, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krackhaus
Fast Eddy auto CBD samt Californian Snow. Båda i medicinskt syfte (nåja, lite för skojs skull också).
Själv?

Härligt! Jag odlar mest i medicinsk syfte jag med. Har en del cbd auto strains jag testar i år. Purple kush cbd 30:1 och samma strain fast 1:1 från nordic genetics. Några olika cbd strains från dinafem och sen Charlottes angel auto från dutch passion
Citera
2021-05-23, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tixerz
Mazar. Powerplant. Ultimate. Skywalker haze. Lemon haze.

Härligt. Testar några från dutch passion jag med i år. Autoextreme och Auto think different. Du har odlat en del från dutch passion sen innan eller hur? Hur är det i styrka? Jämförbart med skiten de flesta kranar säljer?
Citera
2021-05-23, 20:08
Medlem
tixerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogshuggaren401
Härligt. Testar några från dutch passion jag med i år. Autoextreme och Auto think different. Du har odlat en del från dutch passion sen innan eller hur? Hur är det i styrka? Jämförbart med skiten de flesta kranar säljer?

Dutch passions enligt mig är dom bästa seed breeders utan tvekan. Och uteodlat blir kanon men inomhus odlat e absolut de finaste smöget jag någonsin rökt. Jag skulle absolut inte få för mig o köpa från konstiga kranar då jag vet hur mkt skit man kan göra med röka. Tyvärr men är man inrökt på brunt gräs från gatan bör man ta en paus på 1 2 dagar sen börja röka sitt uteodlade/inneodlade så märker man välldigt snabbt på renligheten på högheten. Smaken lukten allt.
Citera
2021-05-23, 20:11
Medlem
tixerzs avatar
Citat:

Gå in på deras sida dutch passion. Sen gå till auto ultimate o kolla deras fototävling där är en planta jag odlade inomhus står tixerz på fotot oxå så ser du nog säkert va jag menar med bästa breeders. Odlad under ksk en 100 äkta w cfl. Mvh
Citera
2021-05-23, 21:15
Medlem
Citat:
Dutch passions enligt mig är dom bästa seed breeders utan tvekan. Och uteodlat blir kanon men inomhus odlat e absolut de finaste smöget jag någonsin rökt. Jag skulle absolut inte få för mig o köpa från konstiga kranar då jag vet hur mkt skit man kan göra med röka. Tyvärr men är man inrökt på brunt gräs från gatan bör man ta en paus på 1 2 dagar sen börja röka sitt uteodlade/inneodlade så märker man välldigt snabbt på renligheten på högheten. Smaken lukten allt.

Ser fram emot resultatet, kommer säkerligen själv inte röka det då jag inte tål strains med höga halter av thc alls men ska bli kul att se hur det utvecklar sig, verkar kunna bli rejäla plantor.
Citera
2021-05-23, 21:17
Medlem
Citat:
Gå in på deras sida dutch passion. Sen gå till auto ultimate o kolla deras fototävling där är en planta jag odlade inomhus står tixerz på fotot oxå så ser du nog säkert va jag menar med bästa breeders. Odlad under ksk en 100 äkta w cfl. Mvh

Fan du, det var inte illa!
Citera
2021-05-23, 21:37
Medlem
tixerzs avatar
Citat:
Ser fram emot resultatet, kommer säkerligen själv inte röka det då jag inte tål strains med höga halter av thc alls men ska bli kul att se hur det utvecklar sig, verkar kunna bli rejäla plantor.

Förståeligt!! Och ja dom blir kanon fina ska du se!! Riktigt fina plantor men akta dig gör mögel på dessa då dom går längre så man får va i grevens tid! Mvh
Citera
2021-05-23, 21:38
Medlem
tixerzs avatar
Citat:
Fan du, det var inte illa!

Nej den var kanon! Riktigt riktigt top shelf röka! Dutch passion slår alla enligt mig somsagt. Jag tycker dom är värda sitt pris alla dagar i veckan! Mvh
Citera
2021-05-23, 22:04
Medlem
Kör dane strains white punch auto och white cookies.
Växer på riktigt fint ute på balkongen.

varit ute en vecka snart :-)
såhär ser dom ut just nu.

https://anonfiles.com/dcB5Cfxcuf/187997753_475815177059426_4170369125822267459_n_jp g
Citera
2021-05-24, 08:42
Medlem
Citat:
Förståeligt!! Och ja dom blir kanon fina ska du se!! Riktigt fina plantor men akta dig gör mögel på dessa då dom går längre så man får va i grevens tid! Mvh

Från vilken sida köpte du dina ifrån Dutch passion?
Citera
2021-05-24, 09:11
Medlem
Hur ska jag samla regnvatten? Räcker det med en 15 liters plastlåda eller måste jag gräva och lägga pressening?
Citera
2021-05-24, 09:33
Medlem
Citat:
1= efter 1 till 2 veckor när dom växt till sig.

2 jag personligen kör pellets och tö salt efter jag tagit bort kopparna. Snigelpelets går åt riktgt mycket av.

3 tack kompis måste kämpa. Dom 3 är säkert sniglar.

Hur ofta ska man fylla på med snigel pellets? Hur många liter vatten behöver en auto som är 1 månad gammal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in