Citat:
Ursprungligen postat av
ebeneezer22
Det där med tvättmaskinen är sant enligt en källa som jag vid tiden kände väl..han såg när B.W panikartat skulle tvätta tidigt på söndagmorgonen!
Om jag vore B.W skulle jag vara väldigt orolig nu🤠
Att Familjen inte vill kännas vid att B.W skulle kunna vara inblandad kan vara en fullt naturlig reaktion-Rent psykologiskt blir det omöjligt att ”ta in” helt enkelt...man vill inte tro detta.
Nu ska det alltså finnas två källor (samma källa?) som sett BW panikartat slänga kläder i tvättmaskinen tidigt på söndagsmorgonen. Den här källan ska alltså också ha sett detta. Antingen en eller två personer, (eller fler?) som ska ha funnits där när BW kom hem, om denna uppgift stämmer.
Det här ska då ha varit i huset som BW delade tillsammans med Shane?
Var Shane hemma, eller var var han, när BW kom hem?
Var det fler som bodde i huset under denna sommar?
Skrev inte MK någonting (i samband med bilden på Facebook) om att han var "sambo" med BW under denna fotbolls-EM-sommar?
BW ska ha delat hus med Shane -> MK ska har skrivit att han var sambo med BW denna sommar (BW, som alltså delade hus med Shane) = BW, Shane och (åtminstone MK) bodde tillsammans denna sommar. (Antagligen inte MatOhl, då MK inte skriver något om honom som sambo, på bilden?)
OffT: Hur kunde Sverige förlora mot Belarus?

(Retorisk fråga...)