Citat:
Rusbruk og affekt er lettere å forstå enn planlagt konemord.Ja, kanskje det er sånn det er.
Er jo ikke det første drapet begått av et barn. Noen her med kjennskap til familien sa han alltid hadde vært mammas gutt.
De burde jo fortalt om badekarepisoden med en gang, da, og fått dokumentert sårene på TEH sin rygg.
Men da må han jo ha lagt igjen elektroniske spor i kommunikasjon med medhjelpere? Eller synes på et kamera eller to?
Og hvorfor kler han av henne?
Og om familien har skjønt, hvorfor lar de samfunnet bruke ekstremt mye ressurser på holdeetterforskningen gående, og samtidig være drøye nok til å legge politiet for hat? Noe skjuler de i alle fall, med den unisone tiinga.
Nå hadde jeg visst diskutert meg selv inn i et hjørne.
Er jo ikke det første drapet begått av et barn. Noen her med kjennskap til familien sa han alltid hadde vært mammas gutt.
De burde jo fortalt om badekarepisoden med en gang, da, og fått dokumentert sårene på TEH sin rygg.
Men da må han jo ha lagt igjen elektroniske spor i kommunikasjon med medhjelpere? Eller synes på et kamera eller to?
Og hvorfor kler han av henne?
Og om familien har skjønt, hvorfor lar de samfunnet bruke ekstremt mye ressurser på holdeetterforskningen gående, og samtidig være drøye nok til å legge politiet for hat? Noe skjuler de i alle fall, med den unisone tiinga.
Nå hadde jeg visst diskutert meg selv inn i et hjørne.
For ca 30 år siden tok de sovemiddelet Halcion ut av markedet etter flere affektdrap dagen derpå, behøver ikke ha noe langvarig forhold til rusmidler.
Badekarepisoden kan antyde rusbruk, jeg har aldri prestert å få badekaret til å renne over, jeg synes det høres rart ut.
Han har nok flydd under radaren når det kommer til innsamling av spor, det sitter nok langt inne å mistenke sønnen, han kan ha reist uten telefon også.
Familien motiveres av at de ikke vil ha TEH i fengsel, skjedd er skjedd og spist er spist. Familien har ingen gevinst ved å ha TEH i fengsel, kanskje også TH for etterfølgende bistand og sabotering av etterforskning.