Citat:
Ursprungligen postat av
Garre74
Jösses
Återkom när när du har vettiga referenser, tillför något annat än .... ja nonsens.
Har du rättsfall som stödjer dina tidigare påståenden? Nej.
Har du paragrafer eller nånting med anknytning eller relevans? Nej.
Ska jag kolla saken? Åt dig?
Jag har gärna vettiga diskussioner, med trevliga personer som tillför något.
Har du referenser att lära sig av, gör jag gärna det.
Jag har ingen prestige i det - vill lära mig så mycket jag kan.
Vad är din inställning till kunskap? Fakta?
Att kalla andra andra korkade och påstå att de ljuger,
är de mest tydliga tecken som finns som finns att man är en liten och svag person.
Så jag tror att din faktiskt syn på fakta och kunskap är behäftad med ett stort tunnelseende.
Ja, du ska kolla saken, innan du sprider en massa skitsnack, självklart ska du göra det. Hur kan du vara så korkad att du tror något annat!? Det du påstår är inte sant. Och sedan undrar du om du ska kolla saken. Ja, det skulle du verkligen ha gjort, så du hade sluppit sprida en massa trams.
Jag har lämnat tonvis med referenser, du lämnar aldrig några. Som jag sa, hade du haft minsta lilla koll så hade då vetat hur det ligger till, eller tagit reda på saken.
Din inställning till kunskap och fakta vet vi redan, den är obefintlig. KOlla bara på detta inlägget. Du tjafsar och tjafsar om referenser, kunskap, och fakta. Men var är dina referenser, vilken kunskap lutar du dig emot och någon fakta syns inte till alls. Istället för att bevisa att du har rätt och motbevisa mig, kommer allt ovantsående trams. Det är vad du är, en tramspelle, en lögnare, ett riktigt troll.
Det tydligaste tecknet på att man är en liten svag person är att man hela tiden sprider lögner, så som du gör, och sedan när du ombeds komma med referenser, så tjafsar du bara ännu mer och gnäller om referenser från andra trots att du fått hur mycket som helst.
Var är dina referenser, din fakta? Upp till bevis!
Nej, du har inga, för du snackar bara massa skit och sprider lögner, hela tiden.