2021-05-23, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Simon sa i sin live ikväll att han vill att Emelie vinner bigbrother
Hörde det. Har dock ingenting med Simons fans att göra.
2021-05-23, 01:01
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Vi kom bra. VEM VILL VINNA EUROVISION FÖRUTOM CAROLA!??!🤣🤣🤣🐧🍻🍻🍻

Anna Book!!

MVH/Gnomegirl.
2021-05-23, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Anna Book!!

MVH/Gnomegirl.
🤣🤣🤣🤣🤣
2021-05-23, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejtoastz
Hoppas ni alla förstår att vinsten står mellan Nardos & Emelie på måndag så ni röstar rätt - på Emelie med andra ord.
Båda har vunnit typ alla omröstningar i appen, mest populära på insta kommentarsfält + Emelie mest populär på facebook och Nardos har dragit in massor med sympatiröster med hjälp av inlägget som bl.a. andyfresh delat..
Aldrig i livet! Jag kommer rösta på Tanja! Tanja mot millen och vinsten, fuck produktionen!!
2021-05-23, 01:03
Medlem
Någon måste ta och berätta för dessa iq-befriade människor att Corona fortfarande existerar och är en grej!

Förutom att dom festar som idioter så lägger dom dessutom upp massa stories från detta. Ingen respekt överhuvudtaget mot alla som kämpar i sjukvården.

Det är tack vare exakt såna idioter som Corona fortsätter att sprida sig.
Senast redigerad av Sar00 2021-05-23 kl. 01:07.
2021-05-23, 01:03
Medlem
Citat:
Okej, både BB och tråden lider mot sitt slut.
Säsongen har varit den uslaste i mannaminne men tråden har i vanlig ordning hållit bra klass.
Jag älskar en hel del av er och fullkomligt hatar ett litet fåtal.

Nu kommer jag gå all in på Tanja de sista dagarna, för jag tror varken på Gud, Djävulen eller Svampbob men jag tror faktiskt på KARMA.
Och karma kommer välsigna Tanja samt bita den vidriga Nardos i röven, oavsett hur utgången blir.

Nardos vinner förmodligen med hjälp av sionistfyrans agenda och hon blir säkert även korad till vinnare av både Stockholm Maraton och Vasaloppet -22, för dom har hon ju heller aldrig vunnit förut och allt annat vore ju ojättviist.
Men Karma regerar.

Tack för mig mina vänner.

MVH/Gnomegirl.
Du har varit en pärla att läsa i tråden.
Karma regerar, Tanja for the win
2021-05-23, 01:05
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Simon sa i sin live ikväll att han vill att Emelie vinner bigbrother
Det låter bra.Simon har förnuftet kvar
La själv mina röster på Emelie
Jag titta på hon tjejen som har @exonphspoilerse
Hon sa att sista varningen om ni fortsätter hata för att jag gillar Emelie lägger jag ner detta kontot också
Vad är det för folk som hotar?Fullständigt sjukt och vi vet nog vem dem är.Det är givetvis Nardos fans som håller på att hota folk.
2021-05-23, 01:07
Medlem
Citat:
Okej, både BB och tråden lider mot sitt slut.
Säsongen har varit den uslaste i mannaminne men tråden har i vanlig ordning hållit bra klass.
Jag älskar en hel del av er och fullkomligt hatar ett litet fåtal.

Nu kommer jag gå all in på Tanja de sista dagarna, för jag tror varken på Gud, Djävulen eller Svampbob men jag tror faktiskt på KARMA.
Och karma kommer välsigna Tanja samt bita den vidriga Nardos i röven, oavsett hur utgången blir.

Nardos vinner förmodligen med hjälp av sionistfyrans agenda och hon blir säkert även korad till vinnare av både Stockholm Maraton och Vasaloppet -22, för dom har hon ju heller aldrig vunnit förut och allt annat vore ju ojättviist.
Men Karma regerar.

Tack för mig mina vänner.

MVH/Gnomegirl.

Tack Gnome! Haha Svampbob. Det har alltid varit uppfriskande att läsa din syn på saker Din humor är obeskrivlig. Men inte obegriplig, som Emelies
2021-05-23, 01:11
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Anna Book!!

MVH/Gnomegirl.
Såg ni Maltas sångerska i ESC? En kopia av Booken, med löshår och allt
2021-05-23, 01:11
Medlem
Tråkigt att Dompa ansluter sig till de här iq-befriade människorna som ska festa loss 2 dagar innan BB-finalen. Fint.

Joel, Madde och Adrian verkar ha lite vett iaf
2021-05-23, 01:14
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Någon måste ta och berätta för dessa iq-befriade människor att Corona fortfarande existerar och är en grej!

Förutom att dom festar som idioter så lägger dom dessutom upp massa stories från detta. Ingen respekt överhuvudtaget mot alla som kämpar i sjukvården.

Det är tack vare exakt såna idioter som Corona fortsätter att sprida sig.

Alla vill inte sitta inne i sina lägenheter hela tiden som du gör. Det är bra att dom partar på och lever livet.
2021-05-23, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flataikjol
VEM SKA man rösta på, så nardos INTE vinner?! Är det mest jämnt mellan Emelie och Nardos? HJÄLP MIG
Tanja skall man rösta på den enda som förtjänar att vinna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in