2021-05-22, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vi får stå ut med många troll här. Därför behöver man stora mängder alkohol.

Exakt. Tro fan folk blir alkoholister när det finns så många knäppgökar i detta landet.
2021-05-22, 23:56
Medlem
Flataikjols avatar
VEM SKA man rösta på, så nardos INTE vinner?! Är det mest jämnt mellan Emelie och Nardos? HJÄLP MIG
2021-05-22, 23:56
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jag kollar på Eurovision för första gången sedan Lordi tog hem det, mina favoriter är fan samma som dina.
Tror Tusse hamnar i topp ändå.

OnT: Har dom lagt sig i huset än?

Oooh. Lordi. Grodlåren blir återigen varma. Finland har jag alltid bara älskat, de överraskar med antingen botteskrap eller absoluta pärlor. Vem minns inte "Reggae OK". mmmmm.
Fint att du gillar min lista.
Ja, Tusse kommer säkert högt upp.
2021-05-22, 23:57
Medlem
1754s avatar
Jesper var med i Simons live ikväll. Men den enda Simon såg när han kom var Loui. Jesper sa han inte ett ord till. Gillar inte Simon Jesper?
2021-05-22, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Gillar heller inte katter är mera åt hundhållet, men att såna små oskyldiga djur far illa blir man ju mer upprörd av än tex när vissa idioter skjuter skallarna av varandra?

Så förschtår din ångest. 😉
Avskyr katter men en lite rädd kattunge kan man ju inte överge. Ja, små oskyldiga djur förtjänar bättre än förortsgangster som mår bäst av att utrota varandra.

Nehe, nu ska Emelie börja med sin historie igen så nu överger jag liven för ikväll. Var ändå en helt ok kväll. Skrik till om det av någon anledning skulle uppstå ett drama. Annars, god natt mina älsklingar! 😘😘😘
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flataikjol
VEM SKA man rösta på, så nardos INTE vinner?! Är det mest jämnt mellan Emelie och Nardos? HJÄLP MIG

Rösta på Emelie om du inte vill se Nardos vinna. Tyvärr så har Tanja minst stöd och röstar du på henne så hjälper du bara Nardos vinna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Exakt. Tro fan folk blir alkoholister när det finns så många knäppgökar i detta landet.
Eller hur. Det är enda sättet att bekämpa galenskapen.
2021-05-22, 23:59
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jesper var med i Simons live ikväll. Men den enda Simon såg när han kom var Loui. Jesper sa han inte ett ord till. Gillar inte Simon Jesper?
Jo, de pratade lite kort, Simon sa till Jesper typ "varför är du inte här!", och så något om Jespers maskot.
2021-05-22, 23:59
Medlem
1754s avatar
Men fyfan vad Emelie låter Narnia köra med henne.
2021-05-23, 00:00
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jo, de pratade lite kort, Simon sa till Jesper typ "varför är du inte här!", och så något om Jespers maskot.

Jaha, missade det. Bra att Simon gjorde det.
Undrar om Simon har somnat än.....
2021-05-23, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Rösta på Emelie om du inte vill se Nardos vinna. Tyvärr så har Tanja minst stöd och röstar du på henne så hjälper du bara Nardos vinna.
Va dum du e . On du vill ha Tanja...rösta tänka
2021-05-23, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Suttit som en besatt (ja, Heliga Moder exorcismen närmar sig) och scrollat konton på instagram.

Jag tror fan Emelie tar detta.

Ett Nardos-konto hade en omröstning där Emelie ledde tredubbelt mot både Tanja och Nardos, skyllde sedan på att de var massa Emelie-fans som spammat kontot.

Undrar ändå om inte en del av Simons röster går till henne också. Hon är trots allt den enda vanliga deltagaren kvar som ansökt på eget bevåg och kom helt okänd.
Hade jag suttit i valet och kvalet mellan henne och Tanja hade min röst fallit på Emelie av den enkla anledningen.

Vill obvi att Emelie vinner men rycker nog bara på axlarna om Tanja kammar hem det. Men det sista jag lever för nu, innan jag tar tag i mitt liv, är att den vidriga narcissisten som förpestat upplevelsen och spräckt mina trumhinnor hamnar på en tredjeplats.
En stor sorg att grinollen inte fick stanna till slutet och man kunde fått slippa idioten redan idag men nu är det som det är.

Aaaahhhhhh.

GOOOOOOO EMELIE

Citat:
Ursprungligen postat av Flataikjol

Min syn på saken ovan inlägg, är dock färgad då jag helst ser Emelie som vinnare. Men Emelie ligger på väldigt höga siffror i de flesta polls, Tanja är mer ojämn även om hon leder vissa omröstningar.
Frågar du här i tråden skulle nog Tanja vinna en omröstning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in