2021-05-23, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad i hela helvete

Asså... shit. Jag får ont i magen av att se det här klippet! Jag LIDER med Tanja och Emelie.
Jag identifierar mig så jäkla mycket med Tanja och jag känner i hela mig hur obekväm hon är kring Nardos.
Tur för dom att dom bara behöver stå ut ett litet tag till.

Tänk om dom skulle välja att gå ut p g a Nardos och stress att vara inlåst med densamma. Det vore skräll.
2021-05-23, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hoppas de får corona allihopa och inte får medverka på måndag.

Det hade varit nåt
2021-05-23, 00:32
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.C.
Så otroligt bittra människor här inne. Fulla av hat, fulla av skit och framförallt fulla av rasism. Hur klarar ni av att leva med er själva när era liv består av hat istället för kärlek och glädje? Det ni skriver om Nardos förtjänar ingen människa, på vilka grunder? Känner ni henne? Stör ni er på att hon e högljud? Synd för er, sänk volymen då! Eller kan det vara så att ni inte klarar av att se en STARK, FÄRGAD OCH SJÄLVSTÄNDIG KVINNA ta plats? Äckliga rasister som inte har något liv, fatta att ni sitter dag in dag ut och skriver en massa skit istället för att göra något av era liv.

Nardos är den ENDA som har på ett eller annat sätt stöttat VARENDA deltagare och ändå hatar ni? Det måste sticka extra mycket i ögonen på er när ni vecka in, vecka ut ser hur mycket kärlek hon får, hur många som röstar på henne och framförallt så kommer ni dö av ilska när hon FUCKING VINNER på måndag!!!! Det ska bli så skönt och se henne vinna på måndag, för det kommer hon 110% att göra and there's nothing you can do about it. Brinn av ilska medans ni läser detta, koka över, vi sitter här hemma och njuter av hennes resa.

NARDOS ALBERTO BB VINNARE 2021.

Varför ser du ner på människor?
Tanja är den som har ställt upp för alla och sett alla.
Någon lämnade Adrian i sticket utan att nämna det, vem var det 🤔🤔🤔 jodå du kan svaret.
Fel efternamn har du skrivit också.

Gör om gör rätt!
Senast redigerad av Drickback 2021-05-23 kl. 00:40.
2021-05-23, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Ofta. Många av Simons fans har gått till Tanja nu. Jag är rätt övertygad om att det står mellan Tanja och Emelie!
Alla bör helt enkelt rösta på sin favorit!!
Simon sa i sin live ikväll att han vill att Emelie vinner bigbrother
2021-05-23, 00:35
Medlem
Kan ha fel med det känns verkligen som om Nardos har utvecklat känslor för Adrian, han var den enda personen hon försvarade/försvarar oavsett vad. Hon försvarade varken Pedram eller Joel så mycket.

När Emelie kom nära honom så försökte hon få bort henne, samma sak gjorde hon med Madde.

Sen märker man att hon absolut inte vill att folk runtomkring ska misstänka detta och därför backade från honom direkt efter att han fick frågor om det var något mellan dom.

Ännu tydligare blev det igår när hon blev så extremt upprörd över att Emelie sa något dåligt om honom.
Senast redigerad av Sar00 2021-05-23 kl. 00:38.
2021-05-23, 00:40
Medlem
Hoppas ni alla förstår att vinsten står mellan Nardos & Emelie på måndag så ni röstar rätt - på Emelie med andra ord.
Båda har vunnit typ alla omröstningar i appen, mest populära på insta kommentarsfält + Emelie mest populär på facebook och Nardos har dragit in massor med sympatiröster med hjälp av inlägget som bl.a. andyfresh delat..
2021-05-23, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejtoastz
Hoppas ni alla förstår att vinsten står mellan Nardos & Emelie på måndag så ni röstar rätt - på Emelie med andra ord.
Båda har vunnit typ alla omröstningar i appen, mest populära på insta kommentarsfält + Emelie mest populär på facebook och Nardos har dragit in massor med sympatiröster med hjälp av inlägget som bl.a. andyfresh delat..

Man får ju hoppas att det är liiiite för jobbigt att ladda ner appar och skit för trögskallarna som vill rösta pga av kampanjen Nardos armé kör med. Men vad vet jag, vit och priviligerad har jag aldrig behövt brinna för något.
Möjligtvis särskrivning och när trillingnöten försvann ur Alladinasken.
2021-05-23, 00:52
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Missade vissa bidrag men Island och Italien var två av de (få) som var helt okej.

Och Tusse, sicken ⭐️ han är ändå.

Absolut.
Men resultatet visar verkligen vilken avgrundsdjup skillnad det är mellan PK Eliten och "normalt" folk. Det får mig att må rätt bra
2021-05-23, 00:53
Medlem
Nu ligger dom 3 finalisterna och sover sött. Har tittat lite sporadiskt under kvällen. Tänker att den här festkvällen skulle varit så annorlunda om Simon, Tanja och Emelie varit tillsammans. Jag vet inte vilka spöken som greppat tag i Nardos men hon har inte visat sina bästa sidor i kväll. Kanske är hon helt tagen stunden, kanske ångestladdad och nervös, jag vet inte men hon har dragit ner stämningen. Som så många andra skrivit har hon inte varit en god vän mot Emelie, hon har verkat upptagen med sig själv och (som jag uppfattat det) fällt kommentarer i syfte att göra ner sina medtävlande och höja upp sig själv.

Tanja och Emelie har varit helt fokuserad på att ha kul. Dom har tagit till sig stunden och gjort allt för att få med sig Nardos i stämningen. Jag hoppas se dessa två i slutfinalen.
2021-05-23, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejtoastz

Måtte vi inte bidra till att Nardos vinner för att vi andra (normala, empatiska) delar våra röster mellan Tanja och Emelie.

Vore det en ny omröstning innan finalen så skulle förmodligen Tanja åka. Tänk på det och snälla rösta därefter.
2021-05-23, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Missade vissa bidrag men Island och Italien var två av de (få) som var helt okej.

Och Tusse, sicken ⭐️ han är ändå.
Vi kom bra. VEM VILL VINNA EUROVISION FÖRUTOM CAROLA!??!🤣🤣🤣🐧🍻🍻🍻
2021-05-23, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Okej, både BB och tråden lider mot sitt slut.
Säsongen har varit den uslaste i mannaminne men tråden har i vanlig ordning hållit bra klass.
Jag älskar en hel del av er och fullkomligt hatar ett litet fåtal.

Nu kommer jag gå all in på Tanja de sista dagarna, för jag tror varken på Gud, Djävulen eller Svampbob men jag tror faktiskt på KARMA.
Och karma kommer välsigna Tanja samt bita den vidriga Nardos i röven, oavsett hur utgången blir.

Nardos vinner förmodligen med hjälp av sionistfyrans agenda och hon blir säkert även korad till vinnare av både Stockholm Maraton och Vasaloppet -22, för dom har hon ju heller aldrig vunnit förut och allt annat vore ju ojättviist.
Men Karma regerar.

Tack för mig mina vänner.

MVH/Gnomegirl.
Gnomis, min älskling. Givetvis röstar vi på Tanja nu. Håller alla tummar och tår för att det går vägen. För mig är det helt ok även om Emelie vinner, tycker hon växt och har självdistans. Narcos är en elak och hemsk människa och vinner hon är det inte på grund av folket som tittat 24/7. Tack för den här tiden! Vi får väl se om det blir en till säsong som vi plågar oss igenom. All kärlek till dig och alls andra underbara dårar i tråden. ❤️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in