2021-05-22, 21:50
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jag såg liven...och nån fitta är jag inte . Dom bråkade inte . Nardos tyckte det var konstigt att Emelie försvarade madde när hon hade varit nära me Adrian
Kan hålla med om att det inte var något bråk fullt ut, men Nardos har på senaste visat hur långsint hon kan vara och har speciellt på senaste sökt efter tillfällen att starta konflikter med Emelie.
Nardos har en mun för mycket och svårt för att lyssna på vad andra har att säga.
Hade tjafset skett tidigare i säsongen så hade Emelie nappat och brunnit av, med all rätt.
2021-05-22, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Varför är Nardos så jävla kaxig mot Emelie? Och i princip allt ikväll har kretsat kring att Nardos hävdar sig genom att påpeka hur väl hon känner deltagarna, jämfört med Emelie. Och allt hon kan haka upp sig på hakar hon upp sig på. Det tog mig 98 dagar, men när Nardos blev vald före Simon dog den här säsongen.
Hon har varit så hela veckan. Har du inte sett vad som hände igår då hon gick till attack i över trettio minuter mot Emelie för att Emelie inte vill vara vän med Mössan?

Så fort hon får chansen hugger hon på Emelie oavsett vad det handlar om.
Medlem
1754s avatar
Undrar om Narnia kommer ångra sitt snack om att hon kommer dö hela tiden när hon får uppleva riktig död i sin närhet.
Bannlyst
Tittar man på BB’s insta så är det nästan bara Emelie och Nardos fans, ska man tvingas rösta på Emelie 🤷🏻‍♂️
2021-05-22, 21:52
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Tror nog Tanja tycker det är värre att en massa jävla rasse incels på flashback röstade på henne för att de inte klarar av att en svart kvinna vinner. Du är medveten att det är ”ni” som har startat det här va? Innan dess röstade folk på sina favoriter.

Ingen har brytt sig om vad som skrivits på Flashback om Nardos eller någon annan deltagare på snart 100 dagar. Men nu är det snart final ...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Kan hålla med om att det inte var något bråk fullt ut, men Nardos har på senaste visat hur långsint hon kan vara och har speciellt på senaste sökt efter tillfällen att starta konflikter med Emelie.
Nardos har en mun för mycket och svårt för att lyssna på vad andra har att säga.
Hade tjafset skett tidigare i säsongen så hade Emelie nappat och brunnit av, med all rätt.
Jag tror att vi tittare förstorar allt .
Medlem
Så otroligt bittra människor här inne. Fulla av hat, fulla av skit och framförallt fulla av rasism. Hur klarar ni av att leva med er själva när era liv består av hat istället för kärlek och glädje? Det ni skriver om Nardos förtjänar ingen människa, på vilka grunder? Känner ni henne? Stör ni er på att hon e högljud? Synd för er, sänk volymen då! Eller kan det vara så att ni inte klarar av att se en STARK, FÄRGAD OCH SJÄLVSTÄNDIG KVINNA ta plats? Äckliga rasister som inte har något liv, fatta att ni sitter dag in dag ut och skriver en massa skit istället för att göra något av era liv.

Nardos är den ENDA som har på ett eller annat sätt stöttat VARENDA deltagare och ändå hatar ni? Det måste sticka extra mycket i ögonen på er när ni vecka in, vecka ut ser hur mycket kärlek hon får, hur många som röstar på henne och framförallt så kommer ni dö av ilska när hon FUCKING VINNER på måndag!!!! Det ska bli så skönt och se henne vinna på måndag, för det kommer hon 110% att göra and there's nothing you can do about it. Brinn av ilska medans ni läser detta, koka över, vi sitter här hemma och njuter av hennes resa.

NARDOS ALBERTO BB VINNARE 2021.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Nästan hela mammagruppen är trötta på Nardos dåliga attityd mot Emelie, hon sabbar sista kvällen, nåt fel i huvudet på henne 👮🏽‍♀️🤮
Hon jobbar för att Emelie ska bränna av och göra bort sig...Hon vågar inte gå på Tanja så Emelie är målet nu
2021-05-22, 21:53
Medlem
Anonym396s avatar
Jag har i nästan 5 år känt skuldkänslor för att jag har har/haft sexistiska tankar om kvinnor.

Men sanningen är att en elak tjej som Nardos skulle aldrig haft en chans att vinna om det bara var män som tittade på det här programmet. Titta bara på hur Instagram försvarar hennes vidriga beteende. Det räcker om man är en invandrartjej för att få stöd, det är också pluspoäng om man är en narcissist, bråkig samtidigt som man saknar självinsikt. Nu kommer TV4 varje gång de har Big Brother välja en förutbestämd vinnare bland gruppen invandrartjejer då det vet att förorten kommer stå bakom dem 100% om man ger den all TV-tid som TV4 gjorde med Nardos.

Jag skiter i om majoriteten som röstar på Nardos är småtjejer. Om Nardos vinner så kommer jag acceptera kvinnors natur. Och jag kommer leva mitt liv utan skuldkänslor. Elaka människor ska inte belönas med en miljon. Jag hoppas på karma och ni vet redan vad jag önskar händer med Nardos på utsidan.
2021-05-22, 21:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon har varit så hela veckan. Har du inte sett vad som hände igår då hon gick till attack i över trettio minuter mot Emelie för att Emelie inte vill vara vän med Mössan?

Så fort hon får chansen hugger hon på Emelie oavsett vad det handlar om.
Jo, det har jag ju märkt... men jag sket ju i det för att lilla Midget var kvar! Nu avskyr jag att hon är i huset!
2021-05-22, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det är nu man vill se Big Brother överraska med en sista omröstning i appen. ”Rösta på den du vill skall lämna huset. Den som får flest röster kommer att lämna huset om 1 timme”.

Då skulle Emelie och Tanja kunna få ett sista roligt dygn tillsammans i huset.

DET hade varit fantastiskt!
2021-05-22, 21:54
Medlem
Sladderbrallas avatar
De är ett stort mysterium att narkosen ens fått vara med i bb.
Jordens jobbigaste människa, helt off . Allt handlar om henne, och hon kan inte lyssna eller ta in andra människor. Hur många diagnoser kan man ha 😳😳😳

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in