2021-05-23, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Va dum du e . On du vill ha Tanja...rösta tänka

Säger du bara för att du börjar inse att Nardos slutar som trea
2021-05-23, 00:05
Bannlyst
Simon står vid mixerbordet på Jackies insta ✌️
2021-05-23, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flataikjol
VEM SKA man rösta på, så nardos INTE vinner?! Är det mest jämnt mellan Emelie och Nardos? HJÄLP MIG

Skulle absolut säga Tanja
2021-05-23, 00:12
Medlem
Gnomegirls avatar
Okej, både BB och tråden lider mot sitt slut.
Säsongen har varit den uslaste i mannaminne men tråden har i vanlig ordning hållit bra klass.
Jag älskar en hel del av er och fullkomligt hatar ett litet fåtal.

Nu kommer jag gå all in på Tanja de sista dagarna, för jag tror varken på Gud, Djävulen eller Svampbob men jag tror faktiskt på KARMA.
Och karma kommer välsigna Tanja samt bita den vidriga Nardos i röven, oavsett hur utgången blir.

Nardos vinner förmodligen med hjälp av sionistfyrans agenda och hon blir säkert även korad till vinnare av både Stockholm Maraton och Vasaloppet -22, för dom har hon ju heller aldrig vunnit förut och allt annat vore ju ojättviist.
Men Karma regerar.

Tack för mig mina vänner.

MVH/Gnomegirl.
Senast redigerad av Gnomegirl 2021-05-23 kl. 00:35.
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Puss på dig Grodis! Du är exceptionell 🐸🐸🐸
Tack Ketchup, min gamla vän.
Vi har en speciell vänskap.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.C.
Så otroligt bittra människor här inne. Fulla av hat, fulla av skit och framförallt fulla av rasism. Hur klarar ni av att leva med er själva när era liv består av hat istället för kärlek och glädje? Det ni skriver om Nardos förtjänar ingen människa, på vilka grunder? Känner ni henne? Stör ni er på att hon e högljud? Synd för er, sänk volymen då! Eller kan det vara så att ni inte klarar av att se en STARK, FÄRGAD OCH SJÄLVSTÄNDIG KVINNA ta plats? Äckliga rasister som inte har något liv, fatta att ni sitter dag in dag ut och skriver en massa skit istället för att göra något av era liv.

Nardos är den ENDA som har på ett eller annat sätt stöttat VARENDA deltagare och ändå hatar ni? Det måste sticka extra mycket i ögonen på er när ni vecka in, vecka ut ser hur mycket kärlek hon får, hur många som röstar på henne och framförallt så kommer ni dö av ilska när hon FUCKING VINNER på måndag!!!! Det ska bli så skönt och se henne vinna på måndag, för det kommer hon 110% att göra and there's nothing you can do about it. Brinn av ilska medans ni läser detta, koka över, vi sitter här hemma och njuter av hennes resa.

NARDOS ALBERTO BB VINNARE 2021.

Haha jeeez. Dra upp huvudet ur sanden och gnugga ögonen.
Det kan inte vara bra att vara sådär verklighetsfrånvänd.
Eller har du bara sett nått enstaka avsnitt här och där? Kan förklara din blindhet.
2021-05-23, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Rösta på Emelie om du inte vill se Nardos vinna. Tyvärr så har Tanja minst stöd och röstar du på henne så hjälper du bara Nardos vinna.
Ofta. Många av Simons fans har gått till Tanja nu. Jag är rätt övertygad om att det står mellan Tanja och Emelie!
Alla bör helt enkelt rösta på sin favorit!!
2021-05-23, 00:16
Bannlyst
Simon live på Mergims insta nu ✌️
Tess där skitfull o kåt 🍆💦
2021-05-23, 00:18
Medlem
Kollar på Alex live. De är hos Simon ca alla utom Adrian, Madde och Joel. Dompa anslöt precis också. Vilket JÄVLA liv, tippar på vräkning imorgon
2021-05-23, 00:19
Medlem
Deltagarna festar som om Corona aldrig existerade
2021-05-23, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
En får miljonen

men alla får besök av Miss Rona

bra deal ändå?
2021-05-23, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00

Hoppas de får corona allihopa och inte får medverka på måndag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in