2021-05-22, 23:48
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Du överraskar så här på kvällskvisten. Jag älskar glitter så det är fan ett under att jag inte klarar av melodifestivalen. Får hålla tummarna för Tusse även om låten inte är vad du önskar.

Själv njuter jag av att titta på Narcos med sina halva ögonbryn borsta tänderna och se bitter ut medan man ser Emelie och Tanja sitta i duschen och ha kul. Skål 🐸!

Hahaha.
Gammal syntare så kråsskjorta sitter fortfarande i blodet. Sedan blev det spandex hårdrock och pudelfriss.
Men innerst inne en bluesfantast med äkta svart Mississippi sound. Lägg till Elvis och Metallica, Pink Floyd och Sabbath så har vi mig i en liten ask. Tusse har ju en mycket bra röst men den passar inte riktigt in på den här låten. Han måste ha något rivigare där hans energi kommer fram.

Emelie och Tanja har visat en härlig kamratskap. Så synd att Predatorn har skymt Tanja hela BB. Jag är fortfarande ärligt intresserad av hennes person. Det räcker inte med de sista fem dagarna.
Gulp.
2021-05-22, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Varför är niggerdos 26 år?
https://www.bigbrothersverige.se/deltagare/
Nej. Jobbat på en arbetsplats som ett ex till mig. 23. Punkt. Blev avslut hrrrmmghrrrhh, förlåt...Du fattar. 😇
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Skål lilla Mirre!
Äsch det kan vara kul ibland.

Off Topic.
Grodans favoriter:
Island
Ukraina
Norge
Finland
Italien
Litauen

Tusse slätstruken låt, bra kille.
Jag kollar på Eurovision för första gången sedan Lordi tog hem det, mina favoriter är fan samma som dina.
Tror Tusse hamnar i topp ändå.

OnT: Har dom lagt sig i huset än?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Dåre . Jag hatar droger . Om du känner dig bättr Min son tog en överdos

🥲 Beklagar verkligen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Suttit som en besatt (ja, Heliga Moder exorcismen närmar sig) och scrollat konton på instagram.

Jag tror fan Emelie tar detta.

Ett Nardos-konto hade en omröstning där Emelie ledde tredubbelt mot både Tanja och Nardos, skyllde sedan på att de var massa Emelie-fans som spammat kontot.

Undrar ändå om inte en del av Simons röster går till henne också. Hon är trots allt den enda vanliga deltagaren kvar som ansökt på eget bevåg och kom helt okänd.
Hade jag suttit i valet och kvalet mellan henne och Tanja hade min röst fallit på Emelie av den enkla anledningen.

Vill obvi att Emelie vinner men rycker nog bara på axlarna om Tanja kammar hem det. Men det sista jag lever för nu, innan jag tar tag i mitt liv, är att den vidriga narcissisten som förpestat upplevelsen och spräckt mina trumhinnor hamnar på en tredjeplats.
En stor sorg att grinollen inte fick stanna till slutet och man kunde fått slippa idioten redan idag men nu är det som det är.

Aaaahhhhhh.

GOOOOOOO EMELIE

Glädjer mig att läsa detta! Jag vill tro att det ser ut som att Nardos har stort stöd pga alla fejkkonton som cirkulerar och kommenterar, kan fan inte tro att så många är bakom henne.

Jag hoppas av hela mitt jävla hjärta att Emelie vinner. Men det gör heller inget om hon blir tvåa och Tanja vinner!
2021-05-22, 23:50
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Jämfört med dig har jag fan varit ett helgon ditt troll. Ok ok. Jag erkänner. Var rätt hård mot rassarna och trollen i mellan åt men utöver det har jag fan skött mig fläckfritt. Dig skakas inga händer med.

Hadetbradukanlämnanutack.
Du kan stoppa upp ditt rassekort där det är som mörkast. Djävla pappskalle! Det är såna som du som förstör och bidrar till att det verkligen blir konflikter. Hade Nardos varit normal skulle hon också kunnat blivit min favorit. Nu beter hon sig som en gangsterunge istället och skrikandet är outhärdligt. Ska jag då rösta på henne för att hon kommer från Afrika? Nu får du inget mer svar från mig och jag kommer inte läsa ditt bjäfs heller. Hoppar över allt som visar din bild.
2021-05-22, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Jämfört med dig har jag fan varit ett helgon ditt troll. Ok ok. Jag erkänner. Var rätt hård mot rassarna och trollen i mellan åt men utöver det har jag fan skött mig fläckfritt. Dig skakas inga händer med.

Hadetbradukanlämnanutack.
Trolla vidare! Bye bye honeybunnyidiot. Läst nog av ditt skit. 🤫
2021-05-22, 23:51
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Här är det katastroftråkigt!!!! Mello. 🥶.Men folk sover. Jag dricker vin! 🤪😍😍😍

Näää. Bättre än förra året Mirre. Säger ändå inte mycket.
Gillar Ukraina där nästan viking etno kan höras förutom det obegripliga språket.
Mest kul när de sjunger på det egna språket dock.
Skål med min Guinness och levande pälshalsduk.
2021-05-22, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Hahaha.
Gammal syntare så kråsskjorta sitter fortfarande i blodet. Sedan blev det spandex hårdrock och pudelfriss.
Men innerst inne en bluesfantast med äkta svart Mississippi sound. Lägg till Elvis och Metallica, Pink Floyd och Sabbath så har vi mig i en liten ask. Tusse har ju en mycket bra röst men den passar inte riktigt in på den här låten. Han måste ha något rivigare där hans energi kommer fram.

Emelie och Tanja har visat en härlig kamratskap. Så synd att Predatorn har skymt Tanja hela BB. Jag är fortfarande ärligt intresserad av hennes person. Det räcker inte med de sista fem dagarna.
Gulp.
Puss på dig Grodis! Du är exceptionell 🐸🐸🐸
2021-05-22, 23:52
Medlem
Citat:
ALLT ÄR SLÄTSRUKET! Låtarna och nu sover 2 i sällskapet. Vill hem, hem till fb! 🍷🍷🍷

Haha, ursäkta men skrattade högt. Skål på dig! 🥂
2021-05-22, 23:53
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Med massor av publik dessutom. Men det verkar ju roa folket. Själv tycker jag att Tanja och Emelie har mysiga samtal i poolen. Fick lite ångest när Tanja pratar om sin kattunge Bosse och säger att hon inte vill släppa ut honom så att han inte blir skrämd av nya intryck. Var hus- och kattvakt för tusen år sedan hos mina föräldrar för tusen år sedan. De bor på landet där det inte finns någon belysning, råkade öppna ytterdörren på kvällen och deras kattunge smiter ut. Fick ägna tre timmar mitt i natten på vinter för att leta upp den lilla katten som givetvis smet ut. Gillar inte katter men ville ju inte att katten skulle frysa ihjäl eller bli uppäten av en räv. Fy fan vilken pers det var. Får ångest bara jag tänker på det.
Gillar heller inte katter är mera åt hundhållet, men att såna små oskyldiga djur far illa blir man ju mer upprörd av än tex när vissa idioter skjuter skallarna av varandra?

Så förschtår din ångest. 😉
2021-05-22, 23:54
Medlem
Citat:
Trolla vidare! Bye bye honeybunnyidiot. Läst nog av ditt skit. 🤫
Vi får stå ut med många troll här. Därför behöver man stora mängder alkohol.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in