2021-05-22, 23:36
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ja, sorg var ett rätt ord. Nästan lustigt hur man kan fästa sig vid en dokusåpadeltagare . Så brukar jag normalt inte känna även om man hejar på folk hit och dit i olika sammanhang. Man får låta det värka ut och jag hoppas att Simon förstår hur uppskattad han var. Vill verkligen att han ska veta det.

Tror inte att han behöver läsa lika mycket slask om sig själv i det här forumet då det mest är enstaka inlägg om hans gråt och lite annat smått. Många andra har det nog värre och jag får ta till mig då jag medverkat i allra högsta grad. Mitt stalltips till deltagarna är att läsa om sig själv i mammagruppens sajt vad dom nu skriver där. Har ingen aning och vet inte ens vad den är för nåt. Nu håller jag på att AZERBAIJAN vinner schlagerfestivalen istället ....
Första gången jag faktiskt håller med dig. Se på fan.
2021-05-22, 23:37
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
Verkligen inte stackars tjej! Hon och hennes kompis gör ett aktivt val att umgås med dem dag efter dag. Min synpunkt är snarare att jag tycker det är konstigt då deras ända gemensamma nämnare är instängd i ett hus och tycker inte om Adrian särskilt mycket. Fattar om dem hängt med Emelie vänner eller när Emelie är med men nu så känns situationen väldigt konstig och som om dem kärat ner sig i varandra. Så som sagt all lycka till Madde & Emelie.

Joel & Maddes häng har ändå framståt att vara på elit nivå så när Emelie & Dompa ansluter blir det nog ännu bättre

Jovisst. Men hon verkar ha kärat ner sig i AD och då får man ta hela paketet då han inte umgås med svenskar alls eller har svenska vänner. Det är naturligtvis hennes val.
Verkligen märkligt att hon just väljer honom som har avskytt Emelie, men hon kommer säkert till sans.
2021-05-22, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Faktiskt sant. Gillar dem ihop.

Tror Narnia ser det med o stöter bort dig själv. De bjuder in tålamodsmässigt men nej… hon gör sitt. Tråkigt. Hoppas inte det blir såhär sista två dagarna… inte ok egentligen att någon känner sig utanför. Även om hon är rätt dryg…
Hon är smart tar på sig offerkoftan som Carolina Gynning som vann tack vare det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Hon står antagligen där inne enbart för att höra att dom inte snackar skit om henne.

Och hoppsan, glömde det jag tänkte skriva haha.
Heja tusse, och TACK för tipset om att korka upp Nu är det dessutom Måns <3
Medlem
Suttit som en besatt (ja, Heliga Moder exorcismen närmar sig) och scrollat konton på instagram.

Jag tror fan Emelie tar detta.

Ett Nardos-konto hade en omröstning där Emelie ledde tredubbelt mot både Tanja och Nardos, skyllde sedan på att de var massa Emelie-fans som spammat kontot.

Undrar ändå om inte en del av Simons röster går till henne också. Hon är trots allt den enda vanliga deltagaren kvar som ansökt på eget bevåg och kom helt okänd.
Hade jag suttit i valet och kvalet mellan henne och Tanja hade min röst fallit på Emelie av den enkla anledningen.

Vill obvi att Emelie vinner men rycker nog bara på axlarna om Tanja kammar hem det. Men det sista jag lever för nu, innan jag tar tag i mitt liv, är att den vidriga narcissisten som förpestat upplevelsen och spräckt mina trumhinnor hamnar på en tredjeplats.
En stor sorg att grinollen inte fick stanna till slutet och man kunde fått slippa idioten redan idag men nu är det som det är.

Aaaahhhhhh.

GOOOOOOO EMELIE
Medlem
Citat:
Asså Emelie du är verkligen asså sån ...FETT överdriver... Men nej asså HEYyyyyY! Jag kan ta ut det på utsidan, det är lugnt förstår du? asså ...shit.. du är så..SJUUUKT.. verkligen....vet du vad? DU TYCKTE om honom! DU är SHIT GIRL sjukt det är DÄR jag när jag ser sånt här DAMN SHIT handlingar, UPP TILL DIG! Vi kommer få se! Kommer få se ALLT! Alltså SNACKA inte med mig om KILLAR! SNACKA INTE! det är där vi är olika asså SHIT .. Jag tar ut det på utsidan. Om jag ens vill ta ut det på utsidan Asså verkligen asså jag fattar, jag är inte den som skapar dålig stämning asså.SHIT Hell NO! Det är bara, JAG HAR asså det är bara JAG HAR HAFT VÄNSKAP så mycket djupare saker, förstår du? SHIT ASSÅ ja, tittarna!! rösta hem mig imorgon!! jag är ändå osynlig här, DÄR är vi olika! SHIT förstår du?

Garvade så jävla högt nu! Fan jag älskar dig din dåre.

Ps. Hon är fan inte klok.
2021-05-22, 23:39
Medlem
Citat:
Hon står antagligen där inne enbart för att höra att dom inte snackar skit om henne.
2021-05-22, 23:40
Medlem
Varför är niggerdos 26 år?
https://www.bigbrothersverige.se/deltagare/
2021-05-22, 23:44
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Du tillhör inte heller den trevligaste sorten i tråden så vi kan skaka hand.
Jämfört med dig har jag fan varit ett helgon ditt troll. Ok ok. Jag erkänner. Var rätt hård mot rassarna och trollen i mellan åt men utöver det har jag fan skött mig fläckfritt. Dig skakas inga händer med.

Hadetbradukanlämnanutack.
2021-05-22, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Garvade så jävla högt nu! Fan jag älskar dig din dåre.

Ps. Hon är fan inte klok.

Haha, så kul att man kan roa såhär en lördagskväll. Vilket liv man har.

Ps. Vadå? Vem? hihihi

Godnatt! <3
2021-05-22, 23:45
Medlem
Alla den här säsongen är vinnare som har orkat med Nardos under hela sin vistelse i huset!
2021-05-22, 23:45
Medlem
Citat:
Ja, sorg var ett rätt ord. Nästan lustigt hur man kan fästa sig vid en dokusåpadeltagare . Så brukar jag normalt inte känna även om man hejar på folk hit och dit i olika sammanhang. Man får låta det värka ut och jag hoppas att Simon förstår hur uppskattad han var. Vill verkligen att han ska veta det.

Tror inte att han behöver läsa lika mycket slask om sig själv i det här forumet då det mest är enstaka inlägg om hans gråt och lite annat smått. Många av dom andra har det nog värre och jag får ta till mig då jag medverkat i allra högsta grad. Mitt stalltips till deltagarna är att läsa om sig själv i mammagruppens sajt vad dom nu skriver där. Har ingen aning och vet inte ens vad den är för nåt. Nu håller jag på att AZERBAIJAN vinner schlagerfestivalen istället ....

Hoppas och tror att han kan scrolla förbi det han helst inte vill läsa. Tror att han fått mycke kärlek ❤
Ser inte själv på slagerfestivalen men ska hålla tummarna för ditt Azerbajdzjan 😊

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in