Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Det som Christoffer Dulny borde göra är att sluta ha med värdelösa Frändebög-älskare som Herr D och Frida att göra. Herregud i himmelen så starkt mitt hat till Frida är. Jag avskyr verkligen henne. Om Dulny ville så skulle han kunna vara som en kombination av Mishima, Morrissey och Hitler. Då hade jag älskat honom tills jag blivit helt galen i huvudet.
Sköll - Bushido
Uppfattade du att Skogsbanditen Christian lät som Bodströms en-äggade tvillingbror? titta på Muren (runt Israel?) ikväll så får ni höra rösten om inte annat
Vad är Fräendebög? Vem är Frändelöv?
Varför hatar du Frida? tycker du att hon är för kvinnofientlig eller? vem fan ska då? bli din kvinnlige nationella förebild som talar svenska, enbart rikets första dam kan se upp till män enbart
Har Dulny någon sångröst att tala om då? jag menar om han ska kunna bli som Morrissey?
(inte Jim Morrison som dog när han var 27 precis som Hitler

) med tanke på att Hitler inte kunde sjunga, men han var tillskillnad en större rasist är Morris...tror jag?
Vad är The Smiths? jag trodde Dulny hade bra musiksmak :P....jag tycker hans synth-waveande är föredömligt och detta innefattar inte The Smiths