2021-05-14, 16:05
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Nä hörrni! Nu är det väl ändå dags för Marcus "The Golden Shower" Follin att medverka! Var ju länge sedan sist och vi har saknat hans infomercials i podden. Köp hans pulver. Köp hans vätskor. Köp hans kinakläder med tryck. Köp hans kaffe. Du är ärolös om du inte köper. Ditt enda sätt att bli ärorik är , för att citera Golden Shower: "håll käften och köp mina grejer".
Citera
2021-05-15, 12:46
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Martin Saxlind var gäst i det senaste avsnittet. Nu har jag inte hunnit lyssna på det än, men har väldigt svårt att tänka mig att det höll låg nivå. Saxlind är en otroligt intelligent person som alltid brukar ha intressanta saker att säga.

Det där nordbol-avsnittet var dock det värsta som jag någonsin har hört. Inte ens Ingrid Sionistqvist och Daniel Frändebög sände någonsin ut någonting så pinsamt. Tuffhetsbetyg på Herr D: 0/10.

Magnus Söderman hatar den töntiga och dåliga delen av Christoffer Dulny:

https://www.youtube.com/watch?v=kQ6sdfLxw7g

Hjältegubbe från Kallhäll!
Din tendens att överdriva vissa nationella individers intelligens är faktiskt lite pinsam. I fallet Saxlind är han, om än en hyfsat rekorderlig skribent, en intellektuell medelmåtta. Jag minns själv en diskussion jag hade med honom där han på fullast allvar påstod att orsaken till att vi har massinvandring till Sverige är pga att att vi har flygplan. Och det finns fler exempel på andra dumheter han yttrat. Dulny och Saxlind är ungefär på samma nivå. Båda med fingret i luften för att se vilken den senaste "nationella trenden" är.

Jag förstår verkligen varför du kastas mellan hopp och förtvivlan när besvikelsen över dina hjältar stirrar dig i ansiktet. Mitt råd är att du sansar dig lite innan du tappar fotfästet igen
Citera
2021-05-16, 20:28
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Din tendens att överdriva vissa nationella individers intelligens är faktiskt lite pinsam. I fallet Saxlind är han, om än en hyfsat rekorderlig skribent, en intellektuell medelmåtta. Jag minns själv en diskussion jag hade med honom där han på fullast allvar påstod att orsaken till att vi har massinvandring till Sverige är pga att att vi har flygplan. Och det finns fler exempel på andra dumheter han yttrat. Dulny och Saxlind är ungefär på samma nivå. Båda med fingret i luften för att se vilken den senaste "nationella trenden" är.

Jag förstår verkligen varför du kastas mellan hopp och förtvivlan när besvikelsen över dina hjältar stirrar dig i ansiktet. Mitt råd är att du sansar dig lite innan du tappar fotfästet igen
Jo, det kan nog stämma att jag är lite pinsam. Min mamma säger exakt samma sak till mig som du gör. Jag har en tendens att börja beundra människor något enormt mycket, men så blir jag alltid jättebesviken på dem när det visar sig att de inte alls är på det viset jag har byggt upp dem i mitt konstiga huvud.

Christoffer Dulny är en märklig snubbe. Han är som två stycken olika personer på samma gång. Den ena är supercool och hur intressant som helst att lyssna på, medan den andra är en TV-spelande tonårspojke som pratar som en jävla tönt. Jag älskar den ena, men äcklas av den andra!

Nu var jag nog pinsam igen. Förlåt.

Till den underbara The Smiths-killen Dulny:

https://www.youtube.com/watch?v=v3J27DjlV4I

"Sixteen, clumsy and shy - that's the story of my life!"
Citera
2021-05-21, 09:22
Medlem
baggebo1s avatar
Twitter-veteranen Christian Skogs-(bandit/munk etc) deltar i senaste avsnittet. Trevligt!

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-162-lalla-runt-och-faa-reda
Citera
2021-05-22, 00:34
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Twitter-veteranen Christian Skogs-(bandit/munk etc) deltar i senaste avsnittet. Trevligt!

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-162-lalla-runt-och-faa-reda
Never heard of,...nån slags socialgrupp-3 blebej-version av Tomas Bodström lät han som, hur många gånger yppade han F-ordet (fan)

Nästan så man saknade Erik under 2 sekunder, nä men han var var okay som gäst denne
Christian
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-22 kl. 01:25.
Citera
2021-05-22, 10:07
Medlem
Crapmagics avatar
Det är ganska fånigt av Dulny att inte berätta var han är nånstans, ger små ledtrådar,
ni patrons betalare hans studieresor! därav hysh hyshet?

Chris och hans Blebej-vän ("hit & dit") Bodström Junior rekommenderar oss att gå och dissekera tråkig tavel-konst på muser, att Chris tittar på tavlor hade jag räknat med, men den andre...är alltså så sammansatt att han begår tavlor som nån mini-Hitler
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-22 kl. 10:41.
Citera
2021-05-22, 10:26
Medlem
skillnads avatar
Fel. Dubbelpost.
Senast redigerad av skillnad 2021-05-22 kl. 10:42.
Citera
2021-05-22, 10:27
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Jo, det kan nog stämma att jag är lite pinsam. Min mamma säger exakt samma sak till mig som du gör. Jag har en tendens att börja beundra människor något enormt mycket, men så blir jag alltid jättebesviken på dem när det visar sig att de inte alls är på det viset jag har byggt upp dem i mitt konstiga huvud.

Christoffer Dulny är en märklig snubbe. Han är som två stycken olika personer på samma gång. Den ena är supercool och hur intressant som helst att lyssna på, medan den andra är en TV-spelande tonårspojke som pratar som en jävla tönt. Jag älskar den ena, men äcklas av den andra!

Nu var jag nog pinsam igen. Förlåt.

Till den underbara The Smiths-killen Dulny:

https://www.youtube.com/watch?v=v3J27DjlV4I

"Sixteen, clumsy and shy - that's the story of my life!"
På sätt och vis kan jag förstå dig. Tyvärr existerar det mycket infantiliteter i den nationella rörelsen och Dulny är en av dess fanbärare. Man kan ju undra vad hans hednadyrkande föregångare skulle tycka om allt fjantande som pågår i hans podd. Men det är väl helt ok så länge man värdesignalerar sin antikristna sida och kallar kristna för "cucks" stup i kvarten.
Citera
2021-05-22, 15:03
Medlem
Det enda problemet jag har med Chris Dulny är att han förläst sig på Michima och dennes dyrkande av manlighetskulten.

När Michima försökte göra (en farsartad) militärkupp i Tokyo 1970 skrattade soldaterna i militärkasernen åt honom. Återstod bara för Michima att ta förnedringen och begå seppuku.

https://vilaser.se/skonheten-och-doden-gick-hand-i-hand-for-yukio-mishima/
Citera
2021-05-22, 15:47
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Det enda problemet jag har med Chris Dulny är att han förläst sig på Michima och dennes dyrkande av manlighetskulten.

När Michima försökte göra (en farsartad) militärkupp i Tokyo 1970 skrattade soldaterna i militärkasernen åt honom. Återstod bara för Michima att ta förnedringen och begå seppuku.

https://vilaser.se/skonheten-och-doden-gick-hand-i-hand-for-yukio-mishima/
Det som Christoffer Dulny borde göra är att sluta ha med värdelösa Frändebög-älskare som Herr D och Frida att göra. Herregud i himmelen så starkt mitt hat till Frida är. Jag avskyr verkligen henne. Om Dulny ville så skulle han kunna vara som en kombination av Mishima, Morrissey och Hitler. Då hade jag älskat honom tills jag blivit helt galen i huvudet.

Sköll - Bushido
Citera
2021-05-22, 18:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Det som Christoffer Dulny borde göra är att sluta ha med värdelösa Frändebög-älskare som Herr D och Frida att göra. Herregud i himmelen så starkt mitt hat till Frida är. Jag avskyr verkligen henne. Om Dulny ville så skulle han kunna vara som en kombination av Mishima, Morrissey och Hitler. Då hade jag älskat honom tills jag blivit helt galen i huvudet.

Sköll - Bushido
Uppfattade du att Skogsbanditen Christian lät som Bodströms en-äggade tvillingbror? titta på Muren (runt Israel?) ikväll så får ni höra rösten om inte annat

Vad är Fräendebög? Vem är Frändelöv?

Varför hatar du Frida? tycker du att hon är för kvinnofientlig eller? vem fan ska då? bli din kvinnlige nationella förebild som talar svenska, enbart rikets första dam kan se upp till män enbart

Har Dulny någon sångröst att tala om då? jag menar om han ska kunna bli som Morrissey?
(inte Jim Morrison som dog när han var 27 precis som Hitler ) med tanke på att Hitler inte kunde sjunga, men han var tillskillnad en större rasist är Morris...tror jag?

Vad är The Smiths? jag trodde Dulny hade bra musiksmak :P....jag tycker hans synth-waveande är föredömligt och detta innefattar inte The Smiths
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-22 kl. 18:37.
Citera
2021-05-22, 21:37
Medlem
Smerchs avatar
Crapmagics fyllepostande är inte fullt lika attraktivt som Offerviljas...
Skogsbanditen är en av de mest inspirerande svenska nationalisterna. Jag har hört få prata nationalistiskt med sån bottnad, självklar pondus på svenska.

När jag ändå är inne i tråden vill jag posta en bra Morrissey-låt:
https://www.youtube.com/watch?v=nQpna4ogoBo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in