2021-05-22, 21:17
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Mergim kom. Då drog jag från liven.
Simon är känd nu. Han har fått sin enda chans i livet att vinna fler tävlingar. Nu får han inte vara med på fler (åtminstone inte vinna någon).
Tycker han verkligen det tänket är logiskt själv? Så dåligt. Kastar en vän som Tanja under bussen för att hon hade ett namn innan BB. Sicken pojke han är. Gott att han åkte ut.
När jag såg han komma in på LIVEN så blev jag genuint ledsen och tänkte

'Fan vad tråkigt, jag borde kanske ha röstat på honom ändå?'

Men sedan började han snacket om att folk som har varit med i andra program inte ska få vara med.

Som sagt, Simon och Tanja var nära vänner i huset. Tanja tröstade honom varje jävla fest när han började gråta som en bebis. Jag hoppas att Tanja och Simon inte är nära vänner på utsidan då Tanja är genomsnäll och människor som Simon/Nardos bara stjäler energi från andra..

Att Simon inte kan unna henne miljonen efter det jag har sett i 100 dagar tycker jag visar på dålig karaktär. Roligt att han inte nämner att Nardos har varit med i Tjafs.

Jag hoppas han håller det för sig själv och inte minskar Tanjas chanser att vinna innan finalen.
Senast redigerad av Anonym396 2021-05-22 kl. 21:19.
2021-05-22, 21:17
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Jag hörde bara att han sa Emelie.
Han sade Emelie först. Ett tag senare sade han även "eller Nardos". I samma veva som han sade något om "folk som varit med i program tidigare" bla bla bla böl böl böl.
2021-05-22, 21:18
Medlem
Citat:
Så jävla löjligt. Visar vilken omogen pojkspoling han är. Han hoppas Nardos eller Emelie tar hem det men inte på grund av hur Tanja är utan vad hon gjort innan. Fan besviken på honom ändå.
Sinnessjukt löjligt faktiskt. Han har ju aldrig gett sken av att vara den mest mogna, men det här är ju på en helt ny nivå. Det är så fruktansvärt elakt mot Tanja. Hon har gjort SÅ mycket för honom – tröstat honom, ställt upp för honom, peppat honom, FÖRLÅTIT honom, STÅTT UT med honom och hans STÄNDIGA skitsnack om henne. Och han tackar med att spotta henne, hennes PERSON, i ansiktet. Fyfan alltså.
2021-05-22, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Men Amilia var hatad överallt så hon var tvungen att åka hem när hon hängde löst.

Men nu har TV4 kommit på en lösning om de har BB i framtiden. Det är bara att hitta en förutbestämd vinnare bland narcissistiska unga invandrarflickor som gillar att bråka. Hela jävla Instagram kommer stötta den.

Jag tycker Nardos är värre än Amilia. Åtminstone Amilia var rolig och man kunde ha ett samtal med henne. Hon var resonlig vilket Nardos inte är samtidigt som hon saknar självinsikt vilket jag tycker är det värsta med Nardos.

Ja och man kan väl lugnt säga att Amilias intelligensnivå var några snäpp högre än Nardos. Men så är det helt klart, de tar ju med personer som lockar folk att fortsätta kolla trots att vi kokar av ilska. För vi fortsätter ju faktiskt att kolla.
2021-05-22, 21:19
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Låter som en bra avrundning på den här säsongen.

Tack för allt Blaisen ❤️ hoppas vi ses i tråd nästa år när BB är i annan regi *håller tummarna*

Tack själv ❤ Jag kommer iaf fortsätta läsa här tills det är slut på riktigt.
Tvivlar på att det blir i någon annan kanals regi. PK-Sverige har dödat konceptet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Själv jobbar jag på en arbetsplats där det krävs minst 3-6 års universitetsstudier så jag slipper bekantas med såna som Nardos tycker synd om er som behöver göra det.
Hon är väl arbetslös. Så det är väl just socialen med 3-6 års universitetsutbildning som får tampas med henne tyvärr 😂😂
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Mergim kom. Då drog jag från liven.
Simon är känd nu. Han har fått sin enda chans i livet att vinna fler tävlingar. Nu får han inte vara med på fler (åtminstone inte vinna någon).
Tycker han verkligen det tänket är logiskt själv? Så dåligt. Kastar en vän som Tanja under bussen för att hon hade ett namn innan BB. Sicken pojke han är. Gott att han åkte ut.
Dvärgjävel
2021-05-22, 21:20
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Sinnessjukt löjligt faktiskt. Han har ju aldrig gett sken av att vara den mest mogna, men det här är ju på en helt ny nivå. Det är så fruktansvärt elakt mot Tanja. Hon har gjort SÅ mycket för honom – tröstat honom, ställt upp för honom, peppat honom, FÖRLÅTIT honom, STÅTT UT med honom och hans STÄNDIGA skitsnack om henne. Och han tackar med att spotta henne, hennes PERSON, i ansiktet. Fyfan alltså.
Ja. Det visar bara på att allt han sagt om Tanja och gjort mot henne varit den riktiga Simon. Den som tycker att hon inte är en värdig vinnare eller att hon ens skulle vara i huset. Att hon bara är smuts för honom. Resten har varit rövslickeri bara.
2021-05-22, 21:21
Bannlyst
Byt musik säger nardos, produktionen lyder direkt 👮🏽‍♀️🤮
2021-05-22, 21:21
Medlem
Sladderbrallas avatar
Nä nu har ja lagt mina två röster på.......emelie!
Många kommer i bb huset som jag vill se minerna på 😜
Men mest narkosen! Heeeeeejjja emelie✅
2021-05-22, 21:22
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Ja och man kan väl lugnt säga att Amilias intelligensnivå var några snäpp högre än Nardos. Men så är det helt klart, de tar ju med personer som lockar folk att fortsätta kolla trots att vi kokar av ilska. För vi fortsätter ju faktiskt att kolla.

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Alla brukar erbjudas hotellövernattning. Men kan tänka mig att Simon (och ev andra som bor i Stockholm) tackade nej, och ville åka hem till vänner istället. Blir ju onödigt stopp att kånka på väskor från ett ställe till annat.

Jo, det stämmer nog men trodde de ville ha lite koll på deras mentala tillstånd, att de landar bra men det är ju bara Simon. Han har det bättre hos mamsen
2021-05-22, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Emelie får rösten nu. Helt sjukt att den bäste deltagaren åkte. Nu tror jag ännu mer övertygad om att Nardos kommer vinna och att det är förutbestämt. Aldrig mer BB för min del då produktionen är större pajasar än deltagarna. Hejdå tråden!!!

Har läst alla dina inlägg denna säsong och vet att vi inte är överens om många saker men jag har verkligen uppskattat alla dina inlägg som varit till Simons försvar och att du stod bakom honom in till det sista. Han har varitt min favorit sen dag ett och jag blev så ledsen när han blev utröstad. Att inte fler såg hans fina sidor.

Förväntar mig en negativ attack när jag nu skriver till dig men att få uttrycka min uppskattning till dig i den här frågan är värt risken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in